Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Je rijdt achter een tractor, je hebt je richtingaanwijzer al opstaan om aan te duiden dat je klaar staat om in te halen, je wacht tot wanneer de laatste tegenligger is gepasseerd en dan, net op het punt dat je gaat inhalen, begint die eikel achter jou al in te halen.
    Even leuk als de mensen die als een dode mus achter zo'n gevaarte blijven hangen, jij hebt wél je ogen open dus van zodra het vrij is begin je in te halen, dan zien ze U komen, ze schieten wakker, "AHJA IK KAN VOORBIJ" en ze vlammen voor U in (zonder pinker liefst) om dan tergend traag het obstakel in te halen.
    Mijn Skoda

Comment

• Van die mensen die aan het licht dat op groen staat remmen of als een slak rijden en dan nog net door het oranje geraken en gij voor het rood licht kunt wachten. Grrr!

Comment

• Gisteren morgend een ongeval gezien op de N80, aan de lichten met de verbindingsweg Melveren -Zepperen.
        Verkeerslicht boven de rechter rijstrook dat zomaar naar beneden valt, auto wilt nog uitwijken maar vlamt tegen de paal van de lichten.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
          Van die mensen die aan het licht dat op groen staat remmen of als een slak rijden en dan nog net door het oranje geraken en gij voor het rood licht kunt wachten. Grrr!
          Ja idd. Die rijden dan nog vol door oranje (terwijl ze konden en eigenlijk hadden moeten remmen) en jij staat er. Hatelijk.
          Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Gisteren morgend een ongeval gezien op de N80, aan de lichten met de verbindingsweg Melveren -Zepperen.
          Verkeerslicht boven de rechter rijstrook dat zomaar naar beneden valt, auto wilt nog uitwijken maar vlamt tegen de paal van de lichten.
          Was het Tom Boonen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            Ben gisteren ook eens op en af naar kanten Kortrijk moeten bollen, f*cking frustrerend hoeveel er op het 3e blijven plakken.
            En hoeveel idioten er zich voor u smijten als ge op't 3e rijdt, nie normaal.
            Hoeveel reed jij ?

Sinds ik ACC heb moet ik wel zeggen dat ik langer links blijf (130 ) en eigenlijk rijdt dat veel aangenamer. Alleen zijn er dan van die mannen die tegen 150 nog voorbij willen.

Voor mij geen probleem, maar steek dan rechts voorbij he, ipv op een paar meter te komen plakken.
            previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
            current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
              Hoeveel reed jij ?

Sinds ik ACC heb moet ik wel zeggen dat ik langer links blijf (130 ) en eigenlijk rijdt dat veel aangenamer. Alleen zijn er dan van die mannen die tegen 150 nog voorbij willen.

Voor mij geen probleem, maar steek dan rechts voorbij he, ipv op een paar meter te komen plakken.

Ge maakt een grap?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                Hoeveel reed jij ?

Ik ben zo ene die u tegen 150 wil voorbijsteken ja.
                Met zo'n ingesteldheid moogt ge er zeker van zijn dat ik in uw gat kom duwen
                Op voorwaarde natuurlijk dat ge naar het 2e kunt en er niemand voor u rijdt.

Comment

• Dat begrijp ik. Is mega irritant om tragere chauffeurs voor u te hebben op het linkse vak als die perfect naar rechts kunnen. Daarom dat ik steeds mijn achteruitkijkspiegel in de gaten hou, en meteen aan de kant ga als er een wagen afkomt die sneller rijdt. Nadeel : je gaat het ook van anderen verwachten
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                    Dat begrijp ik. Is mega irritant om tragere chauffeurs voor u te hebben op het linkse vak als die perfect naar rechts kunnen. Daarom dat ik steeds mijn achteruitkijkspiegel in de gaten hou, en meteen aan de kant ga als er een wagen afkomt die sneller rijdt. Nadeel : je gaat het ook van anderen verwachten
                    Met u ga ik overeenkomen se!

Comment

• Geen problemen met rechts inhalen, tot dat de blauwe vriendjes het zien... Het is soms nodig ook zelfs.
                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                        Geen problemen met rechts inhalen, tot dat de blauwe vriendjes het zien... Het is soms nodig ook zelfs.
                        Ik gebruik soms zelfs de pechstrook als ik vrachtwagen zie die aan het inhalen is. Ik kijk wel achter mij of ik niemand zie in zo een geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Dat begrijp ik. Is mega irritant om tragere chauffeurs voor u te hebben op het linkse vak als die perfect naar rechts kunnen. Daarom dat ik steeds mijn achteruitkijkspiegel in de gaten hou, en meteen aan de kant ga als er een wagen afkomt die sneller rijdt. Nadeel : je gaat het ook van anderen verwachten
                          Idem, maar als ik niet meteen naar rechts kan heb ik toch ook graag dat ze wat geduld uitoefenen. i.p.v. te beginnen duwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Ik gebruik soms zelfs de pechstrook als ik vrachtwagen zie die aan het inhalen is. Ik kijk wel achter mij of ik niemand zie in zo een geval.
                            Als ik de bestuurder van de ingehaalde vrachtwagen was , zou ik net op dat moment de pechstrook opzoeken wegens pech. Ik kijk wel achter mij of niemand anders dat ziet .
                            Al minder ik wel steeds mijn snelheid als ik word ingehaald door een andere vrachtwagen, kwestie van de tijd van inhalen wat te verkorten.
                            Last edited by ; 27/03/2016, 19:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                              Als ik de bestuurder van de ingehaalde vrachtwagen was , zou ik net op dat moment de pechstrook opzoeken wegens pech. Ik kijk wel achter mij of niemand anders dat ziet .
                              Al minder ik wel steeds mijn snelheid als ik word ingehaald door een andere vrachtwagen, kwestie van de tijd van inhalen wat te verkorten.
                              Idd het zou niet de eerst truck zijn die de pechstrook blokkeert om personenwagens die oneigenