Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Filmpje net eens bezien.

Die dashcammer lijkt me toch een sensatiezoekerke te zijn

op sec 5 a 6 zie toch al duidelijk dat die renault het gebruik van spiegels niet kent. Als je dan remt, phaart en desnoods vloekt is het toch over.
    BMW X5 45e

Comment

• Just, heel just...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Flappy, in uw hok!!
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Flauwe zever?
          Heb net uit betrouwbare bron vernomen dat ge nogal be gatplakker zijt (forummer is u tegengekomen op de baan), en dat voor iemand die les geeft...
          2
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Thx!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              Ik heb hier op 200m van mijn deur zo'n venijnige zijstraat met voorrang van rechts, waar een hoge haag het zicht belemmerd. Ik overdrijf niet, wil het gerust filmen, hier rijden idioten dik over de 90 per uur langs dat baantje. Dat is dus bang afwachten tot het noodlot hier voor een dodelijk slachtoffer gaat zorgen. De Belgische dashcamrijders die nog een spectaculair filmpje willen maken mogen mij PM'en voor de locatie.
              Ha, hier hebben we dat ook, net dezelfde situatie. In't begin liet ik me ook al eens verrassen maar altijd voorzicht. Nu nemen we altijd zelf die straat en moet een ander maar uitkijken en zelf ook natuurlijk ondanks we wel vooraan hebben.
              Een paar maanden geleden is er daar een fameuze kroket gebeurd omdat ze daar ook behoorlijk kunnen vliegen in een 30km wijk. De eigenaar van het hoekhuis heeft wel na het ongeval zijn haag afgedaan. Of hij dit heeft moeten doen is me onduidelijk.

Comment

• trololololol

Flappy, ik denk niet dat je het al weet maar ik heb ooit het genoegen gehad om jou te zien rijden.

Jij zaagt altijd erover dat mensen niet kunnen rijden, maar wat jij toen deed was ook niet proper.

Als je zoiets bij mij had gelapt, had je het wel geweten
                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                  ik zeg nergens dat ge zomaar uw voorrang moogt nemen. Rijdt ge met leerlingen rond in een stad is dat het eerste dat ge hen aanleert. Eerst kijken en dan pas het kruispunt oprijden als ge zeker zijt dat ge dat zonder gevaar kunt doen. Dat leer ik niemand aan om zomaar uw voorrang te nemen. Ik zeg wel: ge moogt wat aandringen, maar niet opleggen. Want in uw recht of niet: als ze in uw deur steken, dan doet het letterlijk pijn.
                  En mensen buizen daardoor niet op een examen. Geen enkele examinator gaat u buizen als ge uw voorrang afgeeft omdat de andere bestuurder te hard komt aangereden en daardoor niet tijdig meer kan stoppen. Ge gaat wel buizen als ge op een voorrangsweg continu uw voorrang afgeeft omdat ge de verkeersborden niet gezien hebt, of omdat ge voorrang hebt genomen waar ge die niet had.
                  Inderdaad, dat klopt. Toen we destijds ons examen moesten afleggen reden we dit letterlijk op de wet. Ze konden me niets ten laste leggen en ik stopte haast bij elk T-of kruispunt, voorrang of niet.
                  Examinator zei nadien wel, je bent er door maar ik wil toch niet de hele dag met jou in de wagen zitten, het mag in't vervolg wel wat vlotter.
                  Vier dagen later had ik mijn eerste aanrijding. Linksaf, moeten stoppen voor voetgangers die groen hadden maar ik wist niet dat mijn achterkant nog half op het kruispunt stond.

Comment

• Hola, een live getuige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Filmpje net eens bezien.

Die dashcammer lijkt me toch een sensatiezoekerke te zijn

op sec 5 a 6 zie toch al duidelijk dat die renault het gebruik van spiegels niet kent. Als je dan remt, phaart en desnoods vloekt is het toch over.
                      Wat ik dus schreef, is van mijlen ver getelefoneerd.
                      Nu is het wel zo natuurlijk dat wij weten dat er iets staat te gebeuren maar de filmer op dat ogenblik niet. Toch ook iets om de filmer met de mantel der liefde te bedekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                        Thx!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                        Graag gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                          trololololol

Flappy, ik denk niet dat je het al weet maar ik heb ooit het genoegen gehad om jou te zien rijden.

Jij zaagt altijd erover dat mensen niet kunnen rijden, maar wat jij toen deed was ook niet proper.

Als je zoiets bij mij had gelapt, had je het wel geweten
                          Kom kom, je moet hem niet zwart maken omdat je zelf zwart bent, want anders gaat er geklopt worden.

Ofzoiets

Ergernis van mij, overlaatst iemand 50 km/u aan het rijden waar je 70 mag. Ik haal in en die durft nog flashen naar mij

Comment

• Flappy mag zeggen wat hem wil. Ik doe wat ik wil.

Because bmw bitches.

Comment

• Amai, de kwikkie heeft een hitsig vrouwke seg!

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Amai, de kwikkie heeft een hitsig vrouwke seg!

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...kenborne.dhtml

Idd . Die heeft vroeger nog in de P magazine gestaan. De Kwikkie staat er ook wel om gekend een vrouwenliefhebber (of vrouwenzot) te zijn.

Comment

• Wtf als ik dat probeer te openen krijg ik altijd pagina van tradedingens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                    Idd . Die heeft vroeger nog in de P magazine gestaan. De Kwikkie staat er ook wel om gekend een vrouwenliefhebber (of vrouwenzot) te zijn.
                                    Oké, hitsig in uw betekenis waarschijnlijk ook. Maar ik had het vooral over het feit dat ze ook in 't verkeer nogal hitsig blijkt te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Wtf als ik dat probeer te openen krijg ik altijd pagina van tradedingens

tapatalk zeker?
                                      BMW X5 45e

Comment

• Bracht vandaag mijn 85 jarige tante naar een feestje in het plaatselijke parochiecentrum. Vlak voor de ingang is daar een oversteekplaats voor voetgangers waardoor er slechts 1 auto door kan. (slimme beslissing van de stad ) Staat daar een Mercedes W210 met z'n vier knipperlichten op die alles blokkeert. Soit, ik parkeer de auto in een zijstraat en breng haar naar de ingang. Ondertussen staat de straat in beide richtingen volledig vol en beginnen de eerste auto's al te toeteren. Ik rij een blokje om de kerk en zie hoe iemand de deur van die Mercedes heeft opengetrokken en zich behoorlijk kwaad maakt. Meneer besluit dan EINDELIJK door te rijden maar slaat dan de straat in waar ik rij. Dat hij een eenrichtingsstraat inrijdt heeft hij ook al niet begrepen. Hij maakt geen aanstalten om terug achteruit te rijden dus ga ik maar de stoep op om voorbij te kunnen. Vervolgens rijdt die rustig door tegen het verkeer in met z'n vier knipperlichten nog steeds aan. Aan het stuur een heel oud peeke die absoluut geen idee had van wat hij fout had gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          tapatalk zeker?
                                          Ja. Wtf is dat?

Comment

Working...
                                          X