Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    En wandelen ook niet dan?
    Zo weinig mogelijk en al zeker niet langs verbindingswegen en drukke steenwegen. Stadscentra vind ik meestal ca va.
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Daarnet een bende motorrijders vanaf de afrit wommelgem tot aan de fma 3 rode lichten zien doorknallen zonder af te remmen en waar ze bij 1 licht bijna ne fietser hadden overoop gereden. Chanse da die mens op zenne velo aant opletten was.

En dan hoor je op de radio dat auto's rekening moeten houden met moto's

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ewel , vélo's moeten ook rekening houden met moto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        Zo weinig mogelijk en al zeker niet langs verbindingswegen en drukke steenwegen. Stadscentra vind ik meestal ca va.
        Rolkooi in uw wagen lassen, helm opzetten en bullbars rondom plaatsen. Als je toch nog eens te voet buiten moet, doe het dan altijd met een helm op en hul u steeds in een harnas! Probeer de verplaatsingen ook zoveel mogelijk 's nachts te doen, dan is er minder verkeer. Veel succes!

Comment

• Op een drukke baan ineens moeten stoppen. Bleek dat er uit een modderig zijstraatje een carnavalswagen de baan opwou. Natuurlijk in het gezelschap van alle (nuchtere...?) leden van het feestcomité die eventjes de weg afzetten, want CARNAVAL FIESSSSJEEEEUH!!!

De zijstraat is net aan een oversteekplaats voor fietsers. Bleek dat die carnavalswagen natuurlijk veel te breed was om de bocht te kunnen nemen, er stonden daar van die kleine voorrangsbordjes voor de fietsers en een grote paal met het bord 'oversteekplaats' voor het doorgaand verkeer te waarschuwen.

Vliegen ze daar toch niet met 3 man op die palen en maar trekken en sjotten en hangen als zot, die dingen natuurlijk krom, en dan kon hun 'praal' wagen (en ik gebruik het begrip ruim, het trok op geen kloten) wél de bocht maken.

Daarna liepen ze allemaal terug naar hun INTERVENTIEVOERTUIG FEESTCOMITE (ja dat stond erop in grote letters), en dat was een Dacia Duster met verstralers, kippegaas voor de koplampen, bull bar, en van die witte strobes in de grill vooraan. En dan lekker breed over de weg achter de 'praal'wagen aan, om die dan in te halen zodat het tegenliggende verkeer terug in de remmen moest. Want ahja ze moeten het volgend kruispunt al gaan blokkeren hé.

En dan kom je voorbij de oversteekplaats, 2 borden plat en overal grond op de weg.

Achterlijke. Narren.
          Last edited by TooTall; 13/03/2016, 19:49.
          Mijn Skoda

Comment

• Direct politie bellen, geen medelijden!

Comment

• Ze hebben al een mailtje gehad, met een dashcam printout erbij waar ze opstaan. Want natuurlijk was het INTERVENTIEVOERTUIG FEESTCOMITE ook voorzien van de nodige bestickering van 1 of ander lokaal bedrijf. Morgen eens bellen of het zo voldoende is.
              Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                Direct politie bellen, geen medelijden!
                Idem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Die ene motorrijder in de craeybeckxtunnel had je wel gezien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                    gisteren aan een verkeerslicht, op het vak om af te slaan naar rechts, had de kerel in de Kia voor me ergernissen. De auto ervoor vertrok niet snel genoeg naar zijn goesting, dus hij begon al te toeteren (4 seconden treuzelde de die voorste vent). En toen bleek dat die auto ook nog voor het oranje licht kwam te staan, omdat er nog een fietser afsloeg en de auto vóór beide heren even inhield. Weer gefoeter bij de Kia-man. Dan wordt het groen, maar eerst moeten de samengetroepte fietsers nog door, dus die eerste auto aan het licht vertrekt niet direct. Weer getoeter en armgezwaai van die kerel in de Kia. Ik kreeg medelijden met zijn kort lontje. Na het afslaan moest hij rechtdoor terwijl wij de snelweg opreden. Hij kon niet snel genoeg weg zijn.
                    ik ben 'm vorige week weer tegengekomen. Stond weer voor me. Weer hetzelfde. Die vent is echt gefrustreerd.
                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Als iemand blijft staan bij groen licht zonder reden (meestal gsm) ga ik ook lekker toeteren. De frustraties die ik daarrond heb ben ik dan ogenblikkelijk kwijt. De heilzame werking van een (terecht) getoeter wordt veel onderschat
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        De heilzame werking van een (terecht) getoeter wordt veel onderschat
                        ²²²²²
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Als iemand blijft staan bij groen licht zonder reden (meestal gsm) ga ik ook lekker toeteren. De frustraties die ik daarrond heb ben ik dan ogenblikkelijk kwijt. De heilzame werking van een (terecht) getoeter wordt veel onderschat
                          Natuurlijk, maar pak dat er nog 8 auto's voor stonden, dus het groen haalden we toch niet meer. En de eerste en tweede keer waren exact hetzelfde. Dat maakte het net komisch
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                            ik ben 'm vorige week weer tegengekomen. Stond weer voor me. Weer hetzelfde. Die vent is echt gefrustreerd.

