Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik erger mij aan de bench voor m'n hond!
    Ze past net in 't koffer maar de grondplaat vind ik net iets te klein. Daarom ben ik op zoek naar een bench met schuine wanden die de zetel- en kofferhoek volgen, zo wordt de grondplaat wat groter.

Deze in large zou net passen?
    Iemand ervaring met de kwaliteit ervan? Prijs valt wel mee vind ik. Nog andere merken, ideeën,... ?

De transportbox AluRide is van hoogwaardig, bijzonder licht aluminium-plastic composiet met afsluitbare deur en afgeronde hoeken.

Comment

• hun nieuw snuitje valt wel op, van de lichtere modellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Raar, hier in de buurt zie je echt niks anders meer, als het een nieuwe is, dan is het een Renault.
        De oude Renault vrachtwagens heb ik hier bijna nooit gezien.
        Er worden tegenwoordig massaal nieuwe kamions gekocht
        Transporteurs moeten sinds kort euro6 hebben anders betalen ze een boete en prijzen ze zichzelf uit de markt
        2.0 JTDm

Comment

• Denk dat het merk vrachtwagen sterk streekgebonden is. Als er ergens een goede dealer zit, zie je direct dat er in die regio veel meer van een bepaald merk verkocht worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Denk dat het merk vrachtwagen sterk streekgebonden is. Als er ergens een goede dealer zit, zie je direct dat er in die regio veel meer van een bepaald merk verkocht worden.
            De dealers voor vrachtwagens hier in de regio zijn net Mercedes en Volvo, vandaar dat het tot nu toe ook altijd deze waren die hier heel veel rondreden denk ik.
            Die dealers zijn er nog steeds, en toch is het nu Renault dat hier het meeste rondrijd.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Ik erger mij aan de bench voor m'n hond!
              Het is wel geen bench, maar kijk eens bij travall. Duur, maar wel kwaliteit. Je kan een hondenrek zetten, en dan een tussenschot. Past allemaal in mekaar!
              Mijn Skoda

Comment

Ik erger mij aan de duiven op m'n dak, want ze bezoedelen mijn regenwater. En nu de lente er aan komt zitten ze van 's morgens vroeg al te 'roekoeën' boven mijn slaapkamerraam.
                TooTall traint duiven geloof ik..

Comment

• Ja da's nog zo iets! Iedereen die maar week wordt als 't over een vredesduif gaat maar dat beest schijt gewoon de boel onder gelijk alle andere duiven!
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

Ik erger mij aan de bench voor m'n hond!
                    Ze past net in 't koffer maar de grondplaat vind ik net iets te klein. Daarom ben ik op zoek naar een bench met schuine wanden die de zetel- en kofferhoek volgen, zo wordt de grondplaat wat groter.

Deze in large zou net passen?
                    Iemand ervaring met de kwaliteit ervan? Prijs valt wel mee vind ik. Nog andere merken, ideeën,... ?

De transportbox AluRide is van hoogwaardig, bijzonder licht aluminium-plastic composiet met afsluitbare deur en afgeronde hoeken.

zou ook zoiets moeten hebben.

voor korte ritjes hebben wij zoiets

Voor verre ritten zoiets ,maar das eigenlijk weer te groot. is 1m breed of 80 of 90 hoog en 60 diep.

BMW X5 45e

Comment

• Daarnet aan het licht stapte een buschauffeur uit en begon wat te roepen aan mijn raam. Ik had hem niet voorgelaten aan een bushalte terwijl hij pinkte.

Van zo'n mensen verwacht je toch dat ze de verkeersregels echt wel kennen en geen voorrang hebben buiten de bebouwde kom.
                      BMW X5 45e

Comment

• Deze ochtend 1u45 van Ranst naar Italiëlei antwerpen. Ik ging m'n stuur los trekken van pure razernij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Deze ochtend 1u45 van Ranst naar Italiëlei antwerpen. Ik ging m'n stuur los trekken van pure razernij.
                          En is't gelukt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                            En is't gelukt?
                            Het dashboard kwam mee los.

Comment

Deze ochtend 1u45 van Ranst naar Italiëlei antwerpen. Ik ging m'n stuur los trekken van pure razernij.
                              Tzal er niet op beteren nu ze aan de leien gaan beginnen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              BMW X5 45e

Comment

Als ik in de week in Antwerpen moet zijn, en 't weer zit wat mee, dan neem ik de mountainbike. Ongeveer een 30 km enkel, maar dikwijls sneller dan met de auto. Soms wel vervelend in die fietskledij, maar voor de rest niets als voordelen (goede training, geen parkeerproblemen, geen stresstoestanden,...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  zou ook zoiets moeten hebben.
                                  Het gaat die van zooplus worden denk ik, gaat net passen.

Comment

• Waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                      Het dashboard kwam mee los.

Zie er hem nog toe in staat

Comment

• Deze ochtend las ik de zoveelste post van Jakkel met zijn anti-stress mentaliteit. Ik ging m'n toetsenbord van mijn laptop los trekken van pure razernij.

Comment

• Mijn Skoda

Comment

Working...
                                          X