Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn vrouw wou zo'n product op de wagen spuiten dat katten afschrikt.
    Ze is zot zeker! Voor hetzelfde geld kan ik mijn lak beginnen afpellen.
    De wagen staat al in de wax...

Bij de V50 heb ik eens de fout gemaakt mijn alarm te activeren als de kat er op zat.
    Heel de motorkap vol krassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
      Ik kom vandaag aan mijn geparkeerde auto met mijn dochter, zie ik daar een hond tegen mijn velg zeiken en bazin die dat gewoon toelaat!? Ze had toevallig een flesje water vast, heb gezegd dat ze mocht kiezen: dat water geven dat ik mijn velg kon afspoelen of haar hond een stamp in zijn achterste. Ondanks dat ik al aan het zien was waar ik het hardst kon stampen, heb ik het water gekregen.
      Meent ge da? Die zou ik toch wel ff de huid volschelden.

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Ik heb al 2 dagen na elkaar minutieus een vogelstront van m'n auto moeten doen.

Waarschijnlijk jaloerse vogels.
      Bij men vriendin is er plaats voor 3 wagens. Als je op 1 specifieke plek staat onder 1 specifieke boom, heb je 's morgens gegarandeerd schijt op uw auto hangen.

Drie keer raden waar er altijd plaats is voor mij...

Ik heb nu dus gewoon een flesje met wat poetsmiddel in om dat op te kuisen 's morgens

Moet een schoon zicht zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Vandaag ook gedaan, recht op recht blijven rijden, hij ging snel opzij.
      Ik ga dan ook net over de middenlijn zodat die doorheeft dat die op zen vak moet blijven
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten

Bij men vriendin is er plaats voor 3 wagens. Als je op 1 specifieke plek staat onder 1 specifieke boom, heb je 's morgens gegarandeerd schijt op uw auto hangen.

Drie keer raden waar er altijd plaats is voor mij...

Ik heb nu dus gewoon een flesje met wat poetsmiddel in om dat op te kuisen 's morgens

Moet een schoon zicht zijn.

Betere oplossing:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
          Betere oplossing:

maar ... maar ... maar ... de vogeltjes dan?

/koopt de zaag
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Ah shit, khad moeten zeggen dat ik al een zaag had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              Derden band, vlammen voor dood en xenons gebruiken.

Ben je vergeten dat je een brave huisvader met family van bent geworden?

Je behoort niet meer tot de bmw gilde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                  Ah shit, khad moeten zeggen dat ik al een zaag had
                  uw vriendin gebruiken om die boom af te zagen brengt ernstige schade toe aan je gezondheid
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Fuck ja
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• En je hebt geen xenons meer....

Comment

• 1.000 camera's tegen terreur en hardrijders http://s.hln.be/2674906
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Pfff, tegen terreur ja. Maar sebiet kan je nergens meer een beetje te snel rijden. Constant de begrenzer aan dan.

Comment

• Het volk krijgt de regering die ze gekozen heeft. Benneke Weyts en Jean Hesp kwamen kirrend in hun broek klaar tijdens het uitdenken van deze onzin.

Alsof terroristen worden tegengehouden door de camera's. Je kan ze nadien identificeren. Nadat ze zich hebben opgeblazen. Hopelijk dragen ze dan geen hoedje lol.

Ondertussen worden wij Belgen massaal gefilmd en gecontroleerd.

Bedankt.

Comment

• In artikel staat dus letterlijk dat het binnen 2 jaar zo goed als onmogelijk zal zijn om met de auto te rijden zonder gefilmd te worden.

Allemaal in de 1.2 drie cilinders jonges!

Wij worden zo hard gecontroleerd dat de wijlen Stasi en KGB zich benatten in hun graf.

Comment

• Buitenlandse nummerplaten waren nooit zo aanlokkelijk dan na het lezen van dat artikel.

Comment

• ik snap de aversie maar de politiek kan niet anders momenteel onder druk publieke opinie

probleem vind ik ooit dat ze nooit meer weggaan...we zitten ermee...met wat sjans is er binnekort geen geld meer om beelden te analiseren of om het systeem te onderhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik snap de aversie maar de politiek kan niet anders momenteel onder druk publieke opinie

probleem vind ik ooit dat ze nooit meer weggaan...we zitten ermee...met wat sjans is er binnekort geen geld meer om beelden te analiseren of om het systeem te onderhouden
                                    Het probleem is dat m'n dit systeem nu installeert onder het mom van terreur bestrijding.

Eens het er is, gaat het nooit meer weg.

Dus we kunnen nu niet weten waarvoor toekomstige regeringen deze informatie zullen gaan gebruiken.

Anpr camera's kunnen gezichten ook detecteren trouwens.

Comment

• Ik ga binnen enkele jaren met pensioen. Ik zou de verzuurde bejaarde kunnen gaan uithangen en tegen mijn buren elke dag een half uurtje klagen over het weer, over wat er allemaal rondom ons gebeurd, over de pistolekes van de bakker en terwijl naar de kinderen in de straat roepen "ela! da mag ni he, stoute jongen"... Maar ik wil zo niet worden, ik ga mij nuttig maken. Heb nog een niet aangegeven jachtgeweer liggen van wijlen mijn vader. Ga binnenkort kogels kopen en een bivakmuts. Dan op wandel gaan en elke camera kapot knallen. Speciaal om de mensen die nog moeten gaan werken voor mijn pensioen een hart onder de riem te steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                        Ik ga binnen enkele jaren met pensioen. Ik zou de verzuurde bejaarde kunnen gaan uithangen en tegen mijn buren elke dag een half uurtje klagen over het weer, over wat er allemaal rondom ons gebeurd, over de pistolekes van de bakker en terwijl naar de kinderen in de straat roepen "ela! da mag ni he, stoute jongen"... Maar ik wil zo niet worden, ik ga mij nuttig maken. Heb nog een niet aangegeven jachtgeweer liggen van wijlen mijn vader. Ga binnenkort kogels kopen en een bivakmuts. Dan op wandel gaan en elke camera kapot knallen. Speciaal om de mensen die nog moeten gaan werken voor mijn pensioen een hart onder de riem te steken.
                                        Platten tuub for president

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                          Platten tuub for president
                                          Same here! Een man met een visie

Comment

Working...
                                          X