Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenJa heb ik ook al een paar keer gezien, snap daar het nut niet van... Bestaan toch genoeg oplossingen als je naar je eigen muziek wil luisteren maar geen USB aansluiting of iets dergelijks hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBij de meeste in de auto zal dat zijn om "handsfree" te bellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenDan zet je die toch gewoon op speaker? Tenzij je natuurlijk in een koekendoos rijdt waarvan de geluidsisolatie 0 is.
Aanwezig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenNu ge daar over begint, ik zie veel mensen met oortjes / koptelefoon op fietsen, was dat niet verboden? Da's toch onverantwoord zoiets?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenIk had gisteren ook bijna een wielertoerist op mijn wagen.
Blijkbaar is het fietspad optioneel als ze met 10 rijden.
Ook bochten pakken is dan moeilijk, gezien de duizelingwekkende snelheid, kunnen ze natuurlijk niet op hun rijvak blijven.
43bis.2.1. De wielertoeristen die in een groep van ten minste 15 tot ten hoogste 50 deelnemers rijden, zijn niet verplicht de fietspaden te volgen en zij mogen bestendig met twee naast elkaar op de rijbaan rijden op voorwaarde dat zij gegroepeerd blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenvanaf 15, om precies te zijn.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI) voor mijn vrouwke en Audi A4
voor de dochter
Comment
-
vanaf 15 mogen ze gevolgd worden/voorafgegaan worden, vanaf 51 is het verplicht.
Hier is het hele artikel;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenIk wist dat het vanaf 15 is, zij wisten dat duidelijk niet.
Comment
-
"per twee"
Maar ze rijden altijd gelijk een zwerm vogels over de hele rijstrookThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAl een geluk dat je ze nog kon tellen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten"per twee"
Maar ze rijden altijd gelijk een zwerm vogels over de hele rijstrookBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenEén van mijn vele talenten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenNu ge daar over begint, ik zie veel mensen met oortjes / koptelefoon op fietsen, was dat niet verboden? Da's toch onverantwoord zoiets?
Woon-werk doe ik ook met oortjes in. Je compenseert door veel alerter rond te kijken. Ik ben op al die jaren misschien2-3 keer verrast. En geef dan ook grif toe ik dat ik volledig in fout was.Last edited by Hayes; 09/05/2016, 21:06.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenMaar radio in de auto mag wel? Je hoort dan zelden ook anderen afkomen, laat staan fietsers ;-)
Woon-werk doe ik ook met oortjes in. Je compenseert door veel alerter rond te kijken. Ik ben op al die jaren misschien2-3 keer verrast. En geef dan ook grif toe ik dat ik volledig in fout was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenDa's appelen met peren vergelijken he. Een fietser ga je nooit horen, ook al staat de radio af. Denk dat een fietser iets meer schade zal oplopen als die een wagen niet hoort, dan omgekeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenKefkie kan daar mss wat meer over zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten"per twee"
Maar ze rijden altijd gelijk een zwerm vogels over de hele rijstrook
Comment
Comment