Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• laat ze links maar wringen, ik geniet rechts en vertrek gewoon 5 minuten te vroeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
      Man wat een irritant luid muziekske bovenop 2Fabiola. Zo'n druk filmpje, kon het zelfs niet uitkijken. Is toch overal zo. Op de E17 "net" voor afrit 3 is het 90, ik zet me dan ook rechts met de camions, maar wat er mij links voorbij stuift is niet te tellen.
      Idd, heb geluid afgezet, alles wat je moet weten komt in beeld.

Comment

• Bij mij is't ook gedaan om bij drukte steeds links te willen rijden. Plezier is eraf. Ofwel rijdt er enen die continu links rijdt zonder je door te laten bij minder druk verkeer, ofwel komen ze in je gat hangen terwijl je zelf niet sneller kan door voorliggers. Als je erop let gaat het op de tweede band dikwijls ongeveer even snel als op de derde... met veel minder golfbewegingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          Dat is zeker

klopt dat 11€ weinig is voor 24 uur
          ik heb zopas 2,5 betaalt voor 65 min ;-)

ik zou bank eens contacteren of BCC rechtstreeks, goede ervaring met laatste voor terugvorderen, formulier invullen, doorsturen en paar weken later geld terug
          Bankier heeft het inderdaad zo gedaan, 2 verrichtingen voor hetzelfde op 1 minuut verschil was blijkbaar genoeg om ze te overtuigen (gaat ook om klein bedrag natuurlijk). Op mijn Visa gaan ze het niet aanrekenen.
          Was trouwens ook aangenaam verrast door antwoord van stad Gent, als bank het niet wou oplossen ging ik het terugkrijgen als ik zou langsgaan met het parkeerticket + de twee bankkaarten waarmee ik het betaald had...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
            Ge zijt niet de enige die het opgevallen is:

https://www.youtube.com/watch?v=vdpIRfMcdtw
            Maar 70 op een 2 vaks baan met middenberm is toch wel HEEL traag!? En veel wermannen heb ik ook niet gezien!
            je hebt er een paar vergeten tellen, die 2 blauwe containers, helemaal in het begin!

PS, waar hangt je cam?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              Bankier heeft het inderdaad zo gedaan, 2 verrichtingen voor hetzelfde op 1 minuut verschil was blijkbaar genoeg om ze te overtuigen (gaat ook om klein bedrag natuurlijk). Op mijn Visa gaan ze het niet aanrekenen.
              Was trouwens ook aangenaam verrast door antwoord van stad Gent, als bank het niet wou oplossen ging ik het terugkrijgen als ik zou langsgaan met het parkeerticket + de twee bankkaarten waarmee ik het betaald had...
              ;-)

Comment

• Gisteren omleiding omdat de N80 in Alken onder water stond.
                Sturen ze de auto's al van de N80 af ter hoogte van Ordingen (verbindgsweg Zepperen - Melveren) en dan verder langs de Hasseltsesteenweg terwijl het pas ter hoogte van de Meerdegatstraat is dat er water op de weg staat.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Op terugweg naar huis daarnet, was de mist op sommige plaatsen zo dicht dat je bij wijze van spreken het uiteinde van uw motorkap niet kon zien. Helft van de auto's geen behoefte aan mistachterlicht. Velen vinden het blijkbaar veiliger om aan 80 zonder mistachterlicht op het middelste vak te gaan rijden. Er reed er zelfs een tussen zonder lichten. Richting Brussel is het al prijs hoor ik op radio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                    Maar 70 op een 2 vaks baan met middenberm is toch wel HEEL traag!? En veel wermannen heb ik ook niet gezien!
                    je hebt er een paar vergeten tellen, die 2 blauwe containers, helemaal in het begin!

PS, waar hangt je cam?
                    Bwa leek mij deze week toch wel een correcte snelheid.
                    Gezien het toch wel 2 smalle vakken zijn + geen uitwijkmogelijkheid.

Comment

• 2 ergernissen vandaag

kerel die op mijn dagelijkse baan binnendoor 10-20 per uur onder de max snelheid blijft, maar als er voor hem iemand staat te wachten om af te draaien, begint ie te zwaaien en te claxonneren dat het niet rap genoeg gaat goed gelachen dus eigenlijk niet echt een ergernis... heb het hem 3x zien doen. En dan zie je hem opzij kijken en vloeken

maar dan een flitser gemeld op coyote op de schaarbeeklei. Ik nader de melding en wat staat daar : een landmeettoestel

dus eigenlijk ook weer goed gelachen maar toch geërgerd ook een beetje.

tijd voor een dashcam
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Op de N42 was 't grote controle zojuist. Denk dat ze snelheid controleerden en beetje verder lieten stoppen. Ik reed 81 waar je 70 mocht, dus denk net niet te snel...

Comment

• Mensen die vanop hun voortuin apathisch staan te loeren zonder te waarschuwen dat het water in hun straat >30cm hoog staat.

