Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    Ik zie dat zeer veel in de wagen.
    Nog belachelijker.
    Ja heb ik ook al een paar keer gezien, snap daar het nut niet van... Bestaan toch genoeg oplossingen als je naar je eigen muziek wil luisteren maar geen USB aansluiting of iets dergelijks hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Ja heb ik ook al een paar keer gezien, snap daar het nut niet van... Bestaan toch genoeg oplossingen als je naar je eigen muziek wil luisteren maar geen USB aansluiting of iets dergelijks hebt.
      Bij de meeste in de auto zal dat zijn om "handsfree" te bellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Bij de meeste in de auto zal dat zijn om "handsfree" te bellen.
        Dan zet je die toch gewoon op speaker? Tenzij je natuurlijk in een koekendoos rijdt waarvan de geluidsisolatie 0 is.

Comment

Dan zet je die toch gewoon op speaker? Tenzij je natuurlijk in een koekendoos rijdt waarvan de geluidsisolatie 0 is.

Aanwezig!

Comment

Nu ge daar over begint, ik zie veel mensen met oortjes / koptelefoon op fietsen, was dat niet verboden? Da's toch onverantwoord zoiets?
            Mijn overbuurjongen (18j) is zo gestorven in een ongeval. Oortjes in, en de trein niet horen afkomen op een overweg.
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
              Ik had gisteren ook bijna een wielertoerist op mijn wagen.
              Blijkbaar is het fietspad optioneel als ze met 10 rijden.
              Ook bochten pakken is dan moeilijk, gezien de duizelingwekkende snelheid, kunnen ze natuurlijk niet op hun rijvak blijven.
              vanaf 15, om precies te zijn.
              43bis.2.1. De wielertoeristen die in een groep van ten minste 15 tot ten hoogste 50 deelnemers rijden, zijn niet verplicht de fietspaden te volgen en zij mogen bestendig met twee naast elkaar op de rijbaan rijden op voorwaarde dat zij gegroepeerd blijven.
              autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                vanaf 15, om precies te zijn.
                moeten ze dan ook niet gevolgd worden door en auto met aanduiding >>wielerterroristen!<<
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• vanaf 15 mogen ze gevolgd worden/voorafgegaan worden, vanaf 51 is het verplicht.

Hier is het hele artikel;
                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Ik wist dat het vanaf 15 is, zij wisten dat duidelijk niet.

Comment

Ik wist dat het vanaf 15 is, zij wisten dat duidelijk niet.
                      Al een geluk dat je ze nog kon tellen!

Comment

• "per twee"

Maar ze rijden altijd gelijk een zwerm vogels over de hele rijstrook
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Al een geluk dat je ze nog kon tellen!
                          Eén van mijn vele talenten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                            "per twee"

BMW X5 45e

Comment

Eén van mijn vele talenten.
                              Daar twijfel ik niet aan.

Comment

Nu ge daar over begint, ik zie veel mensen met oortjes / koptelefoon op fietsen, was dat niet verboden? Da's toch onverantwoord zoiets?
                                Maar radio in de auto mag wel? Je hoort dan zelden ook anderen afkomen, laat staan fietsers ;-)
                                Woon-werk doe ik ook met oortjes in. Je compenseert door veel alerter rond te kijken. Ik ben op al die jaren misschien2-3 keer verrast. En geef dan ook grif toe ik dat ik volledig in fout was.
                                Last edited by Hayes; 09/05/2016, 21:06.
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Maar radio in de auto mag wel? Je hoort dan zelden ook anderen afkomen, laat staan fietsers ;-)
                                  Woon-werk doe ik ook met oortjes in. Je compenseert door veel alerter rond te kijken. Ik ben op al die jaren misschien2-3 keer verrast. En geef dan ook grif toe ik dat ik volledig in fout was.
                                  Da's appelen met peren vergelijken he. Een fietser ga je nooit horen, ook al staat de radio af. Denk dat een fietser iets meer schade zal oplopen als die een wagen niet hoort, dan omgekeerd.

Comment

Da's appelen met peren vergelijken he. Een fietser ga je nooit horen, ook al staat de radio af. Denk dat een fietser iets meer schade zal oplopen als die een wagen niet hoort, dan omgekeerd.
                                    Kefkie kan daar mss wat meer over zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                      Kefkie kan daar mss wat meer over zeggen

Comment

• Het grote ergernis topic deel VIII

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                          "per twee"

En ze veralgemenen altijd. Of nee, dat zijn de automobilisten.

Comment

Working...
                                          X