Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• haha ik ben daarnet een audi A5 met 2 noordafrikanen voorbij gegaan en deed teken dat ze een volledig leeg rechter vak hadden gevolgd door eens met mijn hoofd te schudden en plots kwamen ze naast me rijden en van alle vuile tekens te doen. eens mijn beste glimlach opgezet en vriendelijk gezwaaid waarna em bij in het gat van een vrachtwagen zat omdat we aan het knooppunt jabbeke reden
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      haha ik ben daarnet een audi A5 met 2 noordafrikanen voorbij gegaan en deed teken dat ze een volledig leeg rechter vak hadden gevolgd door eens met mijn hoofd te schudden en plots kwamen ze naast me rijden en van alle vuile tekens te doen. eens mijn beste glimlach opgezet en vriendelijk gezwaaid waarna em bij in het gat van een vrachtwagen zat omdat we aan het knooppunt jabbeke reden
      Hou u daar toch niet mee bezig met politieagentje te spelen, dat haalt toch niets uit.
      Gewoon laten rijden en rechts voorbij vlammen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Nog iets dat mij precies meer opvalt dan vroeger, het aantal oudere roetstoven die rondtuffen ( bij versnelling een goeie zwarte rookwolk uit de uitlaat) of in het ergste geval continu zwarte rook. Heel soms blauwe rook te spotten.

Had daar nooit last van met mijn IV van '03...
        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
          Nog iets dat mij precies meer opvalt dan vroeger, het aantal oudere roetstoven die rondtuffen ( bij versnelling een goeie zwarte rookwolk uit de uitlaat) of in het ergste geval continu zwarte rook. Heel soms blauwe rook te spotten.

Had daar nooit last van met mijn IV van '03...
          Ook niet als je volgas accelereert? Zou me verwonderen bij een diesel uit 2003 zonder roetfilter. Tenzij je natuurlijk continu volgas geeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
            ik zie ook vaak hele jonge wagens roken als gek hoor
            Een TFSI ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
              10jaar geleden zag ik al diverse 'jonge' autos een zwarte wolk uitstoten als ze acceleren. vooral ford focus diesels van de eerste generatie had er veel last van.
              ik zie ook vaak hele jonge wagens roken als gek hoor, gewoon afgetrapte motor met turbo waarbij de turbolagers erdoor zijn door het koud optrekken altijd
              Meen je dat?

Van die afgetrapte, zwaar gedopeerde en 'geDPFgedelete' marginale gevallen, oké. Maar gelukkig is dat een kleine minderheid. Een normale moderne turbodiesel rookt nagenoeg niets meer.

Comment

• Nee, tegenwoordig zie je haast geen moderne motor nog roken. Moet al echt iets mis zijn voor je een wolkje ziet. Vroeger kon je de geur tot in je auto ruiken als je achter een diesel reed. Je zag zelfs auto's met roetspikkels op de achterkant.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Ook niet als je volgas accelereert? Zou me verwonderen bij een diesel uit 2003 zonder roetfilter. Tenzij je natuurlijk continu volgas geeft
                    Not really, gewoon rustig warm rijden en dan regelmatig goed gas geven, dat ding kon tegen wat en zat goed in elkaar....
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                      Volgens mij is dat probleem al een jaar of 3 opgelost. Nederlanders moeten eens eerst leren om geen oude rommel van een ander te kopen maar eens nieuwe producten aan te schaffen. (maar gezien hun BPM en andere taksen begrijp ik hun keuze wel).
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Volgens mij is dat probleem al een jaar of 3 opgelost. Nederlanders moeten eens eerst leren om geen oude rommel van een ander te kopen maar eens nieuwe producten aan te schaffen. (maar gezien hun BPM en andere taksen begrijp ik hun keuze wel).
                        De vrouw die je rond de 6:00 hoort heeft een nieuwe A4 gekocht in 2011. Dit is gewoon totaal onaanvaardbaar, een verborgen gebrek.
                        BMW 420dA : >>>

Comment

• in be rijden itt nl haast geen tsi's rond, maar in nl werkt het woord tsi (of simpeler, pon) gewoon als een rode lap op een stier, ze hebben daar natuurlijk de rekkende kettingen op de tsi's zonder coulance nog niet verteerd

Comment

• Eens geen ergernis vandaag : Deze morgen op m'n rit van de kust naar het Leuvense bijna geen vrachtwagens, vlot kunnen doorrijden. Op de terugrit waren er iets meer vrachtwagens maar toch nog merkelijk minder dan gewoonlijk op een doordeweekse maandag. Mogen nog meer van de dagen komen ......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Jij bent een held. Wauw

Inderdaad,het schuim van de zee...

Comment

• Daarnet een duif van 't leven benomen...
                                Deels op de bumper, deels op de koplamp. Buiten wat 'verenresten', gelukkig geen schade aan de auto.

Comment

• Sterkte!
                                  Wanneer is't koffietafel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                    Sterkte!
                                    Wanneer is't koffietafel?
                                    Het zal een intieme plechtigheid worden... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Het zal een intieme plechtigheid worden... .
                                      begrijpelijk, zoveel is er niet te eten aan een duif.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                          Normaal stop ik als ik een duif doodrijd, om te kijken of ze nog 'eetbaar' is. Maar nu was het wat druk. Zo'n duifje is best lekker. Enkele jaren terug nog een fazant met de moto dood gereden, die heb ik toch lekker opgegeten.

Comment

Working...
                                          X