Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk kom niet vaak op autostrade met dat ding, maar vorige week was het toch eens prijs. Wel die oude roestbak van me was opvallend vaak op het linkse vak te vinden (en neen ik ben geen middenvak rijder :p )
Comment
-
Heel op het gemak van Limburg naar Brussel aan het karren. 110-120, braafjes naar rechts wanneer het kan.
Ik probeer de groepen te zien die bij mekaar rijden, en blijf er dan tussen 2 rijden. Mensen zijn kuddedieren. Super rustig. Normaal gezien.
Op 40 kilometer VIER keer gehad dat er een camionet langs mij komt hangen op het middenvak zonder in te halen. Uiteindelijk kom je dan aan een vrachtwagen, geef ik een streep gas bij, pinken en opschuiven naar het middenvak.
Na het inhalen ga ik terug naar rechts, komen ze u ineens tegen 140 voorbij. Dan kijkt ge eens binnen, zit daar 3 man te maffen en de chauffeur zit wat comateus voor hem uit te staren...
En dan gewoon op het middenvak blijven plakken natuurlijk, ahja...
Comment
-
-
Deze namiddag op de Kuringersteenweg in Hasselt ter hoogte van de Carrefour Kuringen twee vrachtwagens over de middenberm zien keren
Ze reden eerst richting grote ring, keren om over de middenberm, rijden een stukje waarna 1 van de 2 terug omkeert over de middenberm.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Weer zo een marginale die met zijn Renault Kangoo (1-CTL-4..) zijn afval komt dumpen in de afvalbak hier in de straat. Stond erop te kijken en toen hij me al hoofdschuddend zag kon hij niet snel genoeg weg zijn. De rest van de zakjes op de achterbank zal hij wel ergens anders dumpen.
Comment
-
Niet oké uiteraard. Maar hij komt het tenminste nog dumpen in een afvalbak. Op mijn bostochtjes met de MTB kom ik tegenwoordig wat tegen hoor.
Dit onlangs nog zien liggen: http://www.gva.be/cnt/dmf20160115_02...ontdekt-in-bos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNiet oké uiteraard. Maar hij komt het tenminste nog dumpen in een afvalbak. Op mijn bostochtjes met de MTB kom ik tegenwoordig wat tegen hoor.
Dit onlangs nog zien liggen: http://www.gva.be/cnt/dmf20160115_02...ontdekt-in-bos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapridas al gewoon onzin.
Oorspronkelijk geplaatst door fcapriallemaal geen reden om in het bos te dumpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichteneerlijk gezegd verschiet ik daar niet van. als je ziet wat je per kilo moet betalen op het containerpark, pure afzetterij. je zou voor minder uw vuil in een bos gaan dumpen. gemeente arbeiders kunnen dat ook opruimen ipv op hun schup te hangen, we betalen er belasting voor..
Comment
-
Ik denk dat er gewoon nauwelijks verband is tussen fouten op containerparken en sluikstorten. Sluikstorten gebeurt door mensen die niet gauw naar een containerpark gaan. Mensen die bv niet weten dat ge een tv gratis kunt afleveren of die geen geld aan huisvuilzakken willen uitgeven. En volgens de vuilnismannen waar ik mee geklapt hebt zijn het dikwijls dezelfden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenIk denk dat er gewoon nauwelijks verband is tussen fouten op containerparken en sluikstorten. Sluikstorten gebeurt door mensen die niet gauw naar een containerpark gaan. Mensen die bv niet weten dat ge een tv gratis kunt afleveren of die geen geld aan huisvuilzakken willen uitgeven. En volgens de vuilnismannen waar ik mee geklapt hebt zijn het dikwijls dezelfden.
Is gewoon puur egoïsme. Niet meer en niet minder.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat een domme opmerking. Als iedereen mooi zou sorteren en geen afval op en langs de wegen zou gooien, dan zou je misschien al minder moeten betalen op het containerpark. En het al dan niet gesorteerde afval moet ook verwerkt en opgehaald worden hé, dat kost ook geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat een gefundeerde opmerking.A new bromance is born.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichteneerlijk gezegd verschiet ik daar niet van. als je ziet wat je per kilo moet betalen op het containerpark, pure afzetterij. je zou voor minder uw vuil in een bos gaan dumpen. gemeente arbeiders kunnen dat ook opruimen ipv op hun schup te hangen, we betalen er belasting voor..
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenhet is niet omdat jij homo bent dat ik dat ook ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenbeste, u bent zelf dom en lelijk.Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenhet is niet omdat jij homo bent dat ik dat ook ben
Plus we hebben u al is verwittigd .2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichtenwe gaan u een week rust geven, want uw gedrag staat ons niet aan. Plus de leden klagen.
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment