Parkeer uw wagen parallel voor hun garagepoort,mss gaan ze het dan wel snappen..zo'n spel maken voor zulk een faits divers,hoe noemen ze dat ook alweer,de verzuring van de maatschappij?..praten,blijven praten helpt echt wel .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Buren en parkeren
Kan ik ook wat over vertellen, en vooral op het feit dat zo'n mensen dan denken dat ze volop in hun recht zijn.
Grappigste van al is dat zij zeggen dat wij dan in fout zijn want wij parkeren onze 2 auto's al vanaf we er wonen (eind 2013) zo. Als ge dan zegt dat wij pas 2 auto's hebben van eind 2014 kan dat niet
Zo zouden al onze honden constant blaffen, nochtans hebben we maar 1 beagle. Zelfs als die hond bij mijn schoonouders zit hielden ze mij toch nog tegen op straat dat onze hond blafte. Zou ons kind constant wenen, lijkt ons ook heel raar aangezien die echt nooit weent. Bizar.
Zij hebben 3 auto's. een 1, mini en een A5. Ze zetten 2 auto's breed en zo kunnen ze 's avonds altijd parkeren met hun 3e auto. Op den duur stak ik mijn auto daartussen bumper tegen bumper, altijd grappig om ze zo furieus te zien roepen en tieren
Ze vinden het ook niet kunnen dat ik als jonge snaak met de Porsche van mijn baas voor de deur sta, want dan ben ik de vrouwenhandelaar en drugsdealer
Ik zou haar blijkbaar ook hebben aangerand. Is een verschrompeld manwijf van 45 jaar. Nie mijn ding
Dat er soms zo'n achterlijke mensen bestaan snap ik niet.Last edited by kefkie; 24/02/2016, 17:44.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichtenpraten,blijven praten helpt echt wel .
Met sommigen kan je gewoon niet redelijk praten.
Zoals met mijn buren.
Of met Jakkel.
Last edited by TooTall; 24/02/2016, 17:48.
Comment
-
Politie erbij halen helpt ook niet. Want zij doen niks verkeerds volgens de wet, of ze kunnen niet beboeten of ze komen niet tussen in burenruzies. Altijd wel een uitvlucht
Maar als ge er dan nen flik aanrijdt, owee zenne dan staan er 2 combi's en nen anonieme om u 2 uur op straat te omsingelen en te ondervragen precies of ge zijt nen terrorist tot en met.Last edited by kefkie; 24/02/2016, 17:48.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
Of met Jakkel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten'past net!' zal ze gedacht hebben...
Voor de duidelijkheid, linkerkant is dus van ons. Ze kan perfect die 1.5 meter vooruit staan, dan kunnen ze nog zonder problemen in hun garage.
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI) voor mijn vrouwke en Audi A4
voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenMakkelijk zeggen als ge de moeite niet eens hebt genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtendan parkeer je voor hun deur als jij geen plaats hebt voor je eigen deur
En daarbij, ik vind dat gewoon not-done. Tenzij een noodgeval, parkeer uw kraam bij uw eigen en niet bij een ander...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMaar als ge er dan nen flik aanrijdt, owee zenne dan staan er 2 combi's en nen anonieme om u 2 uur op straat te omsingelen en te ondervragen precies of ge zijt nen terrorist tot en met.
Comment
-
Bwa niks speciaals
Ik kom op een T-stuk (eenrichtingsstraat) en moet 180° bocht maken naar links. Ik was aant kijken naar rechts om voorrang te geven, en reed zacht door. Niet naar links gekeken omdat een doodlopend stuk is en daar nooit iemand vanuit komt.
Stond daar int midden van dat T stuk een agent op een fietske die was doorgereden. En boem ik zat ertegen
2u staan koekeleren, 2 combi's erbij om straat af te zetten, een flitswagen die nog eens kwam zien.
Rood lijntje is mijn rijrichting, groen is zijn richting
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenDaar ben ik geen fan van, want dan ben je feitelijk niet beter als hun...zeker in zo'n dingen ben ik altijd voorzichtig, ik zie al gebeuren dat ooit er een buurtvergadering komt en dan ist van "JA MAAR JULLIE DOEN DAT OOK" en dan sta je meteen een pak minder sterk.
En daarbij, ik vind dat gewoon not-done. Tenzij een noodgeval, parkeer uw kraam bij uw eigen en niet bij een ander...
Zoiets krijgt ge op een bepaald moment toch terugeworpen in uw gezicht, en het ondergraaft alleen maar uw eigen positie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBwa niks speciaals
Oh nee...ik kan me voorstellen dat het een heel gedoe is geweest.
Jammer dat ge geen dashcam had indertijd, anders kon ik U vermanend en belerend toespreken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenUw politieke kleur bepaalt uw rijgedrag
En klopt de stelling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenidd voor zoiets stoms.
Ik had het moeten filmen ja, heel hard moeten roepen en hier tonen. Weeral 10 pagina's leesvoer
Idd, gelijk onderstaand filmpje! Is trouwens die Renault zijn fout
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenMakkelijk zeggen als ge de moeite niet eens hebt genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenHoezo? Ik steek altijd braaf mijn vinger op naar hem als ik hem passeer in zijn wachtkotteke als ik naar het werk ga. Dat is ook communiceren hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenjij als jong en actief element vanuit dat muffe kantoortje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenHeb medelijden met mij, vandaag dag 3 van de B1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenB1? En dan ben je geen jong element meer, of wat? Dat is bij mij 20 jaar geleden.
Comment
Comment