Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rijbewijs voor altijd afnemen, voor 't zelfde geld liep daar een kleine.
    Ze zouden die ouwe djakkers beter ook eens opnieuw hun rijbewijs laten doen

"Sorry, me van pedaal vergist" http://r.hln.be/b3In

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Rijbewijs voor altijd afnemen, voor 't zelfde geld liep daar een kleine.

Dat zou soms inderdaad het beste zijn. Hoe erg het voor die mensen dikwijls dan ook wel is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        M'n MTB laat ik nooit onbeheerd achter. Heeft daar net iets teveel voor gekost. Ofwel mee binnen, ofwel in bewaring bij de politie.
        Gaat dat zomaar? Dus je stapt het plaatselijke kantoor binnen met je velo en vraagt of ze hem even stallen voor je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
          Gaat dat zomaar? Dus je stapt het plaatselijke kantoor binnen met je velo en vraagt of ze hem even stallen voor je?
          Ja. Ik heb dat al twee keer zo gedaan in Antwerpen, en dat is twee keer gelukt. Ze zijn dat uiteraard niet verplicht. Maar als je vriendelijk voor de politie bent, dan zijn die ook vriendelijk voor u hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            Rijbewijs voor altijd afnemen, voor 't zelfde geld liep daar een kleine.

Komt relatief vaak voor. Mensen die hun hele leven met een handbak hebben gereden kopen vaak (op aanraden van familie of vrienden) op latere leeftijd een auto met automaat voor het gemak. In een paniekreactie duwen die vaak de twee pedalen tegelijkertijd in of het gaspedaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Komt relatief vaak voor. Mensen die hun hele leven met een handbak hebben gereden kopen vaak (op aanraden van familie of vrienden) op latere leeftijd een auto met automaat voor het gemak. In een paniekreactie duwen die vaak de twee pedalen tegelijkertijd in of het gaspedaal.
              Altijd geweten dat automaten niets voor oude mensen is.

Comment

• Sjans dat ik met dsg rij, geen automaat xD

Comment

• Waarom een dashcam een goed idee is. (en al helemaal voor professionele chauffeurs)

"Nederlander die trucker aan de schandpaal nagelt, had duidelijk niet op deze dashcambeelden gerekend"

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
                  Mijn Skoda

Comment

Altijd geweten dat automaten niets voor oude mensen is.

zijn

Comment

• of een automaat

Comment

• Zeer zware mist vanmorgen.

1. Ik kom via een zijstraat uit op een hoofdbaan, stop als een brave mens. Links is vrij, ik zie 1 auto naderen van rechts adhv. zijn mistlampen, laat die passeren. Ik kijk nog eens goed links en rechts, en draai af op de hoofdbaan. Terwijl ik naar links aan het kijken ben, zie ik een grijze Smart ZONDER verlichting opdoemen. Maar wat extra gas bijgegeven, net ervoor.

2. Na een tijdje kom ik in een treintje op een weg waar er veel bomen staan langs de kant, dus de mist hangt op +/- 10 meter van de grond. Je kon gewoon kilometers ver kijken, zowel voor als achter. Ik zet dus mijn mistlampen uit. NIEMAND in dat treintje deed hetzelfde, zaten ze dus allemaal op +/- 3 meter van mekaar te rijden met een rode mistlamp in hun gezicht.

3. Op de terugweg op een hele lange weg met vele inhaalmogelijkheden kom ik achter zo'n facking Aixam...Hele slechte zichtbaarheid, dus kon er niet voorbij. Heb dat ook niet gedaan, zelfs al léék het dat er niemand aankwam dan net kwam er zo'n mongool zonder lichten af. En dan is 30km/u héél traag.

En dat op een Zaterdag ochtend
                        Mijn Skoda

Comment

• Met het gebruik van mistlampen, vooral dan de achterste, zie je het verschil tussen mensen die veel en weinig baan doen doen (veronderstel ik dan).
                          Op eenzelfde traject zet ik mijn achterste mistlampen uit zodra een mistige zone voorbij is. Op sommigen snelwegen kan je meermaals door korte stukken mistige zones rijden, en dan voor de rest weer heldere stukken.

Maar die achterste probeer ik af te zetten zodra ze niet meer nodig zijn, want ze zijn toch echt storend voor achterliggend verkeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                            zijn

Sorry, ik ben maar tot m'n 14 naar 't school geweest.

Comment

• Ik heb liever dat zo'n mensen stoppen, dan dat ze de zijkant van de geparkeerde wagens meepakken.
                              Maar ik begrijp je frustratie.

Comment

Sorry, ik ben maar tot m'n 14 naar 't school geweest.
                                Dat kan een tienjarige al hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                  Dat kan een tienjarige al hoor
                                  Altijd de laatste van de klas.

Comment

Altijd de laatste van de klas.
                                    Dan maar wielertoerist geworden, de puzzelstukken vallen samen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Dan maar wielertoerist geworden, de puzzelstukken vallen samen!
                                      Of vallen in elkaar.

Enfin, nee, nog een categorie lager. Wielerterrorist!
                                      Last edited by Jakkel; 05/03/2016, 13:01.

Comment

• _______

Comment

• T was maar een grapje hoor Jakkel. Niet mee inzitten, hoe lang je naar school gaat of ging doet niets terzake. Belangrijkste is wat je met je leven doet.

Comment

Working...
                                          X