Ons Laura heeft toch goed gezongen vind ik!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een flitsauto. Op een lege steenweg waar 70 mag. Op een zaterdagavond. 98% van de bevolking ziet die dingen graag staan, ik schiet er in mijn verbeelding een raket op af.
Wel genoeg om me een uur nors te doen lopen. Ik weiger daar een cent belastingen voor te betalen, maar heb geen enkele keuze.
Voila, een ergernis, én verkeersgerelateerd!'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenEen flitsauto. Op een lege steenweg waar 70 mag. Op een zaterdagavond. 98% van de bevolking ziet die dingen graag staan, ik schiet er in mijn verbeelding een raket op af.
Wel genoeg om me een uur nors te doen lopen. Ik weiger daar een cent belastingen voor te betalen, maar heb geen enkele keuze.
Voila, een ergernis, én verkeersgerelateerd!
Comment
-
-
Gisteren op de E40 een geel busje voor mij met gele zwaailichten. Bleek een meetwagen van Wegen & Verkeer te zijn. Grote bak achterop de bumper, met daarop waarschuwingslabels voor laser en "50m AFSTAND HOUDEN". Op elke wielas een sensor met kabel die naar de laadruimte liep. Leek mij om de staat van het wegdek te controleren door de trillingen te registreren.
Enkele kilometers verder staan we stil, van 3 rijstroken naar 1 owv. wegenwerken. Hij staat achter mij. Ik denk "vraag me af hoeveel zo'n busje kost, met die aanpassingen"
...
En rechts van mij staat ne wegenwerker met het emmertje pek, en een andere met een stok met een beker aan het einde, en die zijn naden aan het dichtgieten. En iets verder iemand met een schop die dat dan aan het platkloppen was.
Typisch Belgisch
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVraag me al de gehele tijd af wat er dan op het andere bord wel zou staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAwel... zou best kunnen lol
Comment
-
Deze morgen langs de Duinkerksesteenweg in Oostende waren andersvalide wielerfanaten aan het trainen voor de WB dit weekeiende. Ze hebben aan weerzijden een afgelegen fietspad. Een paar enkelingen maakten er gebruik van. De anderen reden gewoon op de openbare weg en hinderden de andere weggebruikers.
Ze zijn al een arm of een been kwijt en dan halen ze nog zulke toeren uit.
De lokale politie passeert vlak voor mijn neus ook langs daar, heeft de volledige weg afgelegd op het gemakse, die keek toe en deed .... niets.
Waarom moet je eigenlijk nog naar een rijschool gaan ?
Jong, het kietelt om de belden online te smijten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenMet hoeveel waren ze dan, degene die op de weg reden?
Soms 2, 3. Een paar meter verder dan een enkeling.
Een tiental meter verder weer een enkeling of een paar.
Ik heb er geen probleem mee dat ze daar trainden voor de wedstrijden, maar dat ze dan tenminste over de pechstrook reden en niet waar de auto's horen te rijden.
En morgen staat er dan in de krant mindervalide coureur omver gereden .... Ik zie het commentaar al komen over de roekeloze automobilist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenIk heb veel respect voor die mannen/vrouwen.
Ik heb begin deze week ook al enkelen gezien en ik vond het best spectaculair.
Comment
-
Deze ochtend op de E19 een Nederlander in een Volvo die de parking in Peutie neemt tegen 140 km/h om een paar plaatsjes te winnen in de "traagrijdende" file (100 km/h). Ik ben geen dashcammer die dagelijks zijn beelden op internet zwiert, maar nu kriebelt het toch een beetje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martenni Bekijk BerichtenDeze ochtend op de E19 een Nederlander in een Volvo die de parking in Peutie neemt tegen 140 km/h om een paar plaatsjes te winnen in de "traagrijdende" file (100 km/h). Ik ben geen dashcammer die dagelijks zijn beelden op internet zwiert, maar nu kriebelt het toch een beetje.
Comment
Comment