Ola, ik heb het dus inderdaad over de wagen die inhaalt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Weer wat leuks meegemaakt vandaag! Ale ik niet, ons mama.
Auto stond op de parking. Zij staat op het punt te vertrekken wanneer er een oude man naast haar parkeert (redelijk dicht). Ze zag het al aankomen *bats* de deur tegen de flank van de auto. De oude man kruipt er uit en loopt binnen en zegt niet eens iets. Zij stapt uit en roept vriendelijk "meneer?" geen reactie nog eens meneer en nog eens en toen pas draaide hij zich om.
"Huh heb ik een boete heb ik een boete ofwa?" ze legde rustig uit dat hij tegen de deur zat maar hij onderbrak al meteen met het argument "als gij mijne leeftijd had he maske" hij werd al lekker boos en geïrriteerd maar moederlief bleef kalm. Het ging niet om de leeftijd maar om het respect voor andermans zaken maakte ze duidelijk.
Een preek krijgen van een jongere vrouw zinde hem niet, toen ging ie nog hoger "Altijd iets met die lompe trienen die ..." de man bleef door razen en ging zelfs aanzetten om de auto te gaan schoppen. Al zijn reacties waren zo over the top dat je zelfs afvroeg of hij iets genomen had (of juist niet genomen).
Toen ons mama wel door had dat het niet mogelijk zou zijn door te dringen tot deze oen van een mens draaide ze zich maar om te vertekken. "Meneer als het toch u leeftijd is, neemt u maar de bus volgende keer. Das zowat gratis voor u en vereist niet eens parkeer vaardigheden".
Helemaal opgefokt (rustig met de bloeddruk rustig) schreeuwde hij nog wat leuke woorden naar haar terwijl ze vertrok.
Als dit alles is waar die mensen zich mee bezig houden ... Moest ik het zijn geweest, ik had toch nog op zijn klink gepist :cool:
Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
Comment
-
Klein tikje maar, het ging gewoon over het feit dat hij haar wel degelijk in de auto heeft zien zitten, de deur er goed tegebonkt (echt met de intentie hem er tegen te zetten) en niet eens het fatsoen heeft even iets van te zeggen.
De politie erbij halen ... T'is niet dat die veel kunnen doen buiten nog meer tijd verspillen aan een oude pee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aw11 Bekijk BerichtenKlein tikje maar, het ging gewoon over het feit dat hij haar wel degelijk in de auto heeft zien zitten, de deur er goed tegebonkt (echt met de intentie hem er tegen te zetten) en niet eens het fatsoen heeft even iets van te zeggen.
De politie erbij halen ... T'is niet dat die veel kunnen doen buiten nog meer tijd verspillen aan een oude pee
Als je niets ziet dan is het inderdaad de moeite niet. Buiten dan wat liggen koken kan je er niet veel aan doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenMan, als ik vroeger een 'performante' kar in mijn spiegels zag, ook al reed die op z'n gemak, ik maakte METEEN plaats. Tijden veranderen I guess.
Tegenwoordig is het eerder omgekeerd, zelfs al weten ze dat ze een pak trager zijn, dan nog komen ze uitdagen/pushen...
Gisteren nog zo'n snotter in zijn lease 1-serie diesel op het trajectcontrole-stuk, ik reed 125 gps snelheid op cc dus sneller kun je daar niet.
Bleef die de hele tijd op minder dan 5m hangen, dacht die nu werkelijk dat ik mijn cc ga afzetten en remmen om naar het middenvak te gaan waar ze 90-110 rijden, enkel en alleen om meneer door te laten
Daarna bij elk stuk vrije ruimte bleef die straten achter maar bij elke trage voorligger kwam ie telkens opnieuw weer kleven, wat bezielt zo'n mensen toch?2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenEn terwijl ook een dakspoiler, LED-achterlichten, Pretoria-velgen, R-badge etc. gekocht en laten monteren, ja dat kan uiteraard allemaal
Enfin, ik denk dat Doa vooral doelt op de algemeen 'brave look' van de Golf.
Comment
-
een autokenner zal dat weten, neem mijn ma vb en die ziet een ferrari en weet dat ze performant is, zet er een AMG of M voor haar neus en ze denkt dat het gewoon de zoveelste mercedes en bmw is, laat staan dat ze weet dat er golf varianten zijn met een serieus vermogenlets have some more member berries
Comment
-
Geen ergernis van mij, wel van een ander chauffeur.
Gisteren op de N80 richting Sint-Truiden een camionet die links bleef plakken aan zo'n 100 km/h. BMW rijder die er achter zat begon zich duidelijk op te jagen, in het gat te plakken en met zijn lichten te flikkeren.
Na heel wat kilometers ging die met zijn camionet eindelijk aan de kant en de BMW volle gas d'r vandoor.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenGeen ergernis van mij, wel van een ander chauffeur.
Gisteren op de N80 richting Sint-Truiden een camionet die links bleef plakken aan zo'n 100 km/h. BMW rijder die er achter zat begon zich duidelijk op te jagen, in het gat te plakken en met zijn lichten te flikkeren.
Na heel wat kilometers ging die met zijn camionet eindelijk aan de kant en de BMW volle gas d'r vandoor.
Comment
-
Vandaag was dan weer een dag vol ergernissen.
Op weg naar het werk een vrachtwagen die van links komt zonder te stoppen, en de auto die daar achter reed volgde die gewoon. Heb alles dicht kunnen smijten en moeten uitwijken naar het fietspad waar gelukkig niemand reed, om een aanrijding te vermijden.
Waar de weg naar 2 rijvakken gaat begin ik met inhalen, zit ter hoogte van de voordeur van de wagen en die komt gewoon naar links.
Bij sommige mensen vraag ik mij echt af hoe die ooit hun rijbewijs gehaald hebben.
Toen ik aan het werk was, zwerfvuil grote ring Hasselt, een vrachtwagen los door het rood zien rijden.
Op terugweg van het werk naar huis een camionet van Proximus achter mij, en die pipo zat constant te bellen, het ene telefoontje na het andere.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenToch gene AH3? Want dan moet ik die van ons eens aan haar oren trekkenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVandaag was dan weer een dag vol ergernissen.
Op weg naar het werk een vrachtwagen die van links komt zonder te stoppen, en de auto die daar achter reed volgde die gewoon. Heb alles dicht kunnen smijten en moeten uitwijken naar het fietspad waar gelukkig niemand reed, om een aanrijding te vermijden.
Waar de weg naar 2 rijvakken gaat begin ik met inhalen, zit ter hoogte van de voordeur van de wagen en die komt gewoon naar links.
Bij sommige mensen vraag ik mij echt af hoe die ooit hun rijbewijs gehaald hebben.
Toen ik aan het werk was, zwerfvuil grote ring Hasselt, een vrachtwagen los door het rood zien rijden.
Op terugweg van het werk naar huis een camionet van Proximus achter mij, en die pipo zat constant te bellen, het ene telefoontje na het andere.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichteneen autokenner zal dat weten, neem mijn ma vb en die ziet een ferrari en weet dat ze performant is, zet er een AMG of M voor haar neus en ze denkt dat het gewoon de zoveelste mercedes en bmw is, laat staan dat ze weet dat er golf varianten zijn met een serieus vermogen2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenDie mens test gewoon z'n netwerk.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
Comment