Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of misschien dat hij de grijper al voorbij wou steken ... Hmmm ...

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Het ging mij eigenlijk vooral om die bus die even naar links toe uitwijkt, alhoewel er daar niks is

En wat de vrachtwagen betreft, het is waarschijnlijk om dat die chauffeur door zijn hogere zitplaats het tijdig heeft kunnen inschatten en hij dit geweldig uitwijkmanoevre heeft kunnen maken, want anders zou dat waarschijnlijk nooit gelukt zijn??
      Adrenaline en geluk denk ik. Wat die bus doet vraag ik me ook wel af.

Comment

• Nieuw filmpje van Burnout Bram

Mijn Skoda

Comment

• De bedoeling van zulke filmpjes online te gooien blijft mij vreemd. Ik zie toestanden die schering en inslag zijn op een gemiddeld drukke weekdag. Voor een groot deel het gevolg van een slechte wegeninfrastructuur en een overbevolkt wegennet. Een tikkeltje proactiever rijden zou onze vriend 'burnout bram' (...coole naam wel!) alvast een pak minder kopzorgen opleveren. Maar hé, iedereen zo zijn pleziertjes uiteraard!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
            Nieuw filmpje van Burnout Bram

Een dashcam van 1970? Voor op zijn tijd

Het laatste fragment met dat klein "autootje" is hier in de buurt. Ik erger me dood aan diene mens zijn rijgedrag. Zo'n mensen (en winkel karretjes) horen niet op de baan.

Comment

• Vind toch dat die zich een beetje te snel opjaagt, een professionele chauffeur zou toch zo situaties moeten kunnen inschatten, het merendeel is inderdaad vrij 'normaal'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door aw11 Bekijk Berichten

Het laatste fragment met dat klein "autootje" is hier in de buurt.
                Da is toch aan Beringen-mijn niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                  Da is toch aan Beringen-mijn niet?
                  Jeppa! Bij de stationstraat vlak voor Coka snack

Comment

Vind toch dat die zich een beetje te snel opjaagt, een professionele chauffeur zou toch zo situaties moeten kunnen inschatten, het merendeel is inderdaad vrij 'normaal'.
                    Inderdaad. Burnout Bram heeft duidelijk het verkeerde beroep gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Inderdaad. Burnout Bram heeft duidelijk het verkeerde beroep gekozen.
                      Misschien heeft ie binnenkort te maken met een ander soort burnout :p

Comment

Zo'n mensen (en winkel karretjes) horen niet op de baan.
                        x2
                        Mijn Skoda

Comment

Misschien heeft ie binnenkort te maken met een ander soort burnout :p

Comment

De bedoeling van zulke filmpjes online te gooien blijft mij vreemd. Ik zie toestanden die schering en inslag zijn op een gemiddeld drukke weekdag. Voor een groot deel het gevolg van een slechte wegeninfrastructuur en een overbevolkt wegennet. Een tikkeltje proactiever rijden zou onze vriend 'burnout bram' (...coole naam wel!) alvast een pak minder kopzorgen opleveren. Maar hé, iedereen zo zijn pleziertjes uiteraard!
                            Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                            Vind toch dat die zich een beetje te snel opjaagt, een professionele chauffeur zou toch zo situaties moeten kunnen inschatten, het merendeel is inderdaad vrij 'normaal'.
                            Dus rechts voorbijsteken, voorrangnegatie én te laat voorsoorteren is normaal? ben ik niet mee akkoord. Ik heb de indruk dat die Bram correct rijdt.
                            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                              Dus rechts voorbijsteken, voorrangnegatie én te laat voorsoorteren is normaal? ben ik niet mee akkoord. Ik heb de indruk dat die Bram correct rijdt.
                              Heb ik niet gezegd....

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              De bedoeling van zulke filmpjes online te gooien blijft mij vreemd. Ik zie toestanden die schering en inslag zijn op een gemiddeld drukke weekdag. Voor een groot deel het gevolg van een slechte wegeninfrastructuur en een overbevolkt wegennet. Een tikkeltje proactiever rijden zou onze vriend 'burnout bram' (...coole naam wel!) alvast een pak minder kopzorgen opleveren. Maar hé, iedereen zo zijn pleziertjes uiteraard!

Comment

• volgens mij ligt dat aan het (rij) niveau van de gemiddelde Moleculebezoeker....
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                  Nieuw filmpje van Burnout Bram

op 1.10 : vrachtwagen op 3e rijvak ??? van de 4, is dat nodig
                                  op 2.10 : ter hoogte van afrit en verder "0" auto's op 1e en 2e vak !!!
                                  ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                    op 1.10 : vrachtwagen op 3e rijvak ??? van de 4, is dat nodig
                                    op 2.10 : ter hoogte van afrit en verder "0" auto's op 1e en 2e vak !!!
                                    ...
                                    1'10" is aan 't sportpaleis. Een dikke km verder heb je de splitsing Rotterdam of Bergen-op-Zoom. Veel GPS'en zeggen al om links of rechts te houden.

2'10" is aan de andere kant afrit Merksem. Wat verder heb je de afrit Antwerpen Oost en Luik = rechts houden. Links houden is richting Gent en Brussel. Je ziet in het filmpje ook duidelijk de voorsorteerpijlen.

Je moet alles in de juiste context en situatie bekijken hé.

Comment

• Van het woord anticiperen heeft ie blijkbaar nog nooit gehoord.

Send from somewhere, used Tapatalk.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

1'10" is aan 't sportpaleis. Een dikke km verder heb je de splitsing Rotterdam of Bergen-op-Zoom. Veel GPS'en zeggen al om links of rechts te houden.

2'10" is aan de andere kant afrit Merksem. Wat verder heb je de afrit Antwerpen Oost en Luik = rechts houden. Links houden is richting Gent en Brussel. Je ziet in het filmpje ook duidelijk de voorsorteerpijlen.

Je moet alles in de juiste context en situatie bekijken hé.
                                        Plus dat de borden boven de snelweg daar aangeven dat de rechterstrook voor Merksem (dacht ik) is en de rest voor Breda, dus mag je daar gewoon rijden. In dat tweede geval net hetzelfde, 3 linkse vakken zijn voor gent, rechtervak gaat dan naar eindhoven zeker?

Trouwens, niet voor het een of het ander, maar uiterst rechts rijden met een camion op de R1 is vragen om problemen, er gebeuren veel te veel weefbewegingen. Het is veiliger en vlotter voor alle verkeer om rechts daar gewoon vrij te houden, hoe tegenstrijdig het ook mag klinken voor mensen die het daar niet kennen. (dus niet op u bedoeld)
                                        Last edited by |) ][ |V| ][; 24/01/2016, 19:08.

Comment

Vrij normaal? Meent ge da nu?

Merendeel zijn gevallen waar debielen gewoon vlak voor hem gaan inschuiven en nog eens afremmen ook om nog snel af te kunnen slaan etc.

Die denken dat een vrachtwagen zoals een auto direct kan remmen en stilstaan, dom, debiel en volledig respectloos.

Comment

Working...
                                          X