Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dikke proficiat voor de filmer van dienst die het filmpje online gooide. Ik zou 't ook doen, de jongen brengt zijn eigen leven in gevaar, en ik ben net als de filmer ook begaan met het welzijn van mijn medemens.
Wie in Antwerpen of Limburg woont heeft met Eindhoven en Dusseldorf perfecte alternatieven voor Zaventem
O-Vl en W.Vl iets minder: Oostende maar het aantal bestemmingen daar is echt wel beperkt ofwel Rijsel
Wie in Antwerpen of Limburg woont heeft met Eindhoven en Dusseldorf perfecte alternatieven voor Zaventem
O-Vl en W.Vl iets minder: Oostende maar het aantal bestemmingen daar is echt wel beperkt ofwel Rijsel
Zelfs vanuit Antwerpen is Lesquin zeer goed te doen en maar even ver dan Schiphol. Ook nog een "easely airport ".
Meeste mensen kijken daar nooit naar.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik begin me toch stilaan te ergeren aan die 'handelaren' die te pas en te onpas een sms sturen om voertuigen/machines aan te kopen...
Vandaag had ik er weer eentje: Ik citeer:
Hallo ik pen en auto handel filip en ik pen op zoek ner camioneete auto's jeep 4x4 ales kooen baj julli iets te koop aub
bel +324886301..
Ik heb er eentje teruggestuurd en vriendelijk gevraagd om mij met rust te laten
Als ik er nog eentje ontvang geef ik hier de 2 resterende nr ook, en vraag ik iedereen om die mens even op te bellen (zo vanaf 5 uur in de morgen te beginnen )
Ik begin me toch stilaan te ergeren aan die 'handelaren' die te pas en te onpas een sms sturen om voertuigen/machines aan te kopen...
Vandaag had ik er weer eentje: Ik citeer:
Hallo ik pen en auto handel filip en ik pen op zoek ner camioneete auto's jeep 4x4 ales kooen baj julli iets te koop aub
bel +324886301..
Ik heb er eentje teruggestuurd en vriendelijk gevraagd om mij met rust te laten
Als ik er nog eentje ontvang geef ik hier de 2 resterende nr ook, en vraag ik iedereen om die mens even op te bellen (zo vanaf 5 uur in de morgen te beginnen )
Doen, nummer doorgeven! Ik bel hem om 4u, 5u en 6u op een zondag !
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Danku Duitsland voor het overgewaaide stuifmeel. Gisteren de auto van m'n moeder gekuist en vandaag weer een mooi laagje stuifmeel erop. Om nog maar te zwijgen van mijn Astra, die ziet al een paar dagen geel ipv donker grijs.
Een ontroerend moment, niet ? ... nu vraag ik me enkel af WTF jouw gezwets te maken heeft met Verkeer & Wetgeving ?
Tis een ergernis. Maar mijn oprechte excuses ik zal het nooit meer doen. Maar nu mag jij mij eens uitleggen wat sms'en van een 'handelaar' en Zaventem en Schiphol te maken hebben met Verkeer en Wetgeving?
Danku Duitsland voor het overgewaaide stuifmeel. Gisteren de auto van m'n moeder gekuist en vandaag weer een mooi laagje stuifmeel erop. Om nog maar te zwijgen van mijn Astra, die ziet al een paar dagen geel ipv donker grijs.
Wist niet dat het stuifmeel van Duitsland afkomstig was/is... Dacht dat het woenstijnzand was
previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Wij hebben momenteel een 3maand oud baby'tje, zijn dus wakker om 1u, 2u en 3u 's nachts ook. Kunnen gerust een belletje doen dan
Aan allen beste dank voor jullie aanbod.
Echter zolang diene mens mij met rust laat, wil ik hem nog even krediet geven, van zodra hij echter weer moest beginnen te sms'sen.....dan ...
dus nu vraag ik mij enkel af WTF de ergernissen met Verkeer & Wetgeving moeten te maken hebben
En binnen welk forumonderdeel staat het topic?
Inderdaad Verkeer & Wetgeving
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Hou toch op met dat gedoe over die offtopic posts. 80% van de posts op 't forum is offtopic geleuter. Jullie doen er door zo te reageren zelfs lustig aan mee... .
Hou toch op met dat gedoe over die offtopic posts. 80% van de posts op 't forum is offtopic geleuter. Jullie doen er door zo te reageren zelfs lustig aan mee... .
Comment