Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert
    Aangezien ik mijn reactie ni kan wijzigen. Tekst moest dit zijn... klote Tapatalk!

Ik viel uit de lucht toen men zei dat het verplicht is van de motor stil te leggen aan een spoorwegoverweg. Das het eerste wat ik daarvan hoor?

Weer da bemoei, moesten ze aan mij komen vragen waarom mijne motor nog draait, ik zou diene mens nogal raar aankijken want ik zou ni weten wat er mij overkwam. :-)
    Er staan, zichtbare borden hoor

En die borden mogen ze intussen ook aan scholen zetten om wachtende ouders erop attent te maken van de evidentie

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      En die borden mogen ze intussen ook aan scholen zetten om wachtende ouders erop attent te maken van de evidentie
      Breng de borden-maffia maar op ideeën... straks gaan ze 't effectief overal plaatsen aan de scholen en verkeerslichten.

Comment

• Dat mensen hun gezond verstand eens aanspreken en dat zelf doen. Maar nee, de diesel kost toch niks en anders draait de airco niet. Dan komen er van die borden die hen dat duidelijk (proberen) maken.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Bord of geen bord.... mijnen otto blijft draaien, als is't een kwartier. Ga niet zitten bakken in de zomer of kou hebben in de winter voor een paar cent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Bord of geen bord.... mijnen otto blijft draaien, als is't een kwartier. Ga niet zitten bakken in de zomer of kou hebben in de winter voor een paar cent.
            Groot gelijk.
            En die onnozele start/stop : weg ermee!

Comment

Bord of geen bord.... mijnen otto blijft draaien, als is't een kwartier. Ga niet zitten bakken in de zomer of kou hebben in de winter voor een paar cent.
              Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken!

https://denarcist.nl/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Groot gelijk.
                En die onnozele start/stop : weg ermee!
                Godverdorie, 't eerste wat ik uit zet natuurlijk
                En da stikken, da's toch maar den dienen achter mij. Al dat groen gedoe. Ter compensatie heb ik tenminste een paar bomen in mijn tuin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  Er staan, zichtbare borden hoor

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
                  Soms zie ik zo is een bord staan, zeker ni overal, maar das dan eerder tegen het lawaai. Mij is nooit gezegd geweest dat het moest en voor die 5 min dage daar dan staat, die verhoogde inrichtingen die je overal ziet en waar je dus altijd moet voor vertragen en nadien weer gas geven, das dan wel goed voor het milieu?

Comment

• Heel juist Geert.
                    Ze doen er alles aan om het verkeer te vertragen waardoor je steeds weer moet remmen en optrekken. Dat zal heel wat meer invloed hebben dan je motor enkele minuten te laten draaien. Seffens moet ik mijne zitmaaier ook nog stilleggen als ik een sigaret opsteek. Let op mijn woorden, tussen dit en enkele jaren zal je zelfs geen hout meer mogen stoken en zullen BBQ's verketterd worden zoals men tegenwoordig aan het overdrijven is.

Comment

• ik rem niet echt voor die dingen, weet goed genoeg waar gas te lossen...mijn rijplezier

Comment

• ruimtelijke ordening ala chinoise...trein rijdt door flatgebouw

Comment

Heel juist Geert.
                          Ze doen er alles aan om het verkeer te vertragen waardoor je steeds weer moet remmen en optrekken. Dat zal heel wat meer invloed hebben dan je motor enkele minuten te laten draaien. Seffens moet ik mijne zitmaaier ook nog stilleggen als ik een sigaret opsteek. Let op mijn woorden, tussen dit en enkele jaren zal je zelfs geen hout meer mogen stoken en zullen BBQ's verketterd worden zoals men tegenwoordig aan het overdrijven is.
                          Wat doe je dan met deze bestuurders van Suv en Monovolume??
                          Zeven wagens botsen op elkaar bij spectaculair ongeval op E313: weg vrijgemaakt, maar nog langere file

