Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Welke van de drie grote Franse merken kan men in het algemeen als het meest kwalitatieve beschouwen?

Uit ervaring zou ik voor Renault gaan als ik moet kiezen.

Comment

• Geen idee, ik hoor toch weinig klachten van Peugeot en Citroen. Misschien beetje op hetzelfde niveau allemaal? Heb geen ervaring met andere Franse merken (toch niet met de huidige).
      Maar ik vind dat bij de aankoop van een auto nog zaken spelen. Bvb de band met de garage, kiezen voor een Duitse of een Franse ophanging, de prijs uiteraard, het model,...
      Belangrijkste is toch dat je zelf tevreden bent met je wagen hee. Ik heb bvb zeer graag een zachtere ophanging, stilte in de wagen en hecht daar veel belang aan. Tja, dan weet ik dat er bepaalde merken wegvallen voor mij.

Comment

• Schijnt dat de lancering van de Espace uitgesteld was door tussenkomst van Mercedes. Mercedes zou de wagen op tig punten verbeterd hebben. En dat voelt goed aan, Mercedes is een merk waar ik respect voor heb... Zal een wederdienst geweest zijn voor de Citan, de dieselmotor van Renault, de smart,...

Comment

• skoda... ik blijf het merk en de bestuurders maar iets vies vinden. wat een vreemd rijgedrag toch altijd als je zo'n ding ziet rijden
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Mercedes is een merk waar ik respect voor had...
            proest...
            Even aangepast.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ben nie mee deze keer eigenlijk ? Waarom aangepast?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                skoda... ik blijf het merk en de bestuurders maar iets vies vinden. wat een vreemd rijgedrag toch altijd als je zo'n ding ziet rijden
                Dat zijn under cover bmw rijders!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                  Opening van de nieuwe Ikea aan het afrittencomplex Hasselt-Zuid gaat daar voor een compleet verkeersinfarct zorgen. De heraanleg van de afrit was al voorzien, voordat de komst van Ikea bekend was. Met minimale aanpassingen (een stukje afrit waar ocharme 5 auto's extra op kunnen staan erbij) is het volgens W&V in orde...

Wegblijven daar vanaf begin Februari!
                  En het resultaat mag er zijn...2 kilometer file op de afrit Hasselt-Zuid (levensgevaarlijk, sta je dus op de pechstrook aan te schuiven), sluipweg die enkel voor noodgevallen is moest meteen opengezet worden, en dit is dan "een goed weekend maar de verwachtte stormloop bleef uit"

Moet het filmpje op HNB maar eens bekijken, die buurtbewoner slaat de nagel op de kop. Wegen en verkeer heeft zeer goed werk gedaan met de recente aanpassing van de afrit, maar dat was allemaal pré-Ikea al gepland en totaal niet voorzien op al dat extra verkeer.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160207_02115057
                  Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Ben nie mee deze keer eigenlijk ? Waarom aangepast?
                    Omdat ik dat al lang niet meer heb maar wel in een ver verleden had.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ha zo :p... mijn kennis dateert nog van de onverslijtbare bakken 250 D en 230 E die ik toendertijd had. Maar daarna was het inderdaad hetzelfde niet meer. De C klasse van 2001 van mijn vrouw was eigenlijk zeer plastiekerig, maakte veel bijgeluiden... Weggedaan op 50 k. De 124's hadden rond de 175 k toen ik ze weg deed. Achteraf bekeken veel te vroeg weg gedaan lol

Comment

• de 203 vind ik ook een rammelbak. gelukkig had benz wel meer energie in de CLK gestoken

Comment

• Weet je wat mij stoort aan m'n eigen auto? Je parkeert ergens terwijl het donker is en na 5 minuten valt je idrive systeem automatisch uit om batterij te sparen. Op zich begrijpbaar, maar moet die auto daarvoor Godverdomme de binnenverlichting aan doen? Fuck man. Zit je daar discreet en dan licht de hele boel op. Ik haat het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Zit je daar discreet en dan licht de hele boel op. Ik haat het.
                            Zoiets kopen?

Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                              Zoiets kopen?

Hahaha

Comment

• Nu pas besef ik dat zo'n auto veel toffer had geweest dan een Golf gti toen ik rond de twintig was...

Comment

• Ergernis daarom niet, maar was toch even verbaasd. De auto vlak voor mij die stopt voor het groen licht kort voor het oranje werd. Ofte zo hard op veilig spelen dat het gevaarlijk wordt, allez kan worden.
                                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Een auto die zich plots, zonder aanleiding tussen een rij passerende auto's (ik schat dat ze 50 reden) gooit, en ei-zo-na een bestelwagen raakt, terwijl hij wacht om terug te draaien naar het tankstation.

Dezelfde chauffeur voor me die niet het derde, maar wel het tweede tankplaatske neemt. (er kunnen twee auto's naast elkaar, en drie achter elkaar aan dat tankstation) En als ik hem er dan attent op maak, rijdt ie achteruit in plaats van vooruit; waardoor ik me tussen zijn wagen en de verkeerd geparkeerde camionette mag wringen.

En vervolgens zie ik dat meneer niet tankt, maar wel ne keer of vijf zijn contact opzet, om me (al dan niet bewust) aan te manen wat sneller te zijn tijdens het tanken. En dan wil de verkeerd geparkeerde camionette nét dan ook weg, maar dan moet ik eerst weg, want hij staat tussen paaltjes en kan niet gewoon rechtdoor.
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Omdat ik dat al lang niet meer heb maar wel in een ver verleden had.
                                      de uitzonderingen en de regel

verkeerde motor he hier 3x ml zelfs de eerste tot 450000 zonder probs

ik vraag me af hoeveel 124-en probleemloos de 300 kaap overschreden mijne alvast niet itt tot de zpgenaamde 203 rammelkar

vergeet niet dat de eerste rotte vito's die je vandaag nog steeds met hopen ziet rijden ivm even oude transporters uit een overgenomen oude spaanse vag fabriek kwamen waar orde op zaken moest worden gesteld

Comment

• Die 124's werden drie keer of meer teruggedraaid... tegen dat de de vijfde eigenaar ermee reed had die auto nog maar '300k' gereden, terwijl ze zonder probs 700 k halen.

Comment

• de 203 had degelijke engines, ik vond de wagen zelf ondermaats + dat ze dan nog eens door die coating of verf gingen roesten na verloop van tijd

Comment

Working...
                                          X