Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het ging mij eigenlijk vooral om die bus die even naar links toe uitwijkt, alhoewel er daar niks is
En wat de vrachtwagen betreft, het is waarschijnlijk om dat die chauffeur door zijn hogere zitplaats het tijdig heeft kunnen inschatten en hij dit geweldig uitwijkmanoevre heeft kunnen maken, want anders zou dat waarschijnlijk nooit gelukt zijn??
Adrenaline en geluk denk ik. Wat die bus doet vraag ik me ook wel af.
De bedoeling van zulke filmpjes online te gooien blijft mij vreemd. Ik zie toestanden die schering en inslag zijn op een gemiddeld drukke weekdag. Voor een groot deel het gevolg van een slechte wegeninfrastructuur en een overbevolkt wegennet. Een tikkeltje proactiever rijden zou onze vriend 'burnout bram' (...coole naam wel!) alvast een pak minder kopzorgen opleveren. Maar hé, iedereen zo zijn pleziertjes uiteraard!
Het laatste fragment met dat klein "autootje" is hier in de buurt. Ik erger me dood aan diene mens zijn rijgedrag. Zo'n mensen (en winkel karretjes) horen niet op de baan.
Vind toch dat die zich een beetje te snel opjaagt, een professionele chauffeur zou toch zo situaties moeten kunnen inschatten, het merendeel is inderdaad vrij 'normaal'.
Vind toch dat die zich een beetje te snel opjaagt, een professionele chauffeur zou toch zo situaties moeten kunnen inschatten, het merendeel is inderdaad vrij 'normaal'.
Inderdaad. Burnout Bram heeft duidelijk het verkeerde beroep gekozen.
De bedoeling van zulke filmpjes online te gooien blijft mij vreemd. Ik zie toestanden die schering en inslag zijn op een gemiddeld drukke weekdag. Voor een groot deel het gevolg van een slechte wegeninfrastructuur en een overbevolkt wegennet. Een tikkeltje proactiever rijden zou onze vriend 'burnout bram' (...coole naam wel!) alvast een pak minder kopzorgen opleveren. Maar hé, iedereen zo zijn pleziertjes uiteraard!
Vind toch dat die zich een beetje te snel opjaagt, een professionele chauffeur zou toch zo situaties moeten kunnen inschatten, het merendeel is inderdaad vrij 'normaal'.
Dus rechts voorbijsteken, voorrangnegatie én te laat voorsoorteren is normaal? ben ik niet mee akkoord. Ik heb de indruk dat die Bram correct rijdt.
De bedoeling van zulke filmpjes online te gooien blijft mij vreemd. Ik zie toestanden die schering en inslag zijn op een gemiddeld drukke weekdag. Voor een groot deel het gevolg van een slechte wegeninfrastructuur en een overbevolkt wegennet. Een tikkeltje proactiever rijden zou onze vriend 'burnout bram' (...coole naam wel!) alvast een pak minder kopzorgen opleveren. Maar hé, iedereen zo zijn pleziertjes uiteraard!
op 1.10 : vrachtwagen op 3e rijvak ??? van de 4, is dat nodig
op 2.10 : ter hoogte van afrit en verder "0" auto's op 1e en 2e vak !!!
...
1'10" is aan 't sportpaleis. Een dikke km verder heb je de splitsing Rotterdam of Bergen-op-Zoom. Veel GPS'en zeggen al om links of rechts te houden.
2'10" is aan de andere kant afrit Merksem. Wat verder heb je de afrit Antwerpen Oost en Luik = rechts houden. Links houden is richting Gent en Brussel. Je ziet in het filmpje ook duidelijk de voorsorteerpijlen.
Je moet alles in de juiste context en situatie bekijken hé.
Van het woord anticiperen heeft ie blijkbaar nog nooit gehoord.
Send from somewhere, used Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
1'10" is aan 't sportpaleis. Een dikke km verder heb je de splitsing Rotterdam of Bergen-op-Zoom. Veel GPS'en zeggen al om links of rechts te houden.
2'10" is aan de andere kant afrit Merksem. Wat verder heb je de afrit Antwerpen Oost en Luik = rechts houden. Links houden is richting Gent en Brussel. Je ziet in het filmpje ook duidelijk de voorsorteerpijlen.
Je moet alles in de juiste context en situatie bekijken hé.
Plus dat de borden boven de snelweg daar aangeven dat de rechterstrook voor Merksem (dacht ik) is en de rest voor Breda, dus mag je daar gewoon rijden. In dat tweede geval net hetzelfde, 3 linkse vakken zijn voor gent, rechtervak gaat dan naar eindhoven zeker?
Trouwens, niet voor het een of het ander, maar uiterst rechts rijden met een camion op de R1 is vragen om problemen, er gebeuren veel te veel weefbewegingen. Het is veiliger en vlotter voor alle verkeer om rechts daar gewoon vrij te houden, hoe tegenstrijdig het ook mag klinken voor mensen die het daar niet kennen. (dus niet op u bedoeld)
Vind toch dat die zich een beetje te snel opjaagt, een professionele chauffeur zou toch zo situaties moeten kunnen inschatten, het merendeel is inderdaad vrij 'normaal'.
Vrij normaal? Meent ge da nu?
Merendeel zijn gevallen waar debielen gewoon vlak voor hem gaan inschuiven en nog eens afremmen ook om nog snel af te kunnen slaan etc.
Die denken dat een vrachtwagen zoals een auto direct kan remmen en stilstaan, dom, debiel en volledig respectloos.
Comment