Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Wagen rijdt 120 op 't vlakke, 100 bergop.
    He said, she said. Ik wil dat wel eens bewezen zien dat die auto ook werkelijk die snelheden kon halen...Als je in druk/stilstaand verkeer 100 kan rijden, daarvoor ga je echt geen problemen krijgen. Er zal wel een bijkomende reden zijn. Dit is gewoon een erg éénzijdig verhaal, zonder mogelijkheid om te controleren wat er nu juist aan de hand was.

Voor hetzelfde geld waren ze daar tegen 60 aan het bollen en hebben de andere weggebruikers zich maar getroost met een middelvinger en een toeterconcert, en zijn enkel bij die auto vol marginalen de stoppen écht doorgeslaan. Dat praat het gedrag niet goed natuurlijk. Net zoals een normale mens niet de baan opkomt met een wagen die een (serieus) technisch defect heeft.

Je reactive is wel frappant Jakkel...bij een video geschoten met een dashcam blaf je schuimbekkend "DAT IS MAAR 1 KANT VAN HET VERHAAL", maar een kwaliteitsartikel van Het Laatste Nieuws met OVERDUIDELIJK maar 1 bron is wel oké?
    Last edited by TooTall; 15/03/2016, 12:14.
    Mijn Skoda

Comment

• De Brusselse ring is de Ardennen toch niet hé. Als je op een vlak stuk 120 haalt, en aanhoudt, zie ik je met zo'n aanloop op de ring niet veel snelheid verliezen op de "stijlere" stukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
        De Brusselse ring is de Ardennen toch niet hé. Als je op een vlak stuk 120 haalt, en aanhoudt, zie ik je met zo'n aanloop op de ring niet veel snelheid verliezen op de "stijlere" stukken.
        Hij zegt ook niet dat hij op de Brusselse ring maar 100 kan rijden hé. Enfin, stel dat hij liegt en maar 70 kon op het vlakke kon halen, dan is het nog oké hé.

Comment

• Die minimumsnelheid van 70 op de snelweg is toch totaal niet meer van deze tijd. Vrachtwagens vlammen u dan voorbij.
          Maar bon, dat doet er eigenlijk niet toe. Of die nu 100 reed of niet, agressief reageren is totaal fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
            Die minimumsnelheid van 70 op de snelweg is toch totaal niet meer van deze tijd. Vrachtwagens vlammen u dan voorbij.
            Maar bon, dat doet er eigenlijk niet toe. Of die nu 100 reed of niet, agressief reageren is totaal fout.
            Voilà!

Comment

• De bedoeling van dit filmpje begrijp ik niet goed: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-remmen.dhtml

Het is immers constant van dat.

Comment

• Dienen met zijne BMW had beter die marginalen is tegen gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Dienen met zijne BMW had beter die marginalen is tegen gekomen.
                  Die BMW Touran?
                  Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                    Die BMW Touran?
                    Een BMW met sjoemelsoftware dus.

Comment

• Nee, k bedoel diene kerel die gevangenisstraf gekregen heeft.. Curd

Comment

De bedoeling van dit filmpje begrijp ik niet goed: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-remmen.dhtml

Hehe..de Lijnbus is er ook weer bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                          Hehe..de Lijnbus is er ook weer bij
                          Jaja, ook daar heb je tamzakken en gemotiveerden hé!

Comment

De bedoeling van dit filmpje begrijp ik niet goed: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-remmen.dhtml

Tja , zo typisch een fietser die eens wil intressant doen door een cammetje op z'n helm te zetten, misschien moeten de automobilisten en zelfs de voetgangers in Gent eens hetzelfde doen en dan de stoten van de fietsers in de media zwieren... 99% van de fietsende bevolking in Gent maait je gewoon van het zebrapad of zelfs van het voetpad als dat moet, dat is gewoon een feit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                              Tja , zo typisch een fietser die eens wil intressant doen door een cammetje op z'n helm te zetten, misschien moeten de automobilisten en zelfs de voetgangers in Gent eens hetzelfde doen en dan de stoten van de fietsers in de media zwieren... 99% van de fietsende bevolking in Gent maait je gewoon van het zebrapad of zelfs van het voetpad als dat moet, dat is gewoon een feit...
                              We hebben hier de laatste tijd al een hele boel stoere dashcamfilmpjes gezien. Nu eens eentje van een fietser, is het hen niet gegund misschien?

Comment

• Denk dat je als fietser nog meer nut hebt van zo'n ding, je gaat op een rit véél meer gevaarlijke situaties meemaken dan als automobilist.

Ik schat dat ik met mijn 700km per week ongeveer 1 dag van de 5 iets meemaak wat toch wel de wenkbrauwen doet fronsen...bij fietsers zal dat waarschijnlijk eerder 5 keer per dag zijn
                                Mijn Skoda

Comment

• Ik kom bijna dagelijks in centrum Gent met de auto. Fietsers maken gevaarlijke situaties mee, volledig mee akkoord. In Gent slagen ze er echter wel in om zodanig veel regels te negeren dat ze het voor zichzelf nog gevaarlijker maken dan het al is. Ik vind het een wonder dat er niet meer overhoop gereden worden. Tegenwoordig lijkt het wel alsof het altijd de fout van de automobilist is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                    Ik kom bijna dagelijks in centrum Gent met de auto. Fietsers maken gevaarlijke situaties mee, volledig mee akkoord. In Gent slagen ze er echter wel in om zodanig veel regels te negeren dat ze het voor zichzelf nog gevaarlijker maken dan het al is. Ik vind het een wonder dat er niet meer overhoop gereden worden. Tegenwoordig lijkt het wel alsof het altijd de fout van de automobilist is.
                                    Overal heb je rotte appels. Maar in dit filmpje doet de fietser niet meteen iets fout doet en de auto en de bus wel.

Comment

• Moest ik hier steeds moeten schrijven wat ik dagelijks meemaak met zowel fietsers als automobilisten in Gent, ik kom niet meer van achter mijn computer
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                        Moest ik hier steeds moeten schrijven wat ik dagelijks meemaak met zowel fietsers als automobilisten in Gent, ik kom niet meer van achter mijn computer
                                        Sommige hebben het nu éénmaal nodig om het van zich af te schrijven,... laat je gaan zou ik zo zeggen
                                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                          Sommige hebben het nu éénmaal nodig om het van zich af te schrijven,... laat je gaan zou ik zo zeggen

Toch bedankt maar eens ik ergens ben aangekomen, interesseert het mij geen bal meer
                                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                          X