Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Platten tuub, richt een partij op man en ik stem erop!

Comment

• Partij voor de auto's en tegen de camera's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
        Ik ga binnen enkele jaren met pensioen. Ik zou de verzuurde bejaarde kunnen gaan uithangen en tegen mijn buren elke dag een half uurtje klagen over het weer, over wat er allemaal rondom ons gebeurd, over de pistolekes van de bakker en terwijl naar de kinderen in de straat roepen "ela! da mag ni he, stoute jongen"... Maar ik wil zo niet worden, ik ga mij nuttig maken. Heb nog een niet aangegeven jachtgeweer liggen van wijlen mijn vader. Ga binnenkort kogels kopen en een bivakmuts. Dan op wandel gaan en elke camera kapot knallen. Speciaal om de mensen die nog moeten gaan werken voor mijn pensioen een hart onder de riem te steken.

Held

Comment

• Hahaha nice

Sent from my iPhone using Tapatalk
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
            Hahaha nice

Jij bent toch advocaat van beroep he? Wil jij mij verdedigen op de rechtbank als ik gepakt word?

Comment

Jij bent toch advocaat van beroep he? Wil jij mij verdedigen op de rechtbank als ik gepakt word?
              Sowieso

That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                In artikel staat dus letterlijk dat het binnen 2 jaar zo goed als onmogelijk zal zijn om met de auto te rijden zonder gefilmd te worden.

Allemaal in de 1.2 drie cilinders jonges!

Wij worden zo hard gecontroleerd dat de wijlen Stasi en KGB zich benatten in hun graf.
                En met de steun van de bevolking. Er is geen enkele partij die zich verzet tegen de politiestaat. Hoogstens 'niet teveel ineens' en natuurlijk allemaal op voorwaarde dat ge het anders noemt.
                Terwijl ge nu al kunt garanderen dat het resultaat iets heel anders gaat zijn dan wat ze allemaal graag willen.

We zijn al 15 jaar bezig met de War on Terror. Hoe groot is Al Qaeda nu, 100 keer groter?
                30 jaar Mr Yuge!

Comment

• En in dezelfde adem zeggen dat absolute veiligheid niet bestaat (wat ook zo is, maar begin er dan ook niet aan...)
                  2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                    En met de steun van de bevolking. Er is geen enkele partij die zich verzet tegen de politiestaat. Hoogstens 'niet teveel ineens' en natuurlijk allemaal op voorwaarde dat ge het anders noemt.
                    Terwijl ge nu al kunt garanderen dat het resultaat iets heel anders gaat zijn dan wat ze allemaal graag willen.

We zijn al 15 jaar bezig met de War on Terror. Hoe groot is Al Qaeda nu, 100 keer groter?
                    Dat deel van de bevolking dat dan moord en brand schreeuwde toen ze het meldpunt sociale fraude oprichtten. Toen ze schrik hadden dat de oplettende buur hun zwarte inkomsten zou gaan aangeven!
                    Nu gans België vol camera's en het is geen probleem meer?

Comment

• In ieder geval, en dat past perfekt in het frustratietopic,... ik heb schrik gekregen. Klinkt melig maar is zo, zie de toekomst heel somber.

Comment

• Denk dat er hier een een paar eens de definitie van politiestaat moeten opzoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Denk dat er hier een een paar eens de definitie van politiestaat moeten opzoeken.
                          Onder een politiestaat verstaat men een staat waar de sociale, economische en politieke macht door de leiders gehandhaafd wordt met behulp van (geheime) politie. Deze politie heeft in dit soort staten meer bevoegdheden dan gebruikelijk is in een liberale democratie. Politiestaten in de strikte betekenis van het woord worden meestal gekenmerkt door totalitarisme en een sterke sociale controle.

Inperken van burgerrechten[bewerken]

Onder druk van een interne of externe bedreiging van de staatsveiligheid, al dan niet openlijk of bedekt gepromoot door media en overheden, bestaat het gevaar dat wetten doorgevoerd worden die burgerrechten inperken en stapsgewijs in de richting van een politiestaat leiden.[1].

Mbt inperken van onze rechten zijn ze héél goed bezig.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Ene flitser zonder flits

Comment

• Zie ze eens ne keer trots staan rond hun nieuw speelgoed, klaar om de burger te dienen!

Comment

• De flikken hebben het tegenwoordig wel hard te verduren. En die zo'n ding mogen bedienen, die doen dat ook maar in opdracht van die met z'n hoop sterren die op den bureau zit.

Comment

Ik ga binnen enkele jaren met pensioen. Ik zou de verzuurde bejaarde kunnen gaan uithangen en tegen mijn buren elke dag een half uurtje klagen over het weer, over wat er allemaal rondom ons gebeurd, over de pistolekes van de bakker en terwijl naar de kinderen in de straat roepen "ela! da mag ni he, stoute jongen"... Maar ik wil zo niet worden, ik ga mij nuttig maken. Heb nog een niet aangegeven jachtgeweer liggen van wijlen mijn vader. Ga binnenkort kogels kopen en een bivakmuts. Dan op wandel gaan en elke camera kapot knallen. Speciaal om de mensen die nog moeten gaan werken voor mijn pensioen een hart onder de riem te steken.
                                  Ben niet zo te vinden voor al dat geweld.
                                  Ik zou liever hebben dat je van jouw pensioen mijn boetes betaald. Ik werk er tenslotte ook voor.
                                  Bespaart jou ook nog de aankoop van kogels en waspoeier voor het wassen van de bivakmuts.

Comment

• grappig (?) in het parlement daarnet dat de oppositie galant verwijt te weinig aan de veiligheid van zaventem te doen, diezelfde zijn die tegen de zichtbare militairen waren...die ook niets verhinderen

Comment

• 1 oplossing : boots on the ground.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                        Ben niet zo te vinden voor al dat geweld.
                                        Ik zou liever hebben dat je van jouw pensioen mijn boetes betaald. Ik werk er tenslotte ook voor.
                                        Bespaart jou ook nog de aankoop van kogels en waspoeier voor het wassen van de bivakmuts.
                                        als je dan toch beslist om je plan uit te voeren, neem er dan ook het gepast vervoer bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          road rage

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

die britse verkeersagressie op 5:35 zo kan het dus ook
                                          Net daarvoor, De Lijn

Comment

Working...
                                          X