Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
K zit hier ook in de vLaamse Ardennen met mooi uitzicht op de vallei. Leuk, heel leuk wonen. Maar ik woon ook aan de route van de ronde van Vlaanderen. K moet nie meer verder vertellen zeker? Als ge hier de zondagvoormiddag wegrijdt is uwen appetijt over tegen da ge kunt eten. Echte varkens zitten ertussen. S Avonds durf ik dan eens rustig met mijn ebike langs de Dender fietsen op het jaagpad. Rij zo'n 18 per uur en vertraag nog aan de wandelaars. Wonder da'k nog nooit d'een Dender ben ingereden want plost zie je dan een peleton afkomen op dat vrij smalle jaagpad, roepend en tierend dat je op kant moet. Maar verdorie, ik ga nie meer op kant zulle. Ik blijf schoon langs mijne kant, maar ga het gras niet meer in. En dan moeten ze remmen. En roepen en tieren en vuisten maken. Het enige wat ik uitbreng is onnozelaars... Beetje verder is er een cafeeke en dan zie je daar plots 20 koersfietsen staan en zowel magere als hangbuiken ne dikke trapiest drinken.. En ik rij rustig door (terwijl da'k goesting heb om op hun bakkes te kloppen maar ze zijn met teveel haha)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenHet gaat de nieuwe mode worden deze zomer vrees ik, ze hebben dat op Youtube gezien en nu gaat elke spandexridder dat willen uittesten met hun dubieus zelfgebouwd carbon krel met remmen van de Aldi en de auto met zatte nonkel Jos vanvoor. (die mag van zijn madam niet meer rijden met de velo want na 10 Trappisten valt hij altijd omver...)
Dat Jakkel weer "tsja gevaarlijk en het mag niet MAARJA IK DOE HET OOK DUS MAG HET WEL" roept is gewoon weer een typisch voorbeeld van zijn hypocrisie...Chippen mag niet, maar dit dan weer wél
Wat een ongelooflijk stoer verhaaltje weer, echt waar, je bent dé man hoor. Wat scheelt er toch met u? En veronderstellingen bij de vleet, daar ben en blijf je ook een kei in. Dit bevestigt maar weer eens wat een ongelooflijk irritante en vervelende kerel je bent, en blijft.
Waar heb ik gezegd dat die fietser achter die auto in zijn recht is en dat wat ie doet legaal is?
Nergens.
Waar heb ik gezegd dat alles wat ik doe, of hoe ik rij... of whatever ik nog allemaal doe allemaal juist en correct is?
Nergens.
Waar heb ik gezegd dat chippen niet mag? Ik heb u die vraag trouwens al dikwijls gesteld. Spijtig genoeg nog nooit een antwoord op gehad.
Enfin, nergens!
Waarom doe je uitspraken als: "Fietsers en verkeersregels, het zal nooit lukken"? Alsof ZE allemaal de verkeersregels aan hun laars lappen? Jij en al uw collega dashcamrijderkes zijn ten allen tijde de heiligheid zelve in het verkeer zeker? Overal zitten rotte appels tussen, jongen. Maar nee, de categorieën waar JIJ bij hoort. Die zijn allemaal voorbeeldig. Je bent iemand die doorspekt is met vooroordelen en stereotypering is schering en inslag bij u.
Wie is hier nu de hypocriet???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenK zit hier ook in de vLaamse Ardennen met mooi uitzicht op de vallei. Leuk, heel leuk wonen. Maar ik woon ook aan de route van de ronde van Vlaanderen. K moet nie meer verder vertellen zeker? Als ge hier de zondagvoormiddag wegrijdt is uwen appetijt over tegen da ge kunt eten. Echte varkens zitten ertussen. S Avonds durf ik dan eens rustig met mijn ebike langs de Dender fietsen op het jaagpad. Rij zo'n 18 per uur en vertraag nog aan de wandelaars. Wonder da'k nog nooit d'een Dender ben ingereden want plost zie je dan een peleton afkomen op dat vrij smalle jaagpad, roepend en tierend dat je op kant moet. Maar verdorie, ik ga nie meer op kant zulle. Ik blijf schoon langs mijne kant, maar ga het gras niet meer in. En dan moeten ze remmen. En roepen en tieren en vuisten maken. Het enige wat ik uitbreng is onnozelaars... Beetje verder is er een cafeeke en dan zie je daar plots 20 koersfietsen staan en zowel magere als hangbuiken ne dikke trapiest drinken.. En ik rij rustig door (terwijl da'k goesting heb om op hun bakkes te kloppen maar ze zijn met teveel haha)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenT gaat precies niet goedkomen tussen jullie twee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat een ongelooflijk stoer verhaaltje weer, echt waar, je bent dé man hoor. Wat scheelt er toch met u? En veronderstellingen bij de vleet, daar ben en blijf je ook een kei in. Dit bevestigt maar weer eens wat een ongelooflijk irritante en vervelende kerel je bent, en blijft.
Waar heb ik gezegd dat die fietser achter die auto in zijn recht is en dat wat ie doet legaal is?
Nergens.
Waar heb ik gezegd dat alles wat ik doe, of hoe ik rij... of whatever ik nog allemaal doe allemaal juist en correct is?
Nergens.
Waar heb ik gezegd dat chippen niet mag? Ik heb u die vraag trouwens al dikwijls gesteld. Spijtig genoeg nog nooit een antwoord op gehad.
Enfin, nergens!
Waarom doe je uitspraken als: "Fietsers en verkeersregels, het zal nooit lukken"? Alsof ZE allemaal de verkeersregels aan hun laars lappen? Jij en al uw collega dashcamrijderkes zijn ten allen tijde de heiligheid zelve in het verkeer zeker? Overal zitten rotte appels tussen, jongen. Maar nee, de categorieën waar JIJ bij hoort. Die zijn allemaal voorbeeldig. Je bent iemand die doorspekt is met vooroordelen en stereotypering is schering en inslag bij u.
Wie is hier nu de hypocriet???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMensen die constant mensen in hokjes duwen en bakken nonsens en veronderstellingen verkondigen, die moet ik niet. Nu niet, nooit niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenOei,Jakkel,je voelt je pss aangesproken,of last van lange tenen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenOei,Jakkel,je voelt je pss aangesproken,of last van lange tenen ?
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenWaarheid kwetst zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenFlink zo, we zetten er al een vraagteken achter!
Kerel, heb je nog niet door dat je een karikatuur bent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenSoms vraag ik me af hoe je aan 21.000 posts komt....en dan bewijs je weer hoe dat komt.
En begin nu maar terug te bashen en te kankeren op alles en iedereen, buiten op jezelf uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenSoms vraag ik me af hoe je aan 21.000 posts komt....en dan bewijs je weer hoe dat kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenJe bent op dreef.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenKom, geef elkaar een hand en we zijn weer vriendjes.
Comment
Comment