Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Ik vraag me soms toch af waarom fietsers denken dat haaientanden op een fietspad niet voor hen van toepassing zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    +1 miljard,beetje verder aan de Nieuwe Wandeling Gent,ook iedere dag van dattum,die kl*t*fietsers melken gewoon het woord "zwakke weggebruiker"uit ...

Comment

• Extra gas geven en op het laatste moment vol in de remmen gaan en ondertussen uw claxon induwen!
      Ze stoppen misschien niet, maar hebben intussen wel hun broek vol gepist!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
        en dan het dashcam filmke online gooien zodat iedereen u kan beschuldigen dat het u fout is dat de fietser een overtreding beging en hierdoor hun broek vol pisten
        Dacht net hetzelfde, tegenwoordig hebben fietsers ook zo'n cam, en als ze dan zoiets online gooien wordt ge gestenigd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
          trololololol

Flappy, ik denk niet dat je het al weet maar ik heb ooit het genoegen gehad om jou te zien rijden.

Jij zaagt altijd erover dat mensen niet kunnen rijden, maar wat jij toen deed was ook niet proper.

Als je zoiets bij mij had gelapt, had je het wel geweten
          cafépraat. Wat heb ik dan gelapt volgens u? En wat had ik dan geweten? Een zielige actie om mij proberen van de baan te rijden? Aan het volgende verkeerslicht mijn deur proberen open te trekken om uiteindelijk wat tegen mijn zijraam te staan roepen (ik hoor u trouwens niet wegens de dubbel gelaagde ruit en uitstekende muziek)? Niet dat ik dat tegenkom eerlijk gezegd, maar gij blijkbaar wel.

er zal nu waarschijnlijk een advocatenpraatje komen met feiten compleet losgerukt uit de context om toch maar het kleine gelijk te halen...

en hou u vooral niet in op dit forum. Als de popcorn wordt bovengehaald doe ik mee. Altijd vermakelijk om iemand er persoonlijk bij te lappen.
          www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            cafépraat. Wat heb ik dan gelapt volgens u? En wat had ik dan geweten? Een zielige actie om mij proberen van de baan te rijden? Aan het volgende verkeerslicht mijn deur proberen open te trekken om uiteindelijk wat tegen mijn zijraam te staan roepen (ik hoor u trouwens niet wegens de dubbel gelaagde ruit en uitstekende muziek)? Niet dat ik dat tegenkom eerlijk gezegd, maar gij blijkbaar wel.

er zal nu waarschijnlijk een advocatenpraatje komen met feiten compleet losgerukt uit de context om toch maar het kleine gelijk te halen...

en hou u vooral niet in op dit forum. Als de popcorn wordt bovengehaald doe ik mee. Altijd vermakelijk om iemand er persoonlijk bij te lappen.
            'K zou toch niet graag een leerling zijn bij u ze, volgens mij bijt gij gelijk ne bulldog direct die kop eraf als ze een foutje maken

Comment

• In RL is't meestal heel wat minder

Comment

• Ja!!!!! post 1000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                  'K zou toch niet graag een leerling zijn bij u ze, volgens mij bijt gij gelijk ne bulldog direct die kop eraf als ze een foutje maken
                  volgens mij zijt gij ne slechte schilder... om eens een opmerking te maken in dezelfde trend als die van u.

Ik sta bij mijn leerlingen gekend als een zeer rustig persoon en verhef nooit mijn stem. Ook niet als ze serieuze kemels begaan. Per slot van rekening komen ze naar de rijschool om te leren rijden en dat houdt nu eenmaal in dat ge fouten maakt. Ze moeten die maken anders leren ze niet. Wij zitten erbij om die fouten op te vangen en waar nodig te corrigeren.
                  Ik sta trouwens al volgeboekt tot eind april, krijg voortdurend telefoons van ouders die bijna smeken dat ik hun kinderen leer autorijden (jammer want ik geef geen les in het zwart). En dat voor iemand die zijn leerlingen niet leert vooruitzien, anticiperen en vooral bij de minste fout hun kop eraf bijt.
                  Dat gij mijn post hebt gelezen met het gedacht dat ik die op een kwade manier geschreven heb, zegt dan ook meer over u dan over mij.

Toch precies moeilijk voor een aantal mensen hier om een discussie deftig te houden. Ik wil gerust eens naar een bijeenkomst van autoforum komen zodat ge mij er eens irl over aan wilt spreken. Maar mijn ervaring leert dat het net omgekeerd gaat zijn.

