Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Vlug jongens, nog even profiteren van de zeldzame plekjes waar je nog een beetje gas kan geven!

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2800661
    mij niet gelaten, mijn Coyote is hiervoor zeer efficient
    minder prettig is dat er op de kustbaan De Panne - Knokke binnen de twee jaar nog geen enkel mogelijkheid zal overblijven om in te halen, alle delen van dat traject worden systematisch naar één rijvak gebracht ter gelegenheid van werkzaamheden aan de kusttram-lijn. Doeleind is duidelijk : de snelheid van de wagen moet herleid worden tot minder dan deze van de trams... dus 3 uren voor 55kms !

Comment

• Ik ben heel blij dat ik vorig jaar een automaat gekocht heb. Enkel spijtig dat ik geen 316d ipv een 320d genomen heb.

Comment

Ik ben heel blij dat ik vorig jaar een automaat gekocht heb. Enkel spijtig dat ik geen 316d ipv een 320d genomen heb.
        Die kan je naar het schijnt tjoenen tot 220 pk of zo. Daarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Die kan je naar het schijnt tjoenen tot 220 pk of zo. Daarom?
          Een 312d zou eigenlijk ideaal zijn met z'n 75 Pk, kan ik die laten tunen tot 316d waardes!

Comment

• Een drie cilinder lol

Comment

Een drie cilinder lol
              Uiteraard!

Comment

• Da's niet gemaakt voor auto's maar voor zware zitmaaiers

Comment

Da's niet gemaakt voor auto's maar voor zware zitmaaiers
                  Mijne moto heeft ook drie pistons, dat marcheert toch goed voor een zware zitmaaier.

Comment

• Ha ja, voor ne moto is da de max natuurlijk! Welke heb je dan?

Comment

Ha ja, voor ne moto is da de max natuurlijk! Welke heb je dan?
                      Triumph Speed Triple.

Foto genomen op een plaats waar je nog wel kan rijden!

Comment

• Knap!!!! Mooie machine.

Comment

• moto rijden doe ik niet meer, k zou mijn rijbewijs tegenwoordig veeel te snel weg zijn. als ik nu nog een moto koop is het een chopper, en liefst een 3cilinder (triumph rocket 3).
                          masaaaaaaaaaaaal veel koppel, maar toch geen racemachien.

zoals alles in belgie pakken ze alle leuke dingen af. moet je nu maar eens met een fireblade in zone 30 rijden. dat moet je in 1e versnelling doen en dan zit de helft van de wandelaars teken te doen dat je zot rijd (gewoon omdat de motor op 3000rpm zit)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                            mij niet gelaten, mijn Coyote is hiervoor zeer efficient
                            minder prettig is dat er op de kustbaan De Panne - Knokke binnen de twee jaar nog geen enkel mogelijkheid zal overblijven om in te halen, alle delen van dat traject worden systematisch naar één rijvak gebracht ter gelegenheid van werkzaamheden aan de kusttram-lijn. Doeleind is duidelijk : de snelheid van de wagen moet herleid worden tot minder dan deze van de trams... dus 3 uren voor 55kms !
                            De kustbaan is inderdaad te mijden. Nu al eigenlijk. Enkel goed voor korte afstandjes.
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
                              zoals alles in belgie pakken ze alle leuke dingen af.
                              Ligt enkel aan de bevolkingsdichtheid hoor. Ik ging op een morgen eens een colletje beklimmen, niet zoals gewoonlijk met de fiets maar wel met de moto. Ik kom misschien 20 auto's tegen, en dat in vol toeristisch seizoen. Ga je hier niet snel meemaken hoor.

Comment

• Jaloers man... Echt tof.

Comment

Vlug jongens, nog even profiteren van de zeldzame plekjes waar je nog een beetje gas kan geven!

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2800661
                                  Aaaah ziehier de voordelen van leven in het prachtige Vlaanderen. Bedolven onder regeltjes en verboden, constant bespioneerd door talloze camera's. Een prachtig Utopia. Een Vierde Rijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                    De kustbaan is inderdaad te mijden. Nu al eigenlijk. Enkel goed voor korte afstandjes.
                                    Inderdaad, en ze doen nu overal zoals op de Dunkerkelaan te Oostende naast het vlieghaven : het wegdek witschilderen om de breedte artificieel te versmallen. Je blijft dan achter een Ligier 45km/u tot hij links of rechts afslaat, zonodig van De Panne tot Knokke :-((

Comment

Jaloers man... Echt tof.
                                      Ik was een dag thuis en ik miste het er al.
                                      Zou er gerust willen wonen. Gemoedelijke mentaliteit, mooier weer en minder volk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        Inderdaad, en ze doen nu overal zoals op de Dunkerkelaan te Oostende naast het vlieghaven : het wegdek witschilderen om de breedte artificieel te versmallen. Je blijft dan achter een Ligier 45km/u tot hij links of rechts afslaat, zonodig van De Panne tot Knokke :-((
                                        das nu eens een baan waar ik alle regels aan mijn laars lap en gewoon inhaal over die witte strepen.
                                        lets have some more member berries

Comment

• Jepla, daarom moet ik het hier nog onlangs zeggen, deze morgen brief in de bus, snelheidsboete van (edit: 55€)
                                          Reed 67, gecorrigeerde snelheid 61.
                                          Blijkbaar verleden week toen ik met de nacht opging in het industrieterrein in Aalst (Wijngaardveld THV huisnummer 14), om half 22 's avonds... Deze week al is mogen blazen ook om half 23 's avonds, stonden op 2 plaatsen, waarvan ik er een moest passeren.

Eigenlijk in al die jaren da ik in ploegen werk nog nooit meegemaakt, ook het blazen niet, terwijl ik op deze uren van de dag wel vaker te snel rij, alhoewel ik 67 km/u waar je vroeger 70 mocht wel meevallen...
                                          Last edited by ; 24/10/2016, 20:53.

Comment

Working...
                                          X