Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapriook al eens gehad hoor, op een baan van 70km/h zette de chauffeur zijn pinker op en draaide de steenweg op. heb serieus mogen uitwijken. zit diene chauffeur tegen mij nog bezig dat ik gek ben. volgende keer zal ik zijn flank toch eens afschuren.
die chauffeurs houden zich van de domme en beweren ALTIJD voorrang te hebben. en zo hopen ze dat de overige chauffeurs de wegcode niet kennen en dat ook gewoon zo aannemen zodat iedereen begint te stoppen als een bus vertrekt. binnen bebouwde kom of niet
Trouwens, de meeste van die mannen houden zich niet van den domme, die zijn gewoon zo dom!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Wat is dat de laatste tijd met al die pipo's die door het rood rijden?
Vandaag weer enkele gewoon door het rood zien rijden.
Het ergste was wel een vrachtwagen, op de grote ring in Hasselt ter hoogte van de Carrefour.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWat is dat de laatste tijd met al die pipo's die door het rood rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHeb dat ook al verschillende keren voorgehad, den eerste die uitstapt om van zijn oren te maken krijgt toch eene stamp in zen kloten. En als hem pech heeft is het met stalen tip.
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenTrouwens, de meeste van die mannen houden zich niet van den domme, die zijn gewoon zo dom!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenFrustratie door het zoveelste verkeerd afgesteld licht. Niet goed te praten, maar wel verklaarbaar.
wij hebben 'zo'n sneller als 50 geeft rood'-licht en 500 meter ervoor staat een snelheidsaangever...je moet tegen 46 voorbij die aangever of het licht springt op rood
het stoplicht is aan een lagere school en steeds meer mensen rijden gewoon door rood omdat er toch niemand oversteekt en mensen die de moeite doen om 50 te rijden krijgen evezogoe rood
ook is't een sport van sommige voorliggers net voor het licht te versnellen dat zij net door oranje zijn en hun achterliggers mogen stoppen...voor nix
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHeel stoer, tot je eens de verkeerde tegenkomt. Maar al een geluk dat je dan kit bij je hebt hé. Kan je auto al tot bij u rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ook is't een sport van sommige voorliggers net voor het licht te versnellen dat zij net door oranje zijn en hun achterliggers mogen stoppen...voor nix
Comment
-
Vandaag me uit de miserie gelachen: na een uur vertraging met de trein en een gemiste connectie eindelijk aan het eindstation geraakt. *oef* dan de auto in en de baan op richting home. Er komt na 5min al een Renault scenic voor me hangen die correct 50 rijdt in de bebouwde kom *braaf* ondertussen rijden we een gewest weg op waar je 90 mag maar meneer blijft 50 rijden. Nu was het heel druk en kon ik niet voorbij dus bleef ik maar even hangen (niet plakkend natuurlijk). Ondertussen zie ik achter me een golf afstomen. Ik dacht serieus dat die me ging sandwichen tegen de scenic maar bij wonder kon hij net nog afremmen voordat het te laat was. Het johnnyke in de golf maakte direct duidelijk wie de baas was door uiterste links te rijden en zo dicht mogelijk mijn Ford badge te inspecteren. "Jaag u niet op, ga uiterst rechts en blijf afstand houden".
Dus daar hingen we mooi met zijn drieën. Op een gegeven moment mindert het verkeer en wilt de golf wel echt echt voorbij maar dat gaat toch niet? binnen zo'n 200m was een rond punt ... Toch zet hij zich links (zonder Pinker te verstaan) en steekt hij voorbij om daarna tot de conclusie te komen dat je het niet gaat halen. Ja wat ga je nu doen? Ik had me al hard laten afzakken zodat er een gat viel waar hij tussen paste. Hij daarin ... En na de rotonde kon hij eindelijk voorbij (wederom geen geel licht te bekennen).
Nu was het rustig en keek ik ook voor een kans de slak met Renault badge voorbij te gaan. Hele baan vrij Hopla voorbij die handel. MAAR in de verte zie ik een zwart snoetje opdoemen langst links, popelend om de voorrangsbaan op te komen ... " nee kom op man ... " komt er een berlingo doodleuk op ramkoers met mij. Wetend dat ik de pk's niet heb om alsnog door te duwen vlieg ik de remmen in en zet me terug achter de Renault. Terwijl de berlingo me passeerde keek ik eens vies naar de bestuurder die zich van geen kwaad bewust was.
Toen we uiteindelijk de laatste afslag richting de woonplaats naderde moest die slak nog dezelfde richting uit. Ik ben gewoon al lachend de andere richting uitgereden en zo een ommetje richting huis gemaakt. Dat er zeker niet nog iets zou gebeuren.
*leesvoer? You're welcome!*
Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls ik in de week in Antwerpen moet zijn, en 't weer zit wat mee, dan neem ik de mountainbike. Ongeveer een 30 km enkel, maar dikwijls sneller dan met de auto. Soms wel vervelend in die fietskledij, maar voor de rest niets als voordelen (goede training, geen parkeerproblemen, geen stresstoestanden,...).lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwel zorgen dat je fiets veilig staat dan of ze kan nog verdwenen zijn tegen dat je aan de terugweg wil beginnen
Comment
-
Vandaag zo'n geval dat door te kort te rijden op zijn voorligger meer op zijn rem duwde dan zijn gaspedaal.
Hebben die dat zelf niet door?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenVandaag zo'n geval dat door te kort te rijden op zijn voorligger meer op zijn rem duwde dan zijn gaspedaal.
Hebben die dat zelf niet door?
Comment
Comment