Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voila, die borden staan er niet zomaar

Comment

• Weet ik wel maar je verwacht u er niet aan dat die situatie is gewijzigd..

Ik reed wel veel sneller.. En toch :s
      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
      current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
        Weet ik wel maar je verwacht u er niet aan dat die situatie is gewijzigd..

Ik reed wel veel sneller.. En toch :s
        Gij kastaar

Comment

• Daarjuist op E17, het egocentrisch rijgedrag van de zondagsrijders door een beetje regen en de spray van de voorligger, tverstand zit echt ver van veel mensen op een zondag.
          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Het is eraan te zien dat ze nog een overvloed aan strooizout liggen hebben ,heel mijne zijkant volop ondergedompeld ermee,terwijl het 3° was .

Comment

• beter vorkomen dan genezen, ze vinden na een paar dagen het evenwicht wel, althans rond apen

Comment

• niet dat je daar onverdroten kunt rondknallen fysica heerst altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                  Het is eraan te zien dat ze nog een overvloed aan strooizout liggen hebben ,heel mijne zijkant volop ondergedompeld ermee,terwijl het 3° was .
                  Het zal wel geen 3 graden geweest zijn toen ze strooiden hé.

Ofwel strooien ze niét, dan is het iets, ofwel strooien ze te laat of "zogezegd onnodig", dan is het ook weer iets.

Soms is het ook nooit goed..

Comment

• Geen ergernis over anderen maar over mezelf op een plaats waar ik dagelijks passeer staat een vaste flitser ( zone 30 ) auto voor mij reed 20.. Ik denk na die flitser knal ik die toch voorbij.. 10 meter voorbij die flitser steek ik die voorbij en flits... Aahggrrrr... How stupid can you be :s
                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                    current : BMW 330D F30

Comment

Geen ergernis over anderen maar over mezelf op een plaats waar ik dagelijks passeer staat een vaste flitser ( zone 30 ) auto voor mij reed 20.. Ik denk na die flitser knal ik die toch voorbij.. 10 meter voorbij die flitser steek ik die voorbij en flits... Aahggrrrr... How stupid can you be :s
                      Germinal, het is sterker dan jezelf. Altijd al geweest.

We moeten je dringend een golf V sdi met 68 turboloze dieselpk's voorschrijven.

Comment

Als ik op de snelweg met de ACC rijd dan zijn er ook altijd van die klojo's die vinden dat hun auto er nog wel tussen kan. Hatelijk, want mijn ACC staat dan op 140 en we zitten dan meestal aan 110-120 te tuffen op het linkse in druk verkeer.
                        Herkenbaar.
                        Vrachtwagens hebben ook last met het begrip afstand houden, je moet soms achteruit inparkeren om de afrit te kunnen nemen.

Comment

• Ik erger mij niet snel, maar dit...

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Daarom dat ik niet fiets op de openbare weg. En al 110% zeker niet met kinderen. Je hebt werkelijk niets van bescherming.
                            In een auto heb je veel kans om iets te overleven, maar met een fiets...
                            Voorbijgestreefd vervoermiddel.
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                              Daarom dat ik niet fiets op de openbare weg. En al 110% zeker niet met kinderen. Je hebt werkelijk niets van bescherming.
                              In een auto heb je veel kans om iets te overleven, maar met een fiets...
                              Voorbijgestreefd vervoermiddel.
                              En wandelen ook niet dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                En wandelen ook niet dan?
                                Neen natuurlijk niet, moest ik kunnen ik nam mijn wagen om naar bed te gaan...

maar m'n wagen kan nog geen trappen doen
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                  Neen natuurlijk niet, moest ik kunnen ik nam mijn wagen om naar bed te gaan...

maar m'n wagen kan nog geen trappen doen
                                  andere auto kopen hé

Comment

• Dat is een mogelijkheid natuurlijk, zal bij het vervangen van de huidige er zeker aan denken om aan verschillende dealers te vragen welke wagen best zou geschikt zijn om trappen mee te doen, en die je toch nog wat rijplezier kan geven
                                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Het grote ergernis topic deel VIII

Daarnet een bende motorrijders vanaf de afrit wommelgem tot aan de fma 3 rode lichten zien doorknallen zonder af te remmen en waar ze bij 1 licht bijna ne fietser hadden overoop gereden. Chanse da die mens op zenne velo aant opletten was.

En dan hoor je op de radio dat auto's rekening moeten houden met moto's

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      BMW X5 45e

Comment

• Bij de eerste zon komen de zotten direct naar buiten.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Daarnet een bende motorrijders vanaf de afrit wommelgem tot aan de fma 3 rode lichten zien doorknallen zonder af te remmen en waar ze bij 1 licht bijna ne fietser hadden overoop gereden. Chanse da die mens op zenne velo aant opletten was.

En dan hoor je op de radio dat auto's rekening moeten houden met moto's

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                          Die ene motorrijder in de craeybeckxtunnel had je wel gezien!

Comment

Working...
                                          X