Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    bobo ik had gedacht dat je iets over toxoplasmose ging schrijven
    dat ja, nog steeds geen studie

Comment

• Zat vandaag te luisteren naar een jaaroverzicht van 2015 op radio1. Ook niet om vrolijk van te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Zat vandaag te luisteren naar een jaaroverzicht van 2015 op radio1. Ook niet om vrolijk van te worden.
        Ik heb nog nooit een vrolijk jaaroverzicht gezien of gehoord.

Comment

• Ze steken daar ook altijd van die onnozele faits divers tussen om het wat luchtig te houden, komt bij mij altijd heel geforceerd over
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

Ze steken daar ook altijd van die onnozele faits divers tussen om het wat luchtig te houden, komt bij mij altijd heel geforceerd over
            Dat eindejaarsgedoe van stubru doet me brokken van m'n laatste lunch in de mond krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Dat eindejaarsgedoe van stubru doet me brokken van m'n laatste lunch in de mond krijgen.
              222222.
              Gans het jaar stubru luisteraar, behalve de laatste week voor kerstmis.

Comment

• Ik zou er nog kunnen inkomen moesten die wijven daar naakt in dat kot zitten, t is ten slotte de warmste week voor iets zou je denken, maar neen...
                2021 Taycan 4S
                2021 Lexus UX250h

Comment

Ik zou er nog kunnen inkomen moesten die wijven daar naakt in dat kot zitten, t is ten slotte de warmste week voor iets zou je denken, maar neen...

Comment

Ik zou er nog kunnen inkomen moesten die wijven daar naakt in dat kot zitten, t is ten slotte de warmste week voor iets zou je denken, maar neen...
                    of toch op zen minst in bikini he
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Nieuwe auto gaan ophalen vanmorgen, plaat laten overzetten. Komt facteur hier aan de deur met de autopapieren, blijkbaar moet je daarvoor €26 betalen om een bestaande plaat over te zetten, dat slaat toch ook nergens op? Nrplaat met papieren is €30 dacht ik, dus die plaat kost maar €4?

Comment

• inderdaad.

Comment

• Dan zouden ze beter €34 vragen en twee officiële leveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                            Nieuwe auto gaan ophalen vanmorgen, plaat laten overzetten. Komt facteur hier aan de deur met de autopapieren, blijkbaar moet je daarvoor €26 betalen om een bestaande plaat over te zetten, dat slaat toch ook nergens op? Nrplaat met papieren is €30 dacht ik, dus die plaat kost maar €4?
                            Hier ook een paar weken geleden
                            daarom ook mijn vraag, waarom bestaande plaat nog hergebruiken? Totaal geen voordeel meer aan
                            DIV "straffen" voor hun dom beleid = iedere keer weer nieuwe plaat nemen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                              Dan zouden ze beter €34 vragen en twee officiële leveren.
                              Inderdaad, dan nooit geen discussie meer ivm grootte, lettertype, ...
                              net zoals in NL

Comment

• in nl kies je zelf je platen hoor, want je hebt de dure opgelegde letters en de doordrukkers zoals bij ons

Comment

• Registratiekosten noemen ze dat, leuke term voor een verdoken belasting.

Comment

• Aan de chauffeur van CleanLease deze morgen op De N60 ,ben je blind ofzo? steekt dat kalf niet over als ik zo een 30 m van hem ben ,het is niet omdat je cabine voorbij is dat uw gevaarte helemaal over is hé mutn,ben daar in de ankers gemoeten,niet normaal

Comment

• Redelijk rustige Kerst, ontspannend ritje naar de schoonfamilie.

Slechts 1 malloot die invoegde tegen 90 op de autostrade langs mij, ik maak hoffelijk plaats, hij voegt in en gaat dan vol op de gas...had hij zoveel gas bijgegeven op de oprit, was hij zonder problemen voor mij in gekomen en had ik geen nutteloze beweging moeten maken. Nu terug moeten invoegen achter hem. Nuja, hij trekt goed door weg van mij.

Iets daarna hangt hij tegen 100 rechts, dus ik ga hem rustig voorbij. Iets verder komt hij ineens op een volledig lege autostrade achter me rijden, lekker dicht. Ik zie in mijn achteruitkijkspiegel precies iemand heen en weer kruipen op de achterbank.

Hij begint in te halen, héél langzaam, zie je dat de vrouw op de passagierszetel vooraan haar hoofd tussen de deur en de zetel heeft gepropt...blijkbaar hebben 1 van de 2 (niet vastgegordelde) kids iets laten vallen tussen de achterbank en de voorzetel, en is mevrouw dat aan het zoeken.

Ik ga uiteindelijk maar van de gas omdat hij maar langs me blijft hangen en ik sneller verkeer zie afkomen op zijn vak achter hem, af en toe kijkt hij ook om naar zijn achterbank (zwalp zwalp) en ik zie het ongeval al gebeuren...

Hangen ze voor mij wat heen en weer te slingeren, en ineens.....FLITS - dat dat achterlijk vrouwmens een ZAKLAMP aan, waarmee ze begint rond te schijnen (ook vol naar achter in mijn gezicht)

Eens met mijn faren getrokken, toen zijn ze maar op een autostradeparking afgereden...

Mijn Skoda

Comment

• Om een oud onderwerp weer eens boven te halen : Op de N42, van Oosterzele tot Zottegem achter een gereden die gans de weg 65km/u reed. Zo een prius-monovolume ding.
                                        Werkte toch even op mijn zenuwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                          Om een oud onderwerp weer eens boven te halen : Op de N42, van Oosterzele tot Zottegem achter een gereden die gans de weg 65km/u reed. Zo een prius-monovolume ding.
                                          Werkte toch even op mijn zenuwen
                                          Een echte groene die zo weinig mogelijk benzine wou verbruiken :-(

Comment

Working...
                                          X