Vandaar nog eens een tripje naar de zee gemaakt en daar het ergste meegemaakt sinds ik mijn rijbewijs heb. Iemand beslist om in te halen op een éénvaksbaan net op het moment dat ik er van de andere kant aankwam. Hij kwam frontaal op mij af, ben vol in de remmen gegaan en ben uitgeweken in de berm op een halve meter van de gracht en die sukkel heeft mij op een haar na net niet geraakt en bleef gewoon doorrijden alsof er niets aan de hand was. Als ik niet was uitgeweken waren we tegen 70km/h frontaal op elkaar geknald, en nog geluk gehad dat ik op tijd stilstond of ik had nog in de gracht gezeten ook. Daarna nog meer dan een kwartier aan de kant gestaan want ik was aant trillen gelijk ne zot. Ook achteraf nog vastgesteld dat ik mijn wieldop rechtsachter kwijt ben, waarschijnlijk met het uitwijken in de berm. Was mij op dat moment niet opgevallen.
De mens die hij aan het inhalen was was wel zo vriendelijk om even te stoppen en te vragen of alles oké was. Hij zelf is ook nog in de remmen gegaan want hij zag het ook al aankomen.
Wat bezielt zo'n mensen toch? Hij kon mij van km's zien afkomen en toch beslist hij om in te halen...
De mens die hij aan het inhalen was was wel zo vriendelijk om even te stoppen en te vragen of alles oké was. Hij zelf is ook nog in de remmen gegaan want hij zag het ook al aankomen.
Wat bezielt zo'n mensen toch? Hij kon mij van km's zien afkomen en toch beslist hij om in te halen...
Comment