Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten*Feit*,en zeggen dat er dingen bestaan zoals bluetooth ...maar we wijken af,het ging hier over kamions die voorbijsteken bij regen...
Comment
-
Deze week op de E40 tussen Jabbeke en Middelkerke (niet zo lang stuk dus, en 2-vaksbaan) tot 4x toe prijs gehad op een enkele rit : camions die elkaar voorbijsteken overdag, een tijdstip waar het dus niet mag. Het staat nochtans genoeg aangegeven langs de snelweg. Echt triestig, ik trakteer ze dan ook zonder fout op een toeterconcert bij het inhalen, nadat ik er minutenlang heb achter gehangen. Heel frustrerend.Last edited by order66; 06/12/2015, 11:12.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDeze week op de E40 tussen Jabbeke en Middelkerke (niet zo lang stuk dus, en 2-vaksbaan) tot 4x toe prijs gehad op een enkele rit : camions die elkaar voorbijsteken overdag, een tijdstip waar het dus niet mag. Het staat nochtans genoeg aangegeven langs de snelweg. Echt triestig, ik trakteer ze dan ook zonder fout op een toeterconcert bij het inhalen, nadat ik er minutenlang heb achter gehangen. Heel frustrerend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGrappig, daar staat aangegeven dat het net wel mag. Er is idd een stuk waar het overdag niet mag, maar dat stuk E40 mag je over het algemeen de hele dag door inhalen hoor.
https://www.google.be/maps/@51.14314...2!8i6656?hl=nl
is sowieso een strook waar het over de volledige afstand niet zou mogen, daar moet je dus soms ook plots afremmen van 120 naar 90 omdat zo een sjarel zich plots voor je neus gooit en aan 2km/u meer dan zijn collega voorbijsteekt.Last edited by order66; 06/12/2015, 11:32.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGrappig, daar staat aangegeven dat het net wel mag. Er is idd een stuk waar het overdag niet mag, maar dat stuk E40 mag je over het algemeen de hele dag door inhalen hoor.
https://www.google.be/maps/@51.14314...2!8i6656?hl=nl
*edit*
Je moet de camera eens 180° draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDat op twee vakken gaan rijden ga ik niet goedpraten, hoewel ik het in sommige gevallen zelf ook wel zou willen gaan doen (maar het niet doe), zoals fcapri een goed voorbeeld geeft, want daar is het idd mode om het gearceerde stuk nog te gebruiken als rijbaan. Maar 't is nu niet dat de auto's correct ritsen he. Als ik met, maakt niet uit of het personen- of vrachtwagen is, ergens moet ritsen, moet ik me nog steeds er tussen persen en krijg ik 9/10 een claxonconcert. En auto's moeten ook eens zelf goed ritsen, als er een vrachtwagen rijdt op het vak dat niet wegvalt, gaat het niet meer om ritsen, maar om met z'n allen er nog voor te gaan rijden...
Comment
-
niet echt een ergernis; maar hoe zit dat eigenlijk met die 'anti opspat spatlappen' bij vrachtwagens die je enkele jaren terug zoveel zag. Was echt een merkelijk verschil in spray achter /naast zo een truck. Je ziet ze nu nog amper. Was zo een versie met pinnetje op aan de binnenkant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenniet echt een ergernis;
Comment
-
Last edited by bobo; 08/12/2015, 02:38.
Comment
-
absoluut geen lijn-basher, integendeel massa's respect...maar nu 2 dagen achter elkaar dat de bus niet op zijn halteplaats stopt, maar op de rijbaan, halte-na-halte niet fijn voor de auto's maar ook niet voor zijn klanten...is er een nieuwe richtlijn ofzo ??
ik weet dat op termijn alle halteplaatsen worden afgeschaft, maar nu ze er nog zijn vond ik het opvallend en raar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKlein vraagje.
Aan den bocht van Merksem, kan je daar al terug langs het Albertkanaal richting Antwerpen (Kinepolis) rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenVolgens de site van de scheepvaart zou je vanaf november de omleiding kunnen gebruiken met (citaat) geen hinder voor het verkeer.
Don't shoot the messenger.Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenGisteren gedaan, het kan opnieuw. Je wordt ter hoogte van de brug van het Sportpaleis een klein stukje naar rechts geleid (richting Gamma van Merksem), om dan links onder de brug door via de Carettestraat (denk ik toch, tussen Candico en dat voetbalveld) iets verderop terug op de weg langs het jaagpad te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenabsoluut geen lijn-basher, integendeel massa's respect...maar nu 2 dagen achter elkaar dat de bus niet op zijn halteplaats stopt, maar op de rijbaan, halte-na-halte niet fijn voor de auto's maar ook niet voor zijn klanten...is er een nieuwe richtlijn ofzo ??
ik weet dat op termijn alle halteplaatsen worden afgeschaft, maar nu ze er nog zijn vond ik het opvallend en raarOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Deze morgen op weg naar het werk een auto voor mij die altijd 60 reed.
60 waar 90 mocht
60 waar 70 mocht
en ook 60 waar 50 mocht
Natuurlijk was het heel die tijd onmogelijk om voorbij te gaan door tegenliggers.
Wanneer de weg dan naar twee rijvakken per richting ging pakt die het linker vak, nog steeds aan 60 waar 70 mocht.
Nu het zowel 's morgens als 's avonds donker is valt het ook heel fel op dat er veel auto's zijn waarvan minstens 1 van de lichten stuk is.
En ook dat de koplampen heel vaak slecht afgesteld zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHalteplaatsen afgeschaft?
Comment
Comment