Platten tuub, richt een partij op man en ik stem erop!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenIk ga binnen enkele jaren met pensioen. Ik zou de verzuurde bejaarde kunnen gaan uithangen en tegen mijn buren elke dag een half uurtje klagen over het weer, over wat er allemaal rondom ons gebeurd, over de pistolekes van de bakker en terwijl naar de kinderen in de straat roepen "ela! da mag ni he, stoute jongen"... Maar ik wil zo niet worden, ik ga mij nuttig maken. Heb nog een niet aangegeven jachtgeweer liggen van wijlen mijn vader. Ga binnenkort kogels kopen en een bivakmuts. Dan op wandel gaan en elke camera kapot knallen. Speciaal om de mensen die nog moeten gaan werken voor mijn pensioen een hart onder de riem te steken.
Held
Comment
-
Hahaha nice
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenHahaha nice
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenJij bent toch advocaat van beroep he? Wil jij mij verdedigen op de rechtbank als ik gepakt word?
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIn artikel staat dus letterlijk dat het binnen 2 jaar zo goed als onmogelijk zal zijn om met de auto te rijden zonder gefilmd te worden.
Allemaal in de 1.2 drie cilinders jonges!
Wij worden zo hard gecontroleerd dat de wijlen Stasi en KGB zich benatten in hun graf.
Terwijl ge nu al kunt garanderen dat het resultaat iets heel anders gaat zijn dan wat ze allemaal graag willen.
We zijn al 15 jaar bezig met de War on Terror. Hoe groot is Al Qaeda nu, 100 keer groter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenEn met de steun van de bevolking. Er is geen enkele partij die zich verzet tegen de politiestaat. Hoogstens 'niet teveel ineens' en natuurlijk allemaal op voorwaarde dat ge het anders noemt.
Terwijl ge nu al kunt garanderen dat het resultaat iets heel anders gaat zijn dan wat ze allemaal graag willen.
We zijn al 15 jaar bezig met de War on Terror. Hoe groot is Al Qaeda nu, 100 keer groter?
Nu gans België vol camera's en het is geen probleem meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDenk dat er hier een een paar eens de definitie van politiestaat moeten opzoeken.
Inperken van burgerrechten[bewerken]
Onder druk van een interne of externe bedreiging van de staatsveiligheid, al dan niet openlijk of bedekt gepromoot door media en overheden, bestaat het gevaar dat wetten doorgevoerd worden die burgerrechten inperken en stapsgewijs in de richting van een politiestaat leiden.[1].
Mbt inperken van onze rechten zijn ze héél goed bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenIk ga binnen enkele jaren met pensioen. Ik zou de verzuurde bejaarde kunnen gaan uithangen en tegen mijn buren elke dag een half uurtje klagen over het weer, over wat er allemaal rondom ons gebeurd, over de pistolekes van de bakker en terwijl naar de kinderen in de straat roepen "ela! da mag ni he, stoute jongen"... Maar ik wil zo niet worden, ik ga mij nuttig maken. Heb nog een niet aangegeven jachtgeweer liggen van wijlen mijn vader. Ga binnenkort kogels kopen en een bivakmuts. Dan op wandel gaan en elke camera kapot knallen. Speciaal om de mensen die nog moeten gaan werken voor mijn pensioen een hart onder de riem te steken.
Ik zou liever hebben dat je van jouw pensioen mijn boetes betaald. Ik werk er tenslotte ook voor.
Bespaart jou ook nog de aankoop van kogels en waspoeier voor het wassen van de bivakmuts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenBen niet zo te vinden voor al dat geweld.
Ik zou liever hebben dat je van jouw pensioen mijn boetes betaald. Ik werk er tenslotte ook voor.
Bespaart jou ook nog de aankoop van kogels en waspoeier voor het wassen van de bivakmuts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
Comment