Wie weet heeft die mens darmproblemen en moet die dringend

Comment

• Dat vrachtwagens op de E314 t inhaalverbod aan hun laars lappen, daar kan ik nog enigszins mee leven, maar dat er ene (met buitenlandse nr-plaat) begint in te halen aan afrit Zolder (circuit) richting Leuven, en aan het klaverblad nog altijd maar naast "het tragere voertuig" reed, ok, das effe binnensmonds grommelen, maar dat die dan ineens alles toegooit (op de linkerrijstrook - waar die eigenlijk niet mag zijn) en gewoon naar rechts beweegt om toch nog op t klaverblad richting antwerpen te gaan... Die vrachtwagen waar hem langs reed is dan ook maar richting antwerpen gereden (via de pechstrook nadat hem genoeg geremt had om er achter in te voegen) en dan heeft hem ook nog 2 auto's op de pechstrook gedwongen.

En dan vragen ze hun af waarom dat inhaalverbod er is. Da had gewoon als er ene wat minder zat op te letten een geweldige dure avondspits kunnen worden.

Comment

• Mensen die niet weten hoe te kruisen aan een kruispunt met verkeerslichten maar zonder voorsorteerstroken, traktoren met aaltton die voorrang van links uitvinden, voertuigen zonder licht of enkel drl op een mistige ochtend...

Ach ja, zolang we maar gezond zijn zeker?

Verstuurd vanaf mijn S1035X met Tapatalk
                                =================
                                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Da's de goeie instelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Da's de goeie instelling.
                                    Deze ingesteldheid is net iets minder: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...eller-a2645567

Comment

• Het artikel leest alsof het technisch probleem al bestond VOORDAT ze op de weg kwamen, en ze zich er goed genoeg van bewust waren...

Als dat zo is, hoop ik dat ze die wagen eens laten nakijken of hij überhaupt nog op de weg kan, en vervolgens op de rollen om te kijken of die wel de minimumsnelheid van 70 haalde op de autostrade...zo niet, boete graag!

EDIT en die agressievelingen graag ook van de baan halen
                                      Mijn Skoda

Comment

• Ja, ik lees dat ook zo en vroeg me ook af waarom ze dan nog met die wagen reden. Komt daarbij dat volgens mij een wagen met defecte turbo toch enorm rookt als je gas geeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Ja, ik lees dat ook zo en vroeg me ook af waarom ze dan nog met die wagen reden. Komt daarbij dat volgens mij een wagen met defecte turbo toch enorm rookt als je gas geeft?
                                          Wagen rijdt 120 op 't vlakke, 100 bergop.Daar is op zich niets mis mee. Als die auto de minimumsnelheden haalt die ergens gelden, dan zie ik niet in waarom ie niet meer met die wagen zou mogen rijden.

Comment

Working...
                                          X