Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Zijn er geen andere ergernissen meer????
    Is toch plezant, zo'n discussie? En al helemaal met beeldmateriaal erbij. Geen ontkomen meer aan het scherp oordeel van de massa
    Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Gasten, we gaan mekaar nu toch nie veroordelen op het merk van otto he lol...
      Daar draait dit forum toch op ? ...

Comment

Het kakweer van de laatste dagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
          Laatste dagen? Zeg maar gerust laatste weken.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Da'k graag mijnen otto is zou kuisen maar dat het de moeite niet is met dit kakweer... Woensdag misschien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
              Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Laatste dagen? Zeg maar gerust laatste weken.

Idd, die wind en regen is het hatelijkste weer dat er is. Dan heb ik liever dat er geen wind staat maar dat het -10 vriest en er eens wat sneeuw valt.

Comment

• alles is verdragen met de juiste stimul

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                  allemaal fout hier:
                  Ja, want we hebben hier met z'n allen, integraal en synchroon verkondigd dat de Renault rijder niets mis doet.

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                  Dat de filmer 'den john' uithangt doet dan ook niets terzake. De renault had bij het oprijden van het kruispunt moeten rekening houden met deze chauffeur wat duidelijk niet gebeurd is. Stel dat er geen meerdere rijstroken waren en slechts één, dan had dit overduidelijk geweest: de regelmatige bestuurder zou dan gehinderd worden in de normale voortzetting van zijn weg. En het feit dat er meerdere rijstroken zijn, doet niets terzake: de voorrang geldt over de ganse breedte van de rijbaan.
                  Inderdaad, den john uithangen en agressief rijden, daar is niks mis mee. Zolang we de regeltjes maar volgen!

Comment

• Waar het schuim van op m'n lippen komt dat is dat draaiend cirkeltje op je smartphone als iets blijft laden zonder succes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Waar het schuim van op m'n lippen komt dat is dat draaiend cirkeltje op je smartphone als iets blijft laden zonder succes.
                      Da's de commerce, die moet blijven draaien. Weg gooien en nieuwe kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Ja, want we hebben hier met z'n allen, integraal en synchroon verkondigd dat de Renault rijder niets mis doet.

Inderdaad, den john uithangen en agressief rijden, daar is niks mis mee. Zolang we de regeltjes maar volgen!
                        Kort, bondig, en juist!

Comment

• Daarnet wou ik uit garage wegrijden en staat er weer eens een auto voor mijn oprit, en die van de buur. (nadeel van naast een huisdokter te wonen). Als ik de dame in kwestie erop aanspreek krijg je als antwoord "Ja ik mag hier toch staan want er hang geen bordje aan uw garage..." Het is eerst een oprit van 4m plus een breed voetpad voor je aan de poort komt. En er is hier ook totaal geen parkeerdruk. In een straal van 100m kan je makkelijk 20 autos kwijt
                          Het is de derde keer dezelfde, volgende keer zal ik maar eens minder verdraagzaam zijn en meteen de blauwe vrienden erbij halen.

Comment

Ja, in de buurt hier rijdt soms een groene corsa rond. Kerel denkt dat iedereen wilt meegenieten van zijn uitlaatgeluid

BMW X5 45e

Comment

• die hoorde ik nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

ik snap uw kortzichtige reactie eigenlijk niet goed. De regels moeten dan niet opgevolgd worden? Is het dat wat ge nu zegt? Waar rijdt die trouwens agressief? Hij vloekt, maar als ge dat als agressiviteit ziet, denk ik dat gij daar evengoed bijhoort. Of is het weer gewoon een typische reactie van u: gewoon tegendraads doen omdat het kan?
                                www.peugeotforum.be

Comment

ik snap uw kortzichtige reactie eigenlijk niet goed. De regels moeten dan niet opgevolgd worden? Is het dat wat ge nu zegt? Waar rijdt die trouwens agressief? Hij vloekt, maar als ge dat als agressiviteit ziet, denk ik dat gij daar evengoed bijhoort. Of is het weer gewoon een typische reactie van u: gewoon tegendraads doen omdat het kan?
                                  Sorry mijn beste flappy, ik postte dat waarschijnlijk in een vlaag van waanzin. Hij rijdt inderdaad zeer anticiperend, het bruuske remmen was absoluut nodig en onvermijdelijk. Net zoals het plotse uitwijk manoeuvre, eigenlijk kunnen we kort samenvatten dat al de handelingen van onze held keejgel noodzakelijk waren om een misschien wel dodelijk ongeval te vermijden. "Vinde gij daa nooog normaaaal, joom"!!!. Dat is echt wel het minste wat ie daarop kon zeggen hé. De bescheidenheid zelve toch, die keejgel. En nu moet ik een traantje wegpinken, sorry.

