Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klopt,Collega rijdt ook zo met een O-plaat,woon-werk verkeer,toen ik haar erop wees dat dit niet mag en dat de liefhebbers door haar misbruik de dupe zijn,kreeg ik als antwoord pff,steekt dat nu zo nauw,en oh ironie ze staat iedere dag bij de gerechtelijke politie geparkeerd ,niemand die er ook maar aanstoot van neemt ,behalve ik ..
Ik ken zelfs een commissaris van de FGP die dagelijks met O-plaat gaat werken (neen, niet in de serie Coppers maar in het écht...)
Niemand wil of durft daar tegen optreden.
tolheffing wordt doorgerekend hoor, op't werk gehoord dat de transporteur vanaf 1/4 zijn prijzen aanpast en bij ons komt er ook een verhoging van 2 cent/fles 70cl door die heffing...
ik wandel naar huis met de hond en zie een kerel de 2dehandskaartjes oprapen en in de vuilbak gooien aan ons politieburo (mijn buren)...ik zeg : das proper se !
hij : ik krijg daar't schijt van >>>> ik ook
hij : hou je ramen dicht want er is een ontploffing gebeurt bij indaver
ikke danku : zijn tenslotte collega's
hij waar werk jij ? >>> ikke ...
hij : das waar .... werkt goeie maat van mij
tolheffing wordt doorgerekend hoor, op't werk gehoord dat de transporteur vanaf 1/4 zijn prijzen aanpast en bij ons komt er ook een verhoging van 2 cent/fles 70cl door die heffing...
Idd, mails zien passeren dat ze de tolheffing zullen doorrekenen.
Vooral op oudere trucks. Trucks met euronorm 5 en 6 zouden minder worden belast.
Het begint hier weer. Coureurs die hier op 5cm van ene zijn koffer liggen trainen. Een héél sliert erachter natuurlijk. Mannekes ga ergens anders trainen ipv op de grote baan!
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Ik ben eigenlijk ne groten dommerik he. Ik zou perfekt met O platen kunnen rijden. Geen woon werk verkeer, enkel ritten voor plezier. En ik droom nu al jaren van een perfekte Mercedes S van de jaren 90. Zo ne groten boot met ne dikken moteur erin. Zou me heel profijtig uitkomen en me wellicht veel plezier verschaffen. Maar k durf ni uit schrik van in panne te staan. Alhoewel met ne Reno lol...
Ik zou het zo VET vinden en ook willen. Ik moet dat dan zelfs nog niet op O-platen zetten met mijn Btw-attest. Maar net als jij, heb ik schrik van de betrouwbaarheid. Ik kan dat spel niet naar de kant duwen als dat stil valt.
Mijn ergernis deze week om on topic te blijven: Ik lig in de kliniek (34ste keer in 5j en 4maanden tijd), ben in geen staat om te kunnen rijden... En dan lees ik hier waar sommigen zich druk in maken... DAT ergert mij!
Idd, mails zien passeren dat ze de tolheffing zullen doorrekenen.
Vooral op oudere trucks. Trucks met euronorm 5 en 6 zouden minder worden belast.
Degene die nog met euro 4 en minder rondrijden zullen gewoon niet meer aan de bak komen.
Vandaar dat er reeds zoveel nieuwe vrachtwagens zijn verkocht.
Of denk je dat de klant het zal slikken als er eentje afkomt met een meerprijs van 0.2 €/km (euro2 + 32 ton) terwijl de andere slechts 0.128€/km vraagt ?
Trouwens vanaf 2017 zullen de verschillen nog groter zijn.
Het is enkel door bemiddeling van de transportsector dat euro 5 en euro 6 nog dezelfde tarief zijn,
Ik zou het zo VET vinden en ook willen. Ik moet dat dan zelfs nog niet op O-platen zetten met mijn Btw-attest. Maar net als jij, heb ik schrik van de betrouwbaarheid. Ik kan dat spel niet naar de kant duwen als dat stil valt.
Mijn ergernis deze week om on topic te blijven: Ik lig in de kliniek (34ste keer in 5j en 4maanden tijd), ben in geen staat om te kunnen rijden... En dan lees ik hier waar sommigen zich druk in maken... DAT ergert mij!
Het begint hier weer. Coureurs die hier op 5cm van ene zijn koffer liggen trainen. Een héél sliert erachter natuurlijk. Mannekes ga ergens anders trainen ipv op de grote baan!
Of je nu achter zo iemand hangt, of achter een groep wielertoeristen die (trager) op de baan rijden. Wat is het verschil in beleving voor u?
En als ze op de binnenbanen gaan trainen tegen 40/50 per uur. Dan krijgen ze weer commentaar dat het wielerterroristen zijn.
Je kan toch niet zo gerust fietsen? Als die auto moet remmen of wat dan ook knal je als fietser daar toch los in.
Ik doe dat ook ooit, inderdaad super veilig is dat niet. Maar als de chauffeur bij u hoort, dan houdt die (hopelijk) rekening met je als je erachter hangt en dat is toch net iets anders als achter een vreemde auto gaan hangen. Ik heb ooit in mijn 'jonge jaren' met de fiets tegen 70 per uur achter een vrachtwagen gereden op de rechte baan van Oostmalle naar Wechelderzande (+/- 5 km). Zwaar kicken, maar echt niet verantwoord, ik geef het toe.
Of je nu achter zo iemand hangt, of achter een groep wielertoeristen die (trager) op de baan rijden. Wat is het verschil in beleving voor u?
En als ze op de binnenbanen gaan trainen tegen 40/50 per uur. Dan krijgen ze weer commentaar dat het wielerterroristen zijn.
Het mag niet en het hoort niet,verschil in beleving,wat ne zever is me dat,die hufter hoort daar doodgewoon niet..van als ik een gaatje heb zou ik voorbijgaan en dan afremmen tot bvb 20/uur,benieuwd naar die zijn reactie dan..
Het mag niet en het hoort niet,verschil in beleving,wat ne zever is me dat,die hufter hoort daar doodgewoon niet..van als ik een gaatje heb zou ik voorbijgaan en dan afremmen tot bvb 20/uur,benieuwd naar die zijn reactie dan..
Proficiat, jij bent een held en hij is een hufter!
Comment