Heb ei zo na rechtsomkeer gemaakt want ik merkte dat het toch wel heel diep werd... toen ik met de buik van de wagen in het water stond. Scary moment.
                          Waarschuw de medemensen in het vervolg toch nen keer aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            kerel die op mijn dagelijkse baan binnendoor 10-20 per uur onder de max snelheid blijft, maar als er voor hem iemand staat te wachten om af te draaien, begint ie te zwaaien en te claxonneren dat het niet rap genoeg gaat goed gelachen dus eigenlijk niet echt een ergernis... heb het hem 3x zien doen. En dan zie je hem opzij kijken en vloeken
                            Ik ben dus niet de enige die iemand dagelijks passeert op route naar het werk.
                            Probleem bij mij is dat als ik van mijn oprit wil vertrekken, de kans groot is dat dezelfde vrouw in haar Kuga net het kruispunt komt ingedraaid.
                            Ik met mijn koude motor, zij met geen enkel geduld. Leuk recept om de dag goed te beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                              kerel die op mijn dagelijkse baan binnendoor 10-20 per uur onder de max snelheid blijft, maar als er voor hem iemand staat te wachten om af te draaien, begint ie te zwaaien en te claxonneren dat het niet rap genoeg gaat
                              Gisteren een voorligger in een Santa Fe op een baan waar je 70 mag aan 50-55. Lichte regenval. Volledig rechte overzichtelijke weg, met stippellijn, geen tegenliggers, dus ik ga hem voorbij (zonder de VMAX te overschrijden zelfs), trekt hij eens met zijn faren...meteen veel afstand tussen ons, zie ik nog 2 auto's hem inhalen. En telkens faren.

Als je zo schrik hebt van het weerbericht, koop dan ten eerste geen 'ruige' SUV want dan heeft dat geen nut, en blijf dan ten tweede thuis of laat je rijden door iemand die wél durft.

Oh en vanzelfsprekend had hij zijn mistlampen voor én achter aan, want dat MOET bij regen. Net zoals het VERBODEN is om in te halen bij regen natuurlijk!

De jeugd he. Altijd zo gehaast!
                              Last edited by TooTall; 08/06/2016, 10:10.
                              Mijn Skoda

Comment

• IT'S SHIT LIKE THIS, WIELERTOERISTEN. IT'S SHIT LIKE THIS.

Groep van +/- 25 wielertoeristen over de weg aan het surplaccen, of stilstaan, of rijden, of hink-stappen, of stappen, zowel links als rechts. Verder voorbij de bocht natuurlijk eentje die gewoon verder is aan het rijden op superklein verzet al zwalpend over de weg, en een andere die erachter aan het ''''sprinten'''' is op groot blad. En dan krijg je tegenliggers, en hang je daar achter tegen 10 per uur.

'PAST OEP EH OTTO'
                                'Swa! Swa! ist na rechts of na links?'
                                'PAST OEP EH OTTO'
                                'Moe djie wete, bij Polle krijgdsjie twie kekskes bij ne kaffe, bij de frisse pint moh ien'
                                'PAST OEP EH OTTO'
                                'Jos! wildsjie no Polle of no Maria?'
                                'PAST OEP EH OTTO'
                                'Veur mich is alles goe, zolang ik mo ne bok kan drinke zje kent mich toch'
                                'PAST OEP EH OTTO'
                                'Pak Polle mor, ich hen liever ne Leffe dan Gremberge'
                                'PAST OEP EH OTTO'

Ga mij zoiets aanschaffen denk ik:

Last edited by TooTall; 08/06/2016, 10:55.
                                Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                  Mensen die vanop hun voortuin apathisch staan te loeren zonder te waarschuwen dat het water in hun straat >30cm hoog staat.

Heb ei zo na rechtsomkeer gemaakt want ik merkte dat het toch wel heel diep werd... toen ik met de buik van de wagen in het water stond. Scary moment.
                                  Waarschuw de medemensen in het vervolg toch nen keer aub!
                                  Die waren sprakeloos door de auto die je rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Die waren sprakeloos door de auto die je rijdt.
                                    mompelend: "act normal,... deees wordt lachen".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                      IT'S SHIT LIKE THIS, WIELERTOERISTEN. IT'S SHIT LIKE THIS.

Groep van +/- 25 wielertoeristen over de weg aan het surplaccen, of stilstaan, of rijden, of hink-stappen, of stappen, zowel links als rechts. Verder voorbij de bocht natuurlijk eentje die gewoon verder is aan het rijden op superklein verzet al zwalpend over de weg, en een andere die erachter aan het ''''sprinten'''' is op groot blad. En dan krijg je tegenliggers, en hang je daar achter tegen 10 per uur.

'PAST OEP EH OTTO'
                                      'Swa! Swa! ist na rechts of na links?'
                                      'PAST OEP EH OTTO'
                                      'Moe djie wete, bij Polle krijgdsjie twie kekskes bij ne kaffe, bij de frisse pint moh ien'
                                      'PAST OEP EH OTTO'
                                      'Jos! wildsjie no Polle of no Maria?'
                                      'PAST OEP EH OTTO'
                                      'Veur mich is alles goe, zolang ik mo ne bok kan drinke zje kent mich toch'
                                      'PAST OEP EH OTTO'
                                      'Pak Polle mor, ich hen liever ne Leffe dan Gremberge'
                                      'PAST OEP EH OTTO'

Ga mij zoiets aanschaffen denk ik:

Stoer...

Ik vermoed dat je het op die plek op een zondagmorgen om 10uur eigenlijk wel kan voorspellen dat het er zal krioelen van wielertoeristen?
                                      Hoeveel tijd heeft je dat nu effectief gekost?
                                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        Hoeveel tijd heeft je dat nu effectief gekost?
                                        Exact even veel tijd als het voor jou gekost heeft om dit te posten....

Het gaat niet over 'de tijd', het gaat over de gevaarlijke verkeerssituatie. Stonden ze allemaal aan dezelfde zijkant te wachten, of reden ze volgens de regels langs de weg, geen probleem! De tijd is verwaarloosbaar, de hinder niet...

Ik had meer verwacht van een fan van Dell!
                                        Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          mompelend: "act normal,... deees wordt lachen".

Comment

Working...
                                          X