En voor degenen die denken dat ik mijn mond niet durf open doen: ik kom uit een gezin van dokkers. Een grote bakkes is daar een manier van leven.
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Ma gast gij moet echt leren ontspannen ze, die smileys staan er niet voor niets bij

Trouwens, ik zit tenminste niet in de ontkenningsfase dat ik een slechte schilder ben, ik heb daar al vrede mee genomen, in tegenstelling tot andere personen en hun job / rijgedrag

Comment

• Volgens mij is prancing moose ook een slechte schilder.
                      Geraakt nooit tot het plafond als hij muren moet schilderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                        Volgens mij is prancing moose ook een slechte schilder.
                        Bwa jawel, hij gebruikt volgende systeem dat je ziet op 0:47, daar nog een verfroller aan vast en klaar.

Ergernis van vandaag: mensen die half in hun parkeervak parkeren en over de lijn staan terwijl alle parkeerplaatsen vol staan en je dus in een klein vak moet parkeren. Met een bang hartje weggegaan, alle geluk stonden ze nog geparkeerd toen ik terug kwam dus geen blutsen.
                        Last edited by nickotje; 25/02/2016, 18:06.

Comment

• Haha, ik ben dus niet de enigen die kijkt of het nog dezelfde auto's zijn die naast me staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                            Volgens mij is prancing moose ook een slechte schilder.
                            Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                            Bwa jawel, hij gebruikt volgende systeem dat je ziet op 0:47, daar nog een verfroller aan vast en klaar.

Ergernis van vandaag: mensen is half in hun parkeervak parkeren en over de lijn staan terwijl alle parkeerplaatsen vol staan en je er dus moet parkeren. Met een bang hartje weggegaan, alle geluk stonden ze nog geparkeerd toen ik terug kwam dus geen blutsen.
                            F*ckers

Ergernis van vandaag hier is een schoolbus een halve rijstrook naar links zien zwalpen, om dan te merken dat die aan het GSM'en is met ne ganse nest kinderen in die bus. Mogen ze van mijn part direct ontslaan

Comment

• @ Nicko: naar wat kijk jij allemaal man?

Comment

• Ergernisje dabei:

Met een vriend mee rijden die in zen 1 & 2 kei hard optrekt en hem vervolgens in 5 de gooit. Dat geluid van zo'n brommende diesel die het bijna niet meer slikt gaat door merg en been ... VRESELIJK! :p

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

• als je meerijdt kan het maar beter een taxi zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Ik vraag me soms toch af waarom fietsers denken dat haaientanden op een fietspad niet voor hen van toepassing zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                    Omdat er veel autobestuurders zijn die op zo een plaatsen iedere keer stoppen om de fietsers over te laten, ook al hebben die eigenlijk geen voorrang.
                                    Maar ze gaan op die manier wel denken dat iedereen wel voor hen zal stoppen.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ergernis: mensen die een voorsorteervak compleet negeren. Bv je hebt een kruispunt met een vak voor rechts af te slaan en ze blijven gewoon rechtdoor rijden op jouw vak om dan af te remmen en rechts af te slaan.

Zelfde met zo grote banen met 3 vakken in winkelbuurten. 1 in jouw richting, 1 in tegenrichting en in het midden zo een vak om dan af te slaan. Dan slagen ze er nog in om daar scheef op te staan met de helft van de auto nog op jouw vak.

Standaard claxon en vinger.

Comment

• Vandaag 3 camionetten (waarvan 1, 2 keer en 1 vrachtwagen door het rood zien rijden.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          Ergernis: mensen die een voorsorteervak compleet negeren. Bv je hebt een kruispunt met een vak voor rechts af te slaan en ze blijven gewoon rechtdoor rijden op jouw vak om dan af te remmen en rechts af te slaan.

Zelfde met zo grote banen met 3 vakken in winkelbuurten. 1 in jouw richting, 1 in tegenrichting en in het midden zo een vak om dan af te slaan. Dan slagen ze er nog in om daar scheef op te staan met de helft van de auto nog op jouw vak.

Standaard claxon en vinger.

+ 10 miljoen miljard! Het zijn precies vooral vrouwen die dan nog met kleine koekendozen rijden die het het ergste hebben.

Comment

Working...
                                          X