Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Ergernis: mensen die een voorsorteervak compleet negeren. Bv je hebt een kruispunt met een vak voor rechts af te slaan en ze blijven gewoon rechtdoor rijden op jouw vak om dan af te remmen en rechts af te slaan.

Zelfde met zo grote banen met 3 vakken in winkelbuurten. 1 in jouw richting, 1 in tegenrichting en in het midden zo een vak om dan af te slaan. Dan slagen ze er nog in om daar scheef op te staan met de helft van de auto nog op jouw vak.

Standaard claxon en vinger.
    vandaag eentje gehad die pas op het laatste naar rechts kwam, zonder dat er plek was tussen mij en mijn voorligger. Ik claxonneer, die blijft gewoon komen. Beetje later voegt ze heel vroeg in op de snelweg en ga ik haar via de invoegstrook voorbij. Ze heeft de hele tijd 200m afstand gehouden. Geen idee wat die dacht, ik zou achteraf zelfs denken dat ze me gewoon niet gezien had. Hoewel het hele vak voor rechtsaf in file stond, en ik met een rode GTi onderweg was.
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Mensen die direct van de invoegstrook op de weg gaan terwijl hun snelheid nog laag is, ipv de volledige invoegstrook te benutten zodat ze op snelheid zijn en direct meekunnen met de stroom.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• En die dan hun pinker opzetten en denken dat dit een vrijgeleide is...

Comment

• Ga je gezellig naar de Appie Heijn (Nederlandse vriendin...), parking staat voor 1/3 vol, parkeer je helemaal achteraan in een rij zodat je erna vooruit kan wegrijden + er is een installatie om je winkelkar te stallen dus lekker handig.

Kom je na het winkelen terug, staat de parking nog altijd maar voor 1/3 vol, maar staat er wél een idioot neus-aan-neus met je, zodat je niet vooruit kan wegrijden. Erlangs, erachter, andere rijen, in +/- 20 vakken niemand te vinden. En dan komen ze vlak voor U staan natuurlijk...
          Mijn Skoda

Comment

• Beter voor u dan vlak naast u... Kom dat geregeld tegen als ik op een uithoekje ga parkeren.

Comment

• Das ook waar. Silver lining!
              Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Beter voor u dan vlak naast u... Kom dat geregeld tegen als ik op een uithoekje ga parkeren.
                Da's 't zelfde als ge moet gaan pissen, 10 urinoirs vrij naast u, der zal altijd wel ene zijn die em vlak naast u komt zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                  Da's 't zelfde als ge moet gaan pissen, 10 urinoirs vrij naast u, der zal altijd wel ene zijn die em vlak naast u komt zetten
                  Tiens, dat heb ik nu niet.

Comment

En hoe meer ge gezopen hebt, hoe minder u dat interesseert.

Comment

Als er 3 zijn, zet ik me in het midden. Checkmate.

Comment

• Haha... awel 't is meestal dan zo ne auto dat er naast komt staan lol... Met schrik kijk ik dan altijd eens of er geen blutsje van een deur is.
                        Maar alle gekheid, 't is daarom niet van oude auto's dat je schrik moet hebben, de gepensioneerden die doen maar. Die kijken naar niks. Tenzij naar mij, als ik met mijn gehandicaptenkaart parkeer, dan kijken ze agressief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
                          er zijn 2 mensen die nu met een daily oldtimer rijden:
                          -diegenen zonder geld die het goedkoopste wrak hebben gekocht om 1jaar mee rond te rijden en dan het geld niet hebben om die door de keuring te krijgen
                          -oldtimerliefhebbers die graag auto rijden zonder alle luxe er om heen.

en t is van die eerste groep dat ge schrik moet hebben. die durven zonder verzekering rijden, of hebben de meest arrogante verzekeraar die nergens wil tussenkomen. gelukkig zijn er zo niet veel.. die 2de groep wil zolang mogelijk en zonder brokken rondrijden. ik parkeer vaak ook met schrik als er zo een klein autooke met een 5karakternr plaat scheef op de parkeerplaats ernaast staat. als ik kan, parkeer ik ook elders. k heb al genoeg ervaringen met die gepensioneerden die denken dat ze alles mogen.

