Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenDegene die nog met euro 4 en minder rondrijden zullen gewoon niet meer aan de bak komen.
Vandaar dat er reeds zoveel nieuwe vrachtwagens zijn verkocht.
Of denk je dat de klant het zal slikken als er eentje afkomt met een meerprijs van 0.2 €/km (euro2 + 32 ton) terwijl de andere slechts 0.128€/km vraagt ?
Trouwens vanaf 2017 zullen de verschillen nog groter zijn.
Het is enkel door bemiddeling van de transportsector dat euro 5 en euro 6 nog dezelfde tarief zijn,Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVandaag 3 camionetten (waarvan 1, 2 keer en 1 vrachtwagen door het rood zien rijden.
Een vrachtwagen die door het rood rijd en U-turn maakt
En drie auto's die achter elkaar door het rood rijden om links af te gaan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMet de nieuwe serie Coppers op vtm geven ze ook het goede voorbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHeb de indruk dat er tegenwoordig heel veel Renault vrachtwagens verkocht worden, terwijl dat vroeger vooral Volvo en Mercedes waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk erger mij aan de duiven op m'n dak, want ze bezoedelen mijn regenwater. En nu de lente er aan komt zitten ze van 's morgens vroeg al te 'roekoeën' boven mijn slaapkamerraam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk erger mij aan de duiven op m'n dak, want ze bezoedelen mijn regenwater. En nu de lente er aan komt zitten ze van 's morgens vroeg al te 'roekoeën' boven mijn slaapkamerraam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten5/7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenAls het witte zijn, dan is dat toch zo slecht nog niet he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenzo'n discobal of ballon aan je dakgoot hangen, schrikt ze blijkbaar af
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenLuchtkarabijn kopen“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSerieus? Zo'n discobal heb ik nog wel ergens liggen van toen m'n dochters nog klein waren. Bedankt voor de tip! Ga ik eens proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenLuchtkarabijn kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk BerichtenOndertussen spelen haar kinderen met de onze (dezelfde leeftijd) en zit ze zelf niet meer alleen2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk zie het net andersom, sinds die nieuwe Renaults uitgekomen zijn verkopen ze niet meer.
De oude Renault vrachtwagens heb ik hier bijna nooit gezien.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment