Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
    Klopt,Collega rijdt ook zo met een O-plaat,woon-werk verkeer,toen ik haar erop wees dat dit niet mag en dat de liefhebbers door haar misbruik de dupe zijn,kreeg ik als antwoord pff,steekt dat nu zo nauw,en oh ironie ze staat iedere dag bij de gerechtelijke politie geparkeerd ,niemand die er ook maar aanstoot van neemt ,behalve ik ..
    Met de nieuwe serie Coppers op vtm geven ze ook het goede voorbeeld.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
      Degene die nog met euro 4 en minder rondrijden zullen gewoon niet meer aan de bak komen.
      Vandaar dat er reeds zoveel nieuwe vrachtwagens zijn verkocht.
      Of denk je dat de klant het zal slikken als er eentje afkomt met een meerprijs van 0.2 €/km (euro2 + 32 ton) terwijl de andere slechts 0.128€/km vraagt ?
      Trouwens vanaf 2017 zullen de verschillen nog groter zijn.
      Het is enkel door bemiddeling van de transportsector dat euro 5 en euro 6 nog dezelfde tarief zijn,
      Heb de indruk dat er tegenwoordig heel veel Renault vrachtwagens verkocht worden, terwijl dat vroeger vooral Volvo en Mercedes waren.
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Vandaag 3 camionetten (waarvan 1, 2 keer en 1 vrachtwagen door het rood zien rijden.
        Gisteren was het weer van dat.
        Een vrachtwagen die door het rood rijd en U-turn maakt
        En drie auto's die achter elkaar door het rood rijden om links af te gaan.

Comment

Met de nieuwe serie Coppers op vtm geven ze ook het goede voorbeeld.
          hun uitleg is schitterend en lakoniek, hildes personages is een vrijbuiter die niet slaafs alle regels volgt

Comment

Heb de indruk dat er tegenwoordig heel veel Renault vrachtwagens verkocht worden, terwijl dat vroeger vooral Volvo en Mercedes waren.
            Ik zie het net andersom, sinds die nieuwe Renaults uitgekomen zijn verkopen ze niet meer.

Comment

• Ik erger mij aan de duiven op m'n dak, want ze bezoedelen mijn regenwater. En nu de lente er aan komt zitten ze van 's morgens vroeg al te 'roekoeën' boven mijn slaapkamerraam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Ik erger mij aan de duiven op m'n dak, want ze bezoedelen mijn regenwater. En nu de lente er aan komt zitten ze van 's morgens vroeg al te 'roekoeën' boven mijn slaapkamerraam.
                5/7

Comment

Ik erger mij aan de duiven op m'n dak, want ze bezoedelen mijn regenwater. En nu de lente er aan komt zitten ze van 's morgens vroeg al te 'roekoeën' boven mijn slaapkamerraam.
                  Als het witte zijn, dan is dat toch zo slecht nog niet he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    5/7
                    Mmm, goed idee, maar wat drastisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                      Als het witte zijn, dan is dat toch zo slecht nog niet he.
                      Die maken evenveel lawaai en schijten net hetzelfde als die grijze. Dus toch even slecht.

Comment

• Mijne gebuur heeft net naast de afsluiting een voederkastje voor vogels gezet. Is nu verdorie net naast de plaats waar mijn auto staat. T gevolg kunnen jullie al raden denk ik....

Comment

• zo'n discobal of ballon aan je dakgoot hangen, schrikt ze blijkbaar af
                          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            zo'n discobal of ballon aan je dakgoot hangen, schrikt ze blijkbaar af
                            Serieus? Zo'n discobal heb ik nog wel ergens liggen van toen m'n dochters nog klein waren. Bedankt voor de tip! Ga ik eens proberen.

Comment

Luchtkarabijn kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                Luchtkarabijn kopen
                                Om 6u in de ochtend het hele gezin en de buren wakker knallen
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Serieus? Zo'n discobal heb ik nog wel ergens liggen van toen m'n dochters nog klein waren. Bedankt voor de tip! Ga ik eens proberen.
                                  Mijne gebuur hangt cd's in zijn fruitbomen, zal wellicht ook werken. Die draaien altijd rond door de wind en de zon schittert erop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                    Luchtkarabijn kopen
                                    Die heb ik al, een Diana 34 .177 en een Diana Magnum 460 .22. Vooral die laatste is erg interessant en legt zelfs konijnen van op een meter of 20 om. En ook al is 't best wel lekker zo'n bosduif, de buren gaan 't niet zo interessant vinden peins 'k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                                      Ondertussen spelen haar kinderen met de onze (dezelfde leeftijd) en zit ze zelf niet meer alleen
                                      papa kan misschien ook eens met de buurvrouw spelen
                                      2.0 JTDm

Comment

• Als ik een duif was zou ik hetzelfde doen maar dan op Jakkel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                          Ik zie het net andersom, sinds die nieuwe Renaults uitgekomen zijn verkopen ze niet meer.
                                          Raar, hier in de buurt zie je echt niks anders meer, als het een nieuwe is, dan is het een Renault.
                                          De oude Renault vrachtwagens heb ik hier bijna nooit gezien.

Comment

Working...
                                          X