Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk erger mij aan de bench voor m'n hond!
Ze past net in 't koffer maar de grondplaat vind ik net iets te klein. Daarom ben ik op zoek naar een bench met schuine wanden die de zetel- en kofferhoek volgen, zo wordt de grondplaat wat groter.
Deze in large zou net passen?
Iemand ervaring met de kwaliteit ervan? Prijs valt wel mee vind ik. Nog andere merken, ideeën,... ?
De transportbox AluRide is van hoogwaardig, bijzonder licht aluminium-plastic composiet met afsluitbare deur en afgeronde hoeken.
Weeral een ergernis minder, voor zowel hond als baasje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje kunt met zo'n vaste doos wel nix meer laden
tis teen of tander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk moet ze in 't midden zetten door de kromming van de kofferdrempel. Past net, ideaal dus. En blij dat ons meiske is!! Ook al lijkt het op de foto niet meteen zo...
Weeral een ergernis minder, voor zowel hond als baasje!
Comment
-
Gisteren 2 ergernissen terwijl ik op de weg was met de camionet van het werk in Hasselt.
Vrachtwagen die op een kruispunt een U-turn maakt dat wij van in de camionet de inhoud van de vrachtwagen hoorden verschuiven, afdruk in de huif zagen komen en verschillende haken van de huif gewoon los kwamen
Dat had slecht kunnen aflopen.
Dan op de kleine ring in Hasselt moet ik naar links het centrum in. Er staat daar een andere camionet in de weg, dus ik moet even naar rechts uitwijken om links in te kunnen gaan, komt er gvd toch geen debiel links voorbij geschoten half op de stoep.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zazoo_blb Bekijk BerichtenAl meer dan een jaar net dezelfde bench in gebruik voor een labrador. Zeer tevreden van en de hond zit er zeer graag in. Al dikwijls gebruikt voor langere ritten (oa naar Z-Frankrijk) en wil niet anders meer. Bij mij kan ik de bench volledig links of volledig rechts plaatsen waardoor er meer laadruimte overschiet.
Comment
-
Wat is dat toch met de gemiddelde Belgische chauffeur en verdrijvingsvakken. Vandaag behoor ik tot de categorie chauffeurs die al een hele brok meer geduld heeft dan wanneer ik ben beginnen rijden maar ik wordt echt gek als iemand links moet afslaan en weigert om naar het middenste vak te gaan. Al dat gepruts dat je ziet op de baan en regels aan de laars lappen maar slechts een handvol chauffeurs gaat naar het middenvak als ze links moeten afslaan. Rijden over een verdrijvingsvak is voor meer dan de helft van de chauffeurs gewoon geen optie.
Daarjuist achter iemand gezeten die begon aan 70, uitbolt naar 50, EERST beginnen remmen, daarna pas richting aangeven, blijven rijden op het rechtervak en bij stapvoetse snelheid pas een aanzetten maakt tot het midden vak om dan tot stilstand te komen op het midden van de twee vakken. Are you freaking kiddin me?!?!?!Last edited by McLarenboy; 17/03/2016, 22:02.
Comment
-
Aan al die klootzakken die vandaag weer moesten komen bumperkleven op de snelweg.. BURN IN HELL zijn er nu mensen die echt zo dom zijn dat ze niet doorhebben dat je niet sneller kan als alle rijvakken benomen zijn ?? en aan die sukkels die elk gaatje koste wat het kost moeten opvullen :s tja.. Laten we allemaal samen nog wat meer files creëren zeker ?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Daarstraks in het dorp met de hond aan het wandelen en zag bij een kruispunt 2 mensen kruisen die elkaar kenden blijkbaar. Ze stonden vrolijk met 2 auto's naast elkaar te zeveren en er kon geen wagen meer tussen. Achter de ene stond een vrouw letterlijk 5 minuten te wachten tot ze uitgepraat waren. Ik ergerde me precies meer dan haar, zelf was ik al lang uitgestapt en vriendelijk gevraagd op te zouten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten2 mensen kruisen die elkaar kenden blijkbaar. Ze stonden vrolijk met 2 auto's naast elkaar te zeveren en er kon geen wagen meer tussen.
en als je durft trompen worden ze agressief...2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenAan al die klootzakken die vandaag weer moesten komen bumperkleven op de snelweg.. BURN IN HELL zijn er nu mensen die echt zo dom zijn dat ze niet doorhebben dat je niet sneller kan als alle rijvakken benomen zijn ?? en aan die sukkels die elk gaatje koste wat het kost moeten opvullen :s tja.. Laten we allemaal samen nog wat meer files creëren zeker ?
Comment
-
2vaksbaan gaat meteen na het verkeerslicht over in enkelvaks. En met 'meteen' bedoel ik ook meteen, nauwelijks 3 autolengtes plaats. We staan met 2 achter mekaar rechts, er komt eentje met een Golf links staan. Licht op groen, de Golf trekt goed op en voegt voor mijn voorligger in. Tot daar geen probleem.
Gaat die lul dan toch niet 5-10km/u ONDER de VMAX rijden...waardoor we iets verder een rood licht extra krijgen. Blijf dan rechts, kalf
Ik zag het al van ver aankomen, toen het op oranje sprong roetwolk en hij ging nog proberen maar nee toch niet en vol op de rem. Mijne voorligger (die ook al redelijk dicht zat) trok dus ook mee op en kon nog maar net op tijd stoppen.
Enfin. Bijna weekend.
Comment
-
Gisteren stond ik ook op ontploffen, passeer dagelijks door een eenrichtingsstraat, net genoeg ruimte voor fietser en wagen naast elkaar. Plots steekt er een kalf haar arm uit en komt ze halve meter naar links, zodat ge niet zonder risico kunt passeren. Ik toeter dan eens aangezien ge echt wel kunt passeren daar , gaat die in't midden van straat rijden
Miljaar ik heb me moeten inhouden, sommige fietsers denken dat de weg van hen is ze!
Comment
-
Gisteren morgen naar het werk met de auto van Mechelen naar Evere. In de vroege namiddag van Evere naar Mechelen- vrijbroekpark gereden. Daar een loop trainingsken gedaan van 18.3 km van het park via de zennedijk naar het zennegat en terug. Nadien naar huis gereden met de auto. Direct de fiets op voor een ritje van 25 km. (genietend van de lente zon!)
Ik heb met niemand last gehad, niemand heeft mij gehinderd en ik denk dat ik ook niemand heb gehinderd -))). Er heeft toch niemand enig teken gedaan naar mij. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polar Bekijk BerichtenGisteren morgen naar het werk met de auto van Mechelen naar Evere. In de vroege namiddag van Evere naar Mechelen- vrijbroekpark gereden. Daar een loop trainingsken gedaan van 18.3 km van het park via de zennedijk naar het zennegat en terug. Nadien naar huis gereden met de auto. Direct de fiets op voor een ritje van 25 km. (genietend van de lente zon!)
Ik heb met niemand last gehad, niemand heeft mij gehinderd en ik denk dat ik ook niemand heb gehinderd -))). Er heeft toch niemand enig teken gedaan naar mij. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenVan de positivo's, daar kan ik mij aan ergeren se.
Mvg,
De zure maatschappij
Comment
Comment