Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stel u voor. Ik kreeg eerst al schrik omdat die echt vrij hard meegingen
Was aangenaam op de E17 deze morgen rond 06:30, weinig verkeer tot in Kruibeke.
verkeersbelastingen in de bus gekregen... als ik dan eens kijk naar de staat van de gemiddelde baan vraag ik mij af waarom ik eigenlijk zou moeten betalen
belastingvoordeel voor bedrijven moet toch ergens van betaald worden ?
Bizar dat een Peugeot dan zoveel beter zou zijn lol... Renault, meest verkochte merk in Belgie en toch zo slecht en duur in onderhoud. Komaan he, beetje serieus blijven.
Beetje inlezen en je zal zien dat Renault echt wel betrouwbare dingen op de markt zet.
Ik hou afstand dat is het ik plak niet zoals vele doen, als ik voorbij wil.
Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
Dan moeten ze een andere mentaliteit hebben in Limburg dan hier, heb eigenlijk nog nooit iemand gehad die opzettelijk mee kwam naar links om mij het zicht te belemmeren, ofwel kijken ze hier nooit in hun spiegels.
Maar ik ga geen steen werpen ivm dat afstand houden hoor, als er een slak voor zit en ik kan niet meteen voorbij, moet ik ook toegeven dat ik een klever ben.
Bizar dat een Peugeot dan zoveel beter zou zijn lol... Renault, meest verkochte merk in Belgie en toch zo slecht en duur in onderhoud. Komaan he, beetje serieus blijven.
Beetje inlezen en je zal zien dat Renault echt wel betrouwbare dingen op de markt zet.
Renault heeft een mindere periode gehad denk ergens begin 2000 met bv toen de Laguna (vooral elektronica). En zoiets blijft nu eenmaal hangen bij de mensen. Elk merk heeft zo wel eens zijn mindere periode gehad.
Juist tuub... heel juist. Was tussen 2001 en 2005 dat ze rotslechte wagens hadden. Espace, Vel Satis, Scenic, Megane... allemaal minder betrouwbare wagens toen. Dan is Carlos Goshn (juist geschreven?) aan de macht gekomen en die heeft er met de stijve borstel door gegaan. Alles werd op betrouwbaarheid gezet, innovatie kwam op de tweede plaats. En met succes, Sinds 2007 zijn quasi alle modellen en motorisaties goed.
Maar alle merken hebben zo'n mindere periode gehad. Google op VW, Peugeot, Audi, Seat... en je vindt ook allerhande probs.
We rijden nu al jaren Renault door mijn beroep vroeger. Hiervoor reed ik met Mercedes. Maar die waren ook niet perfekt (behalve de W124's die ik had, maar de C van mijn vrouw was een ramp).
Nu heb ik het nieuw model espace en ben daar eigenlijk wel erg blij mee. Maar volgens Packard moet ik er schaamte in hebben, die heeft beter materiaal. Beetje kinderachtig om een bepaald merk aan te vallen terwijl ze allemaal sterke kanten en minder sterke kanten hebben. Kon voor de prijs van de Espace bvb een Q5 kopen. Maar is die beter? Leuker? Imago heb ik niet nodig, ik weet wat ik bezit. Kon die wagen makkelijk betalen zonder dit te voelen. Dus ben vrij te doen wat ik zelf graag doe. En dat is nu in een Espace rijden (terwijl ik ook liever bvb een nieuwe xc 90 zou hebben, maar dat is een prijsklasse voor binnen enkel jaren als de kinderen het huis uit zijn)
Comment