Zo'n 203, is dat de c klasse van 2000 ongeveer? Dat waren geen Mercedessen meer eigenlijk. Ook de opvolger van de W124 was waardeloos.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZo'n 203, is dat de c klasse van 2000 ongeveer? Dat waren geen Mercedessen meer eigenlijk. Ook de opvolger van de W124 was waardeloos.lets have some more member berries
Comment
-
W124 Mk III was een dijk van een wagen. In die tijd reden we bij ons in het bedrijf met niets anders. Akkoord die werden daar als hoer gebruikt maar ik had er toch eentje met 1,2mlj km's op, wel met zijn tweede motorisatie.
DAT waren nog eens wagens in een ander tijdperk.
W211 was al een pak minder om nog maar te zwijgen over Spaanse Vito's/Viano's.
ML W166 is inderdaad ook hopeloos als er geen 350 op staat. Verkeerde keuze motor dus wat geen alleenstaand feit is.
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZo'n 203, is dat de c klasse van 2000 ongeveer? Dat waren geen Mercedessen meer eigenlijk. Ook de opvolger van de W124 was waardeloos.
kijk rondom en stel vast dat je voor elke bmw e39, 2.5 keer een 210 ziet bollen, ook al hoor je ze roesten
dat je voor elke a6 van die leeftijd, die met de superzuinige en fiscaal goedkope 1.9 tdi, je 10 keer een 210 ziet
dat je voor elke safrane, mss wel 100 keer een 210 ziet
oftewel rijden ze zoals een koningsauto (wat zo is), oftewel ùoeten ze zo slecht nog niet zijn
210 is 10 jaar jonger als 124, 10 jaar geleden zag je minder 124 bollen als vandaag 210
Comment
-
Mensen die niet kunnen werken met hun eigen manuele verwarming (geen climatronic)
Heb 2 carpoolcollega's, beiden hebben nog een manuele verwarming. Dus zelf de blazerstand, temperatuur en doelgebied instellen.
Bij 1 collega en zijn Golf IV merk ik er niet veel van. Temperatuur blijft redelijk gelijk. Deze heeft wel geen airco, dus in de zomer wel puffen.
Bij de andere collega, is het een ramp. Hij moet ongeveer 20 kilometer rijden voordat hij bij mij is, en als je de deur opendoet om in te stappen dan val je bijna om van de hitte. Ik geef het altijd een paar kilometer maar dat is gewoon niet om uit te houden, dus vraag ik of de verwarming wat minder kan...'OH JA JUIST SORRY VERGETEN' en dan de knop voor de temperatuur van vol rood helemaal naar blauw. Gevolg = koude luchtstroom en na een half uur ist echt kil in die auto dus dan schroeft hij alles terug 100% naar rood, om dan 0.00001% terug te draaien naar blauw. En dan zit die dus 140 te rijden in de spits en DAN BLIJFT DIE SECONDENLANG KIJKEN NAAR DAT BEDIENINGSPANEELlevensgevaarlijk...en dan maakt het nog geen verschil want de binnenstromende lucht is toch kokend heet.
En ik geef hem niet 100% de schuld, hier een (internet)foto van het bedieningspaneel in kwestie.
Wat is er in godsnaam mis met 3 draaiknoppen LANGS mekaar, links de temperatuur, in het midden de blazerstand, en rechts het doelgebied??? Nee, bij Renault moeten ze om de een of andere reden blazerstand en temperatuur combineren OP mekaar, en een hele knop verspillen aan de binnencirculatiestand...en deze staat dan natuurlijk ook als dichtste bij de bestuurder!
Welke interieurdesigner heeft dit bedacht?
En hoe ZAT was die wel niet??
Natuurlijk kan je argumenteren dat je na een tijdje wel 'voelt' hoe de knop staat, maar geloof mij, deze persoon moet ALLES nakijken want die zal nooit iets aanleren van gewoontes. Dus moet hij altijd even visueel checken hoe de knop nu staat. Vooral de blazerstand (miniscuul klein cijfertje diep weggewerkt in de knop) is een ramp, dan moet hij bijna rechtstaan in de auto...
Oh, en om het helemaal af te maken....dit paneel is totaal onverlicht! (ofwel 'by design' ofwel is de verlichting stuk, tblijft een Renault natuurlijk)Last edited by TooTall; 11/02/2016, 10:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende 210...verguisd, maar nu anno 2016...
kijk rondom en stel vast dat je voor elke bmw e39, 2.5 keer een 210 ziet bollen, ook al hoor je ze roesten
dat je voor elke a6 van die leeftijd, die met de superzuinige en fiscaal goedkope 1.9 tdi, je 10 keer een 210 ziet
dat je voor elke safrane, mss wel 100 keer een 210 ziet
oftewel rijden ze zoals een koningsauto (wat zo is), oftewel ùoeten ze zo slecht nog niet zijn
210 is 10 jaar jonger als 124, 10 jaar geleden zag je minder 124 bollen als vandaag 210
Hier kan ik niet over meespreken. Vind hun nieuwe modellen wel mooi. Zo'n GLE bvb zou me wel aanspreken. (wat velen dan wel weer lelijk zullen vinden?)
