Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapriergeris van de dag, oude mensen die echt niet in staat zijn van te rijden.
ik rijd op een tamelijk brede baan, rechts staan hen er der voertuigen aan de zijkant van de straat geparkeerd en nog kan je er met 2 vrachtwagens elkaar kruisen.
voor mij staat een bmw X5, daarachter een bompake met een citroen C2, en daarachter ik met de benz van de vrouw.
licht op groen, bmw schiet er vandoor, bompa erachter en dan ik. 100meter verder een geparkeerde wagen, BMW gaat er zo voorbij terwijl er tegenliggers aankomen (staan aan te schuiven voor het licht dat we net door reden). C2 vol in de remmen, want tegen 25km/h kunt ge daar onmogelijk veilig voorbij.
en den bompa wacht tot de tegenliggers hem er tussen laten (terwijl er meer dan genoeg plaats is om er voorbij te geraken).
paar 10tallen meter verder weer van t zelfde. geparkeerde wagen dus bompa stopt....
25-30km/h rijden waar je 50mag, tot daar aan toe dat ge wat trager gaat als ge een geparkeerde auto voorbij moet,maar dan ook nog stoppen omdat ge denk er niet tussen te kunnen met zo een pruts citroentje terwijl ik daar met de dodge als het ware zou tussen driften, dan moet ge maar thuisblijven en u rijbewijs afgeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenT was maar een grapje hoor Jakkel. Niet mee inzitten, hoe lang je naar school gaat of ging doet niets terzake. Belangrijkste is wat je met je leven doet.
Comment
-
Net iets gehoord van op 't werk.
Gisteren vertrek ik rond 10h30-10h45 van op de parking voor de dagritchauffeurs (ik sta normaal achter gesloten poorten, maar had nog extra ritje gekregen, dus stond ook daar). Geparkeerd achter collega zijn auto, hij was een tijdje ziek geweest, dus toen ik vertrok viel het me op dat zijn auto er stond en hij dus terug was.
's Middags komt die collega aan op 't werk met zijn camion en zijn auto is weg. Gewoon op klaarlichte dag van op prive-terrein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSorry, ik ben maar tot m'n 14 naar 't school geweest.Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAltijd de laatste van de klas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenIs dat representatief voor het Belgische leger ?
Je hebt dus gemotiveerde mensen en tamzakken, slimme mensen en domme mensen, TooTalls en Jakkels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenZoals in de meeste landen is Defensie in België een doorsnede van de maatschappij.
Je hebt dus gemotiveerde mensen en tamzakken, slimme mensen en domme mensen, TooTalls en Jakkels.
Comment
-
Rustig blijven Jan, wil alleen maar zeggen dat er een hoop divers volk werk bij ons bedrijf Ik trek geen conclusies over uw werkijver of inzet, dat reserveer ik meestal tot ik de mensen eens aan het werk heb gezien...
Ik zou trouwens graag 6 van mijn minder gemotiveerde medewerkers met plezier inruilen voor 1 van U...erger dan hun kunt ge alleszins niet zijn...geen interesse in een spannende loopbaan bij de Centrale Diensten te Evere?
(de discussies tijdens de breaks zouden tenminste epic zijn )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenIk heb liever dat zo'n mensen stoppen, dan dat ze de zijkant van de geparkeerde wagens meepakken.
Maar ik begrijp je frustratie.
Oudere dame i.p.v. te stoppen in paniek gas bijgegeven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SCaRa Bekijk BerichtenYea, de zijkant van mn vorige wagen heeft dergelijke kennismaking meegemaakt.
Oudere dame i.p.v. te stoppen in paniek gas bijgegeven...
Ik kocht een moto (nieuw), thuis geleverd met een bijna lege tank. Ik ga deze voltanken bij het dichtsbijzijnde tankstation, 4,7 km van thuis. Ik stop, ik tank, ik stap terug op. Ik draai de contactsleutel om, en PAF ik lig op de grond.
Pinker stuk
Spiegel stuk
Voetsteun afgebroken
Zijkappen schaafwondes
Ikzelf had gelukkig niets
Oud vrouwtje met nieuwe BMW, eerste rit (dochter zat erlangs), en het was haar eerste automaat "omdat het zoveel makkelijker rijden was" Ze moest (net als ik) voltanken na levering, en ze wou nadat ze stopte achter mij nog een half metertje vooruit (want de tankklep moet net tegenover het vulpistool zijn natuurlijk, anders moet je teveel moeite doen). En die 2 pedalen waren ook enorm verwarrend voor haar blijkbaar. Ze heeft me net hard genoeg geraakt waardoor ik vooruit schoot van de middenbok af, totaal verrast dus ik kon hem niet houden.
Geen goede dag.Last edited by TooTall; 06/03/2016, 13:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSeg, omhoog gevallen stuk pretentie. Hou nu eens op met je veronderstellingen en insinuaties, je kent me niet, hou die domme smoel dan gewoon. En de ironie van gans 't verhaal had je nog niet door zeker? Dom?
Heeft hij ergens rechtstreeks gezegd dat jij lui en dom bent? Neen he.
Zo ja, toon mij dat dan eens!
*Jakkelmodus uit*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenMisschien zouden jullie in real life dikke buddies zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten*Jakkelmodus aan*
Heeft hij ergens rechtstreeks gezegd dat jij lui en dom bent? Neen he.
Zo ja, toon mij dat dan eens!
*Jakkelmodus uit*
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMake love, not war my friends...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenVandaag zo'n geval dat door te kort te rijden op zijn voorligger meer op zijn rem duwde dan zijn gaspedaal.
Hebben die dat zelf niet door?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Afgelopen nacht goed verschoten daar waar je van de binnenring ( Brussel ) na het viaduct van Vilvoorde de E19 neemt.
Blijkbaar is dat daar helemaal veranderd tegenover een aantal weken geleden ?? Goed in de remmen moeten gaan of ik zat daar in 't zand :sprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Het is niet dat het niet goed aangeduid staat hé. Je mag er overigens maar 70, net om die reden.
Comment
Comment