Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten2 dutsen op 1 kleine parking.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenMensen met respect voor elkaars lak.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik stop woensdag aan een voorrang van rechts omdat er een madam met kind op fiets van rechts kwam. Het plaatselijke petje dacht dat ik voor de fun even stopte (want een camion die stopt aan een kruising doet dat altijd zomaar) en ging mij voorbij. Ik claxonneer nog even in de hoop dat hij verstand had en ging stoppen, maar hij reed rakelings langs die kleine op de fiets ... Gelukkig had die moeder wel verstand en liet ze hem stoppen toen ik claxonneerde.
Was in een zone 30 en 't belachelijke ventje met zijn purperen VW Polo reed relatief hard van mij weg, maar nadien op de 80-weg (twas in holland) reed hij met moeite 60. Was ook niet om mij te kloten volgens mij, want ik kwam hem pas een heel eind later terug tegen. Hij kreeg wel wreed onder zijn kloten van zijn geblondeerde marina precies.
En dan nog een boete binnengekregen, ook uit Nederland. 7km/h te hard, 82 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkreeg je gratis km's in nl ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten2 dutsen op 1 kleine parking.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenZe mogen ze hebben van mij me hun grote bakken. En dan nog asociaal bij. Da ze eerst is leren parkeren voorda ze groot willen doen.. Ik zie veel meer kleine bakskes die hopeloos staan eerlijk gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenZe mogen ze hebben van mij me hun grote bakken. En dan nog asociaal bij. Da ze eerst is leren parkeren voorda ze groot willen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenSinds kort, had gisteren de plakaten maar gezien, mag je maar 50 meer in het industrieterrein van Aalst. Pfff, ben die de laatste tijd tegen 55 op cruise control aant rijden en wtf. Das tergend traag seg. Om in slaap te vallen!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenKlinkt als jaloezie Geert. Ik zie veel meer kleine bakskes die hopeloos staan eerlijk gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIndustriezones in aalst zijn altijd al 50 geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenWTF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIndustriezones in aalst zijn altijd al 50 geweest
Comment
-
Comment
-
90? Met al die voorrangen van rechts? Goed zot, aan de Honda ben je er aan2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment