Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zelfs al woont ge in het midden van de woestijn, dan nog zal een ouwe pee erin slagen om elke dag zijn hond te laten kakken op uw inrit...met uw buren moet ge sjans hebben, onze vorige in onze huurwoning waren erger. Dus het is al een vooruitgang

Het is een moderne nieuwbouwwoning, volgens de laatste normen, en een spotgoedkope lening. Echt belachelijk laag. Een kans die we niet konden laten liggen. Het is wel zo dat dit ook het enige huis uit de reeks was wat we wilden hebben, op het einde van een doodlopende straat. Aan de andere kant ligt ook helemaal niets, dus rust zat. Ook grenst enkel de keuken en de buitenberging aan de buren, dus daar hebben we ook geen hinder van.

Best tevreden van het huis, en van de locatie, en van alle buren (op 1 na...)
    Last edited by TooTall; 18/02/2016, 20:41.
    Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
      Als ik dat zo lees dan ben ik weer superblij dat ik destijds veel geld in een grote grond heb gestoken. Rechts van mij ligt weideland dat ik enkele jaren voor een appel en een ei heb gekocht. Links van mij een heel oude hoeve die ik onlangs op lijfrente heb gekocht. En achter mij liggen bossen dat definitief groen is ingekleurd. Dus geburen? Geen last van. Het enige nadeel is een bakker, beenhouwer of winkelen is minstens enkele kilometers verder te doen. Maar dat neem ik er graag bij. Geef mij zo een rijwoning en binnen de kortste keren is het zware ambras. Ik had die C3 al lang op vier bakken gezet
      Ik heb 't hier al gezegd, hoe dichter op mekaar, hoe meer kans op zever met ene (of meer).

Ik ben ook blij dat ik zo niet hoef te wonen, ik heb privacy en een serieuze hof nodig.

Comment

• Ik woon half open en m'n naaste buren vormen geen probleem. Wel een kut hond wat verderop. Pure haat. Puuuuuuur.

Comment

• Ieder zijn ding zo. Ik woon in een laan, rijwoning, rand centrum stad, goede buren, andere kant door omstandigheden reeds 5j geen buren. Buren nemen altijd pakjes aan, sociale controle, enz... Wij gaan geregeld lekker eten en shoppen in de stad, te voet, 10min. Vlak aan Kinepolis, oprit E17/E40. Het is een rustige straat, geen doorgansweg. Behoorlijke tuin met terras, dubbele garage, 6 slaapkamers. Steek mij in een boerenol en ik kwijn er binnen de week weg. En ik haat tuinieren
          Last edited by order66; 18/02/2016, 23:15.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
            Zelfs al woont ge in het midden van de woestijn, dan nog zal een ouwe pee erin slagen om elke dag zijn hond te laten kakken op uw inrit...
            hier was da snel opgelost, iedere keer als ik 's avonds thuiskwam lag er een drol op mijn plankier aan de voordeur
            iedere keer opgeschept en in de kruiwagen gedaan
            4e dag gezien welke hond dat deed, baasje aangesproken maar geen deftige reactie, wandelingske op veilige afstand gemaakt en als 't laat genoeg was ff wa gaan posten in diene mens zijn brievenbus
            nooit genen drol meer gevonden(en we zijn nu 2 jaar verder...) en sindsdien zegt hij me iedere keer mooi goededag en is zelfs al eens komen babbelen maar nog nooit is hij begonnen over die strontaffaire
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Zalig Philken
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                hier was da snel opgelost, iedere keer als ik 's avonds thuiskwam lag er een drol op mijn plankier aan de voordeur
                iedere keer opgeschept en in de kruiwagen gedaan
                4e dag gezien welke hond dat deed, baasje aangesproken maar geen deftige reactie, wandelingske op veilige afstand gemaakt en als 't laat genoeg was ff wa gaan posten in diene mens zijn brievenbus
                nooit genen drol meer gevonden(en we zijn nu 2 jaar verder...) en sindsdien zegt hij me iedere keer mooi goededag en is zelfs al eens komen babbelen maar nog nooit is hij begonnen over die strontaffaire

Comment

• @TooTall: Is dat nog altijd in Sint-Lambrechts-Herk?
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik zou hier gerust kunnen wonen als je goeie buren hebt, ik ben apenaar en zou ook praten met mijn buren als er wat loos is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      @TooTall: Is dat nog altijd in Sint-Lambrechts-Herk?
                      Nope ;-)
                      Mijn Skoda

Comment

• Nieuwe van Kaygell, aan de Recor in Hasselt! Altijd goeie muziek....en ook luisteren tot op het einde voor zijn ongezouten mening!

Mijn Skoda

Comment

• Zelf bijna ook in de krant gestaan.
                          Ik rij stapvoets tussen 2 rijen parallel geparkeerde wagens, komt er ineens een meisje van zo'n 10 jaar met haar fiets achter een geparkeerde wagen gewandeld.
                          In een reflex alles naar links gegooid bijna tegen een auto op, zij kijkt even op en stapt op de fiets en rijdt rustig voort alsof er niks gebeurd was.
                          Kan me niet voorstellen hoe het verder was gegaan mocht ik een kind omver gereden hebben...
                          Daarom rij ik liever niet in een centrum als de scholen uit zijn, zeker in groep zijn ze onvoorspelbaar in het verkeer.

Comment

• Vandaag er 3 (!) door het rood zien rijden aan hetzelfde verkeerslicht.

Op de brug over de E313 in Diepenbeek.
                            3 wagens, ik als 2de ervan, komen van Kortessem ri Diepenbeek.
                            Licht gaat op oranje. Wagen voor me remt en ik ook. Wagen achter me gaat naar links op de voorsorteerstrook en remt ook, want rijdt me voorbij, maar geeft gas bij en rijdt knal door het rood, om dan weer naar rechts in te voegen... En dat terwijl de tegenliggers nog groen hadden. Wat een geluk dat de eerste in die rij de situatie in de mot had, of ze konden de stukken bijeenborstelen.
                            Dan vlamt nog ene komende van de afrit uit ri Hasselt de brug op, ook door het rood.
                            10 min later opnieuw ene, ne Poolse camion deze keer, ook komende van afrit uit ri Hasselt...

Sent via OnePlus with Tapatalk!
                            =================
                            2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Ben ik de enige die nog steeds problemen heeft met die speciale tekens op het forum?
                              Zowel op Safari als met Internet Explorer.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Hoe bedoel je? Hier altijd met safari, maar zie niks ongewoons eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Hoe bedoel je? Hier altijd met safari, maar zie niks ongewoons eigenlijk.
                                  Ha! Ik dacht dat het algemeen was eigenlijk.
                                  fcapri heeft het ook. Sinds de update van het forum zijn speciale tekens zoals ? en ? niet meer leesbaar via mijn Safari op iPad. Via Internet Explorer kan je de tekens ook niet zien maar ook geen topics meer openen met zulke tekens in de titel zoals bijvoorbeeld "coup?". Via Firefox is het identiek als Safari en gaat openen wel maar het blijft wel zeer vervelend.

Comment

• 2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Bon. Heb het forum in het Nedelands gezet en het is in orde nu.
                                      Wist helemaal niet dat dat kon. Vreemd zo na al die jaren Engels.

Coupé

Last edited by Gere; 19/02/2016, 22:46.

Comment

• Mooi dat het opgelost is

Comment

• Stouteriken.

Comment

Working...
                                          X