t eerste dat ge dan hoort: "ik rijd al 35jaar met de auto en parkeer hier altijd op da stukske, gij had hier niet mogen rijden". zo ook de laatste die men passagierdeur eraf reed aan de carrefour (ik stond geparkeerd en stak de baby in de maxi cosy) en dan bleef eisen dat ik zijn auto betaal want mijn deur stond open en da mag niet.
                          t was minder toen de politie hem zei: "t is niet omdat er een deur open staat, dat gij die der moet afrijden". blijkbaar is die agent wel geloofwaardiger want toen kalmeerde die. na het aanrijden is die nog over een betonblok gereden en daarna met zijn wiel op een ander blok gaan parkeren is. rondom de auto VOL deuken

hier stond ik, GOED binnen de lijnen, en in de rechterbovenhoek staat de aanrijder die mijn deur heeft meegehad. versta niet altijd niet hoe die dat deed want die kwam uit de zijstraat achter men golf uitgedraaid. mij lukt het niet om uit die richting zo dicht binnenkant te geraken om de deur te tikken terwijl je het achterwiel er niet afrijd
                          Lol is dienen dan over die joekels van witte betonblokken gereden? Lol.

Comment

• Heb nu dat tolkastje voor camions er in zitten sinds maandag, is nog niets in werking, maar tijdens de testfase kun je wel al de bedragen zien die je gaat moeten betalen vanaf april. Deze week van Kortrijk (fabriek) naar de Nederlandse grens gereden (Eindhoven), gisteren teruggekomen via Breda, en vandaag nog heen en terug naar Schoten vanaf de fabriek. Net geen €80 tolkosten. Tol heffen is 1 ding, maar er is toch geen hond die gelooft dat de firma's die hoge bedragen gaan ophoesten en dat het weer voor de consument zal zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
                              er zijn 2 mensen die nu met een daily oldtimer rijden:
                              -diegenen zonder geld die het goedkoopste wrak hebben gekocht om 1jaar mee rond te rijden en dan het geld niet hebben om die door de keuring te krijgen
                              -oldtimerliefhebbers die graag auto rijden zonder alle luxe er om heen.

en t is van die eerste groep dat ge schrik moet hebben.
                              Klopt,Collega rijdt ook zo met een O-plaat,woon-werk verkeer,toen ik haar erop wees dat dit niet mag en dat de liefhebbers door haar misbruik de dupe zijn,kreeg ik als antwoord pff,steekt dat nu zo nauw,en oh ironie ze staat iedere dag bij de gerechtelijke politie geparkeerd ,niemand die er ook maar aanstoot van neemt ,behalve ik ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                Heb nu dat tolkastje voor camions er in zitten sinds maandag, is nog niets in werking, maar tijdens de testfase kun je wel al de bedragen zien die je gaat moeten betalen vanaf april. Deze week van Kortrijk (fabriek) naar de Nederlandse grens gereden (Eindhoven), gisteren teruggekomen via Breda, en vandaag nog heen en terug naar Schoten vanaf de fabriek. Net geen €80 tolkosten. Tol heffen is 1 ding, maar er is toch geen hond die gelooft dat de firma's die hoge bedragen gaan ophoesten en dat het weer voor de consument zal zijn?

En wrm zullen ze het niet ophoesten??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                  Klopt,Collega rijdt ook zo met een O-plaat,woon-werk verkeer,toen ik haar erop wees dat dit niet mag en dat de liefhebbers door haar misbruik de dupe zijn,kreeg ik als antwoord pff,steekt dat nu zo nauw,en oh ironie ze staat iedere dag bij de gerechtelijke politie geparkeerd ,niemand die er ook maar aanstoot van neemt ,behalve ik ..
                                  Ik ben eigenlijk ne groten dommerik he. Ik zou perfekt met O platen kunnen rijden. Geen woon werk verkeer, enkel ritten voor plezier. En ik droom nu al jaren van een perfekte Mercedes S van de jaren 90. Zo ne groten boot met ne dikken moteur erin. Zou me heel profijtig uitkomen en me wellicht veel plezier verschaffen. Maar k durf ni uit schrik van in panne te staan. Alhoewel met ne Reno lol...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    En hoe meer ge gezopen hebt, hoe minder u dat interesseert.
                                    Da's waar, dan beginde gewoon tegen die naast u te lullen

Comment

Da's waar, dan beginde gewoon tegen die naast u te lullen
                                      Lullen als een lul met een lul in de hand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Lullen als een lul met een lul in de hand.
                                        Zo is het!

Comment

• De vuiligheid van de Antwerpenaren staat in de fik! Dat zal nogal stinken seg!

Comment

Working...
                                          X