Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaar nog eens een tripje naar de zee gemaakt en daar het ergste meegemaakt sinds ik mijn rijbewijs heb. Iemand beslist om in te halen op een éénvaksbaan net op het moment dat ik er van de andere kant aankwam. Hij kwam frontaal op mij af, ben vol in de remmen gegaan en ben uitgeweken in de berm op een halve meter van de gracht en die sukkel heeft mij op een haar na net niet geraakt en bleef gewoon doorrijden alsof er niets aan de hand was. Als ik niet was uitgeweken waren we tegen 70km/h frontaal op elkaar geknald, en nog geluk gehad dat ik op tijd stilstond of ik had nog in de gracht gezeten ook. Daarna nog meer dan een kwartier aan de kant gestaan want ik was aant trillen gelijk ne zot. Ook achteraf nog vastgesteld dat ik mijn wieldop rechtsachter kwijt ben, waarschijnlijk met het uitwijken in de berm. Was mij op dat moment niet opgevallen.
    De mens die hij aan het inhalen was was wel zo vriendelijk om even te stoppen en te vragen of alles oké was. Hij zelf is ook nog in de remmen gegaan want hij zag het ook al aankomen.
    Wat bezielt zo'n mensen toch? Hij kon mij van km's zien afkomen en toch beslist hij om in te halen...
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ge hebt gelijk, maar mocht ik in een straat wonen in een rijhuis met 1,5 m breed voetpad en een ganse avond zo'n ding voor mijn raam geparkeerd die dan ook nog eens 's morgens 10 minuten staat 'warm' te draaien, mijn verdraagzaamheid zou toch ook krimpen.
      Dat is 't hem net.Wij wonen niet in een rijhuis,hebben geen voetpad voor de deur en je mag het hier ook den buiten noemen.Plaats genoeg.En toch moet die gast persé hier staan.
      Ik ben van 't principe leven en laten leven en leg zelf niemand een strobreedte in de weg maar hier kan ik niet tegen.

Comment

• al gevraagd waarom hij daar gaat staan? Misschien is dat inderdaad na klagen van andere buren, en heeft hij zich gewoon wat verderop gestationeerd.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |)
          [ |V| ][;6283306]Vanmorgen op de a19 een mongool me een camionette aan 53 kmh in de mist zonder lichten. Best dat mijn Volvo geen last heeft van mist en gewoon zelf reageert er op... Ale, kging em wel gezien hebben uiteindelijk, maar dan had ik moeten stoppen me mails beantwoorden. Dat daar geen ongeval van gekomen is, ligt ook alleen maar aan het feit dat er weinig tot geen verkeer was.
          Gisteren hier int straat de ene na de andere zonder lichten, waren ze bij de buren aan de oprit bezig en stond er ne grote aanhangwagen op straat... Ik zag daar elke moment ene tegen knallen.

Trouwens zelf ook goed bezig, vertrouwen op de wagen die zogezegd gaat remmen/stoppen wanneer je te dicht in de buurt komt van de voorligger en terwijl zelf wa mails beantwoorden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Als die zijn 'firmawagen' daar langer dan 8u laat staan: flikken bellen.
            In dat opzicht: bel dan de fiscus.
            Dat is woon-werk verkeer en dus krijgt hij van zijn werkgever een voordeel alle aard in de vorm van een firmawagen.
            Dan moet hij dus een voordeel betalen op basis van de catalogusprijs en de CO2 waarde... Hij zal rap zijne vuilniswagen bij z'n baas laten...

edit 1: even voor de grap berekend: 200.000€ cataloguswaarde voor nieuwe vuilniswagen en stel nu een CO2 van 300g/km (zal wel meer zijn), dat is dan een voordeel van rond de 2500€ per maand, dus mag hij zoiets van een 1250€ per maand bij betalen. Oh man, ik zou direct de fiscus bellen .
            Plus dan nog eens een boete voor het niet aangeven van de VAA, neem nu dat hij dat een jaar doet aan 1250€ per maand, dus 15.000€ x 300% boete, is dan 45.000€... 't gaat rap gedaan zijn!

edit 2: JAMMER: CO2 bijdrage/VAA telt niet meer voor utilitaire voertuigen:

PECH! Dan moet ge terugvallen op meer primitieve acties, zoals elke nacht banden plat steken, remleidingen doorsnijden, ... soit, keuze genoeg :p
            Last edited by erik219; 23/02/2017, 11:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Gisteren hier int straat de ene na de andere zonder lichten, waren ze bij de buren aan de oprit bezig en stond er ne grote aanhangwagen op straat... Ik zag daar elke moment ene tegen knallen.

