Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Ja, en de manier waarop je het zegt.... Ik heb wel al lachen gezegd da'k dacht dat hij zat was, totaal niet vermanend of zo. Moet u ne keer ne carkit kopen dikken... zo ging dat gesprek. Gewoon vriendschappelijk. Kennen elkaar goed genoeg om zoiets eens grappend te zeggen. Is groot verschil met een vreemde aan te spreken. Als dat al niet meer mag... Jongens toch.
    Ja amai, kdenk dat luc'ske liever vijf keer zoveel belastingen betaald voor der hier een deftige politie-staat van te maken dan dat we wat menselijk met elkaar omgaan.

Comment

• 2 dutsen op 1 kleine parking.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        2 dutsen op 1 kleine parking.

Mensen met respect voor elkaars lak.

Comment

• Ja, die plaatsjes zien er zeer smallekes uit.

Comment

• Grote auto's eeee
            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Mensen met respect voor elkaars lak.
              Daar houden wij van!
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ik stop woensdag aan een voorrang van rechts omdat er een madam met kind op fiets van rechts kwam. Het plaatselijke petje dacht dat ik voor de fun even stopte (want een camion die stopt aan een kruising doet dat altijd zomaar) en ging mij voorbij. Ik claxonneer nog even in de hoop dat hij verstand had en ging stoppen, maar hij reed rakelings langs die kleine op de fiets ... Gelukkig had die moeder wel verstand en liet ze hem stoppen toen ik claxonneerde.
                Was in een zone 30 en 't belachelijke ventje met zijn purperen VW Polo reed relatief hard van mij weg, maar nadien op de 80-weg (twas in holland) reed hij met moeite 60. Was ook niet om mij te kloten volgens mij, want ik kwam hem pas een heel eind later terug tegen. Hij kreeg wel wreed onder zijn kloten van zijn geblondeerde marina precies.

En dan nog een boete binnengekregen, ook uit Nederland. 7km/h te hard, 82 euro

Comment

• kreeg je gratis km's in nl ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    kreeg je gratis km's in nl ?
                    3. Dus 10 te hard, blijft extreem duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                      2 dutsen op 1 kleine parking.

Ze mogen ze hebben van mij me hun grote bakken. En dan nog asociaal bij. Da ze eerst is leren parkeren voorda ze groot willen doen.

Comment

• Sinds kort, had gisteren de plakaten maar gezien, mag je maar 50 meer in het industrieterrein van Aalst. Pfff, ben die de laatste tijd tegen 55 op cruise control aant rijden en wtf. Das tergend traag seg. Om in slaap te vallen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                          Ze mogen ze hebben van mij me hun grote bakken. En dan nog asociaal bij. Da ze eerst is leren parkeren voorda ze groot willen doen.
                          Klinkt als jaloezie Geert . Ik zie veel meer kleine bakskes die hopeloos staan eerlijk gezegd.

Comment

WTF

Comment

Sinds kort, had gisteren de plakaten maar gezien, mag je maar 50 meer in het industrieterrein van Aalst. Pfff, ben die de laatste tijd tegen 55 op cruise control aant rijden en wtf. Das tergend traag seg. Om in slaap te vallen!
                              Industriezones in aalst zijn altijd al 50 geweest
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                Klinkt als jaloezie Geert . Ik zie veel meer kleine bakskes die hopeloos staan eerlijk gezegd.
                                Nee ni echt. Zou het zelf voor geen geld moeten hebben. Miss beetje pissed omdat er onlangs nog ene me ne pickup op ne cm van mijn auto'tje geparkeerd stond, geen idee hoe em er is uitgeraakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  Aja? Ik reed daar altijd 70, is ma sinds kort da daar borden staan van 50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk Berichten
                                    WTF
                                    Oei, gij rijd ook me zoiets zeker?

Comment

Ook voor moto's in de zomer?

Comment

Nope, Wijngaardveld niet, mocht je zelfs 90. Nu 50 :/

Comment

• 90? Met al die voorrangen van rechts? Goed zot, aan de Honda ben je er aan
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X