Comment
-
Ik begin de laatste tijd toch wat sympathie te ontwikkelen voor de befaamde Curd V. die een tijdje de E314 richting Leuven onveilig maakte. Niet dat ik z'n gedrag goedkeur, verre van, maar als je die snelweg een tijdje neemt...
Tijdens het krokus-verlof zou je denken dat het minder druk is en dat is effectief een enorm verschil... op de uren dat ik op de baan kom kan je aardig doorrijden, tenminste, ware het niet dat een occasionele linksplakker hardnekkig is. Als er dan binnen 500m geen enkele andere auto te bespeuren valt, is dat toch wel flagrant (om niet te zeggen moedwillig?). Dat merk ik nu al de ganse week.
Ene donkergrijze Opel Vivaro, ietwat verdacht, zat misschien met zijn dashcam te wachten om wat plaatjes te schieten voor de media?
Ene Z4 3 liter @115 per uur die links ging plakken toen hij mij zag aankomen, vreemd, ik zou denken dat een beetje autoliefhebber je toch wat vrije baan gunt?
Ene Audi A8, king of the road, gaat nooit naar rechts.
Ene 5-serie, in slaap gevallen in z'n comfort-zetel.
...
Ik sta daar echt van te kijken, maar het zij zo, ze mogen Curd V. nog eens loslaten.
Comment
-
Gisteren ook die snelweg gedaan. Reed er verdomme tegen 100 een witte oude Mercedescamionette links met tig auto's achter. Na ettelijke kilometers ben ik de boel dan maar rechts voorbij gegaan. Waren 2 supergeconcentreerde zwarte medeburgers die het witte voertuig bestuurden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenE313 en E314 zijn een ramp. Met de moto kan ik daar doorrijden en blijven ze niet plakken, met de auto is't verschrikkelijk.
Dat er maar rap terug file staat, dan voel ik me veiliger tussen de zombies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenDat er maar rap terug file staat, dan voel ik me veiliger tussen de zombies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat is eigenlijk een ongelooflijke waarheid.
Met al dat vermogen onder de voet, gefocust achter het stuurwiel, met ruimte in het vooruitzicht en dan ene party pooper die links blijft plakken, het is om uw kas op te vreten. Man, als ik vroeger een 'performante' kar in mijn spiegels zag, ook al reed die op z'n gemak, ik maakte METEEN plaats.Tijden veranderen I guess.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHeb dat eerlijk gezegd ook nodig om de Curd V. in mezelf te onderdrukken.
Met al dat vermogen onder de voet, gefocust achter het stuurwiel, met ruimte in het vooruitzicht en dan ene party pooper die links blijft plakken, het is om uw kas op te vreten. Man, als ik vroeger een 'performante' kar in mijn spiegels zag, ook al reed die op z'n gemak, ik maakte METEEN plaats.Tijden veranderen I guess.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTegenwoordig ziet een 316d met sportpakket er ook 'performant' uit hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk begin de laatste tijd toch wat sympathie te ontwikkelen voor de befaamde Curd V. die een tijdje de E314 richting Leuven onveilig maakte. Niet dat ik z'n gedrag goedkeur, verre van, maar als je die snelweg een tijdje neemt...
Tijdens het krokus-verlof zou je denken dat het minder druk is en dat is effectief een enorm verschil... op de uren dat ik op de baan kom kan je aardig doorrijden, tenminste, ware het niet dat een occasionele linksplakker hardnekkig is. Als er dan binnen 500m geen enkele andere auto te bespeuren valt, is dat toch wel flagrant (om niet te zeggen moedwillig?). Dat merk ik nu al de ganse week.
Ene donkergrijze Opel Vivaro, ietwat verdacht, zat misschien met zijn dashcam te wachten om wat plaatjes te schieten voor de media?
Ene Z4 3 liter @115 per uur die links ging plakken toen hij mij zag aankomen, vreemd, ik zou denken dat een beetje autoliefhebber je toch wat vrije baan gunt?
Ene Audi A8, king of the road, gaat nooit naar rechts.
Ene 5-serie, in slaap gevallen in z'n comfort-zetel.
...
Ik sta daar echt van te kijken, maar het zij zo, ze mogen Curd V. nog eens loslaten.
als er 500 m vrij is, of zelfs minder, maak ik mij NIET druk meer, op rechts en gas erop
kan mij geen kl... meer schelen
en dan zijn er nog die durven flashen !!! ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenen dan zijn er nog die durven flashen !!! ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenWaarom zou je iemand daar nu niet op wijzen.
Omdat je zelf niet voor flik moet gaan spelen misschien? Dat is trouwens ook bij wet verboden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenals er 500 m vrij is, of zelfs minder, maak ik mij NIET druk meer, op rechts en gas erop
kan mij geen kl... meer schelen
en dan zijn er nog die durven flashen !!! ?Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenWaarom niet?Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenWaarom wel?Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenWaarom zou je iemand daar nu niet op wijzen.Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenOmdat je zelf niet voor flik moet gaan spelen misschien? Dat is trouwens ook bij wet verboden
Hebben jullie het wel over hetzelfde?
Zoals ik het begrijp:
- Stef69: flashen door de linksplakker
- Vitus: flashen door degene die wil inhalen
Of vergis ik me?Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
Comment