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170411_02828764

Comment

• Niets zo ergerlijk dan ene die 's nachts voor je (slaapkamer)raam zijn motor laat draaien.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                              Wat doe je dan met deze bestuurders van Suv en Monovolume??
                              Zeven wagens botsen op elkaar bij spectaculair ongeval op E313: weg vrijgemaakt, maar nog langere file

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170411_02828764
                              Ik begrijp de link niet tussen de twee Quovadis.
                              Bedoel je dat een SUV of monovolume meer verbruiken ?
                              Want zoveel meer verbruiken doet dat niet hoor. Maximum een literke. Mijn Espace 4 bvb met 2.0 dCi 175 motor en automaat verbruikte 7,2 liter. Het hangt meer van je rijstijl af dan het type voertuig je rijdt. Kan me voorstellen dat veel berlines met 2.0 dieselmotor en automaat evenveel of meer verbruiken.
                              Ga het anders zeggen... wat doe je met bestuurders van oudere wagens (die nog een pak meer verbruiken) en hun motor wel afleggen aan de spoorweg maar 9 liter of meer verbruiken en nog wat verbrande olie in de lucht duwen?
                              Al die O platen die ik tegenwoordig zie. Da's niet voor hobbygebruik hee.
                              Last edited by ; 13/04/2017, 03:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                                Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken!

https://denarcist.nl/
                                Vandaag is dat de enige manier om verder te geraken dan bandarbeider te zijn En dat heeft de politiek ons zelf zo geleerd.

En op te reageren op DHL zijn post hierboven : rij eens een dag in een industrieterrein rond en merk op hoeveel O-platen je telt op personeelsparkings. Vorige week zelfs een oude Rolls op een personeelsparking zien stoppen. O-plaat op en gast die er uit stapte was in zijn werkplunje. Of hoeveel jonge gasten met hun Golf GTI of andere snelle oldtimer die elke dag naar school rijden? Ik kan er zo tientallen aanwijzen die hun oldtimer -meestal via papa ingeschreven- naar school rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten

Vandaag is dat de enige manier om verder te geraken dan bandarbeider te zijn En dat heeft de politiek ons zelf zo geleerd.
                                  de tijd van uw nazaten een opvoeding te geven met katholieke waarden, bemin uw naasten - eerbied voor ouderen - doe niet met een ander wat je niet wil een ander met je doet...enfin iedereen kent ze wel, beetje zeemzoet...lijkt vandaag de dag idd niet meer zo succesvol in een steeds hardere maatschappij

je geeft ze maar beter mee, lieg steel bedrieg manipuleer heb daar geen schroom over, besef wanneer er cam's op je zijn gericht of wanneer je sporen nalaat want dan is er bewijslast, wees arrogant, haal eruit minstens wat je erin stopt lijkt een veel beter credo

Comment

• Bobo, da's nu van het ene uiterste in het andere hee man. Maar een beetje assertiviteit meegeven zoals Publisher bedoelt kan geen kwaad. Daarom moet dit geen les zijn in arrogantie of meer. De wereld is veel veranderd tov wij jong waren. Is zelfs iets om schrik van te hebben. Maar da's off topic

Comment

• assertief zijn de meesten ondertussen genoeg, en holle vaten maken het meeste kabaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                        Niets zo ergerlijk dan ene die 's nachts voor je (slaapkamer)raam zijn motor laat draaien.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                        Daar had je maar eerder moeten aan denken alvorens aan een spooroverweg te gaan wonen. Net gelijk die mensen die goedkoop een bouwgrond kopen aan een luchthaven om dan vervolgens te gaan klagen over het lawaai...
                                        Maar niet getreurd, er worden veel benzines verkocht tegenwoordig, toch wat beter dan het diesel lawaai.
                                        Last edited by ; 13/04/2017, 18:52.

Comment

• laten draaien is overal aan de school bakker kranteboer nu als het wat te warm of te koud is, hoeft zelfs nog niet dat te zijn...gewoon omdat het kan

Comment

Working...
                                          X