Trouwens zelf ook goed bezig, vertrouwen op de wagen die zogezegd gaat remmen/stoppen wanneer je te dicht in de buurt komt van de voorligger en terwijl zelf wa mails beantwoorden...
              Time is money e!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten

In dat opzicht: bel dan de fiscus.
                Dat is woon-werk verkeer en dus krijgt hij van zijn werkgever een voordeel alle aard in de vorm van een firmawagen.
                Dan moet hij dus een voordeel betalen op basis van de catalogusprijs en de CO2 waarde... Hij zal rap zijne vuilniswagen bij z'n baas laten...

edit 1: even voor de grap berekend: 200.000€ cataloguswaarde voor nieuwe vuilniswagen en stel nu een CO2 van 300g/km (zal wel meer zijn), dat is dan een voordeel van rond de 2500€ per maand, dus mag hij zoiets van een 1250€ per maand bij betalen. Oh man, ik zou direct de fiscus bellen .
                Plus dan nog eens een boete voor het niet aangeven van de VAA, neem nu dat hij dat een jaar doet aan 1250€ per maand, dus 15.000€ x 300% boete, is dan 45.000€... 't gaat rap gedaan zijn!

edit 2: JAMMER: CO2 bijdrage/VAA telt niet meer voor utilitaire voertuigen:

PECH! Dan moet ge terugvallen op meer primitieve acties, zoals elke nacht banden plat steken, remleidingen doorsnijden, ... soit, keuze genoeg :p
                Aan humor geen gebrek gij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten

Time is money e!
                  Moet ni vragen wa dikke pree dienen heeft lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL

Moet ni vragen wa dikke pree dienen heeft lol
                    Tot em is ergens tegen knalt. Het verkeer is zo onvoorspelbaar da ik mij daar toch ni blindelings zou op vertrouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Tot em is ergens tegen knalt. Het verkeer is zo onvoorspelbaar da ik mij daar toch ni blindelings zou op vertrouwen.
                      Ja en ik vind dat mailen, sms'en en dergelijke niet gedaan worden als chauffeur. Instellen van GPS is zelfs al kantje boord.

Comment

• Comment

• 't Is karnaval zeker?
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• het komt eraan !

gunter d ook al

Comment

• nederlandse compilatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

nederlandse compilatie
                                Man man die Hollanders met die moto's in 't begin, echt trots en blij zijn dat ze 't op film hebben om op Youtube te kunnen zetten

Comment

• http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...t-op-E40.dhtml

tegen pakweg 76 de autostrade op zonder kijken

de invoegstrook dient om vaart te maken, en dat lukt hoe vaker en hoe meer mensen maar niet

Comment

• ik zie er vaak die al de snelweg oprijden van het moment dat er een onderbroken naast de volle lijn komt. Overlaatst ook zo ene bijna meegehad, hij gebruikte zijn richtingaanwijzer dan nog niet. Kreeg ik nog de middelvinger omdat ik niet afremde voor hem.
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Hier ook zie je bij de comments mensen die menen dat het principe van ritsen geldt op een autostradeoprit, tja...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                        http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...t-op-E40.dhtml

tegen pakweg 76 de autostrade op zonder kijken

de invoegstrook dient om vaart te maken, en dat lukt hoe vaker en hoe meer mensen maar niet
                                        Ik snap da ni dage da maar durft te doen, dan zijt ge u leven toch beu? Is net hetzelfde als uwe voorrang van rechts pakken zonder ook maar is even te kijken.

Comment

• T is tegenwoordig de mode om traag de snelweg op te gaan... Snap dat ook niet, ze denken dan nog eens voorrang te hebben

Comment

Working...
                                          X