Comment

• ik kan u altijd een rijles geven om u te tonen hoe ge daar het kruispunt op de juiste manier moet nemen: 2 uren les voor maar 105€. Heel duidelijk dat ge de regels omtrent voorrang en regelmatig bestuurder niet tot u laat doordringen. Hoe die gast remt en vloekt doet niet terzake. Als er al iemand agressief rijdt, dan zou ge best eens naar die renault bestuurder kijken. Die veegt zowat elke regel die er is aan zijn botten, steekt een vrachtwagen voorbij terwijl ze een bocht aan het nemen (maw volledig blind inhalen, iets waar de wet ook klaar en duidelijk over is). Misschien dat filmpje vergeten van de juffrouw in de ford focus? Ge weet wel: die van volledig links naar rechts komt en niet ziet dat er file staat. Had hier net op dezelfde manier kunnen aflopen. Die renault kon niet zien wat er achter de vrachtwagen zit, maar gaat er toch voorbij.
                                    Vorige week nog zo iemand gehad op het examen: steekt vrachtwagen vanaf de oprit in één ruk voorbij... enfin hij wil dit doen. Dat er een camionette op het linkerrijvak zat, had hij niet gezien. Kleine ruk aan het stuur en tik op het rempedaal van mijn kant en het examen was over. Had die van de renault bij mij in de leswagen gezeten op dat moment is dat net wat er ook gebeurd had geweest. Die had op die bepaalde rijstrook niets te zoeken.
                                    Dus ja, die waanzin waar ge het over hebt is dan zeker van toepassing. Post aub op het forum wanneer en waar ge op de weg komt, dan blijf ik op dat punt weg.

Ik beoefen mijn job in eer en geweten. Ik denk niet dat gij daar anders over denkt in uw job. Ge zou het ook niet pikken mocht ik zeggen dat uw ge uw geweer achterstevoren moet vasthouden (in zoverre gij nog veel moet schieten) omdat ik vind dat het zo moet.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

Flappy toch, heb je alle eerdere reacties wel goed gelezen.

Uiteraard is die Renault diegene die de fout maakt.

Maar anderzijds, en gij zou dat beter dan wie ook moeten weten, er zijn uiteraard de verkeersregels, maar er is zoiets als defensief en anticiperend rijden.

Wat zijt ge ermee als ge gelijk een john rondrijdt, volledig binnen, maar tot op de grens van de wettelijkheid, wanneer ge met iets meer inzicht en verstand gevaarlijke situaties en mogelijks veel erger kunt vermijden. Stel dat er een ander voertuig op die meeste rechtse strook kwam opgereden waar onze john naartoe is geknald, dan stond hij daar met zijn groot gelijk.
                                      Last edited by Vitus; 23/02/2016, 12:42.

Comment

• dat van die focus...daar wordt idd heel vaak tegen gezondigd (me 2)

als je van de a12 de ring richting gent oprijdt op het linkse vak en het rechterrijvak is 1 muur vrachtwagens is de bocht naar rechts kompleet onoverzichtelijk...altijd hopen dat er geen file op de ring staat dan
                                        Last edited by bobo; 23/02/2016, 12:39.

Comment

• Defensief rijden? Waar?

Gewoon vol in de remmen zodra de Renault op zijn strook kwam, defensief rijden zou betekenen dat hij net niet genoodzaakt was zo'n drastisch maneuver te maken.

Iedereen die veel baan doet, en zo'n punt tegenkomt waar ge verkeert hebt dat zich op uw rijbaan aansluit, weet dat zo'n situaties niet uitzonderlijk zijn (auto die vanachter een vrachtwagen uit komt rijden, heb je ook vaak bij opritten). Vond het niet echt verrassen. Even van het gas gaan en de situatie te aanschouwen is ook geen hinderen van het verkeer, dat is larie.

Comment

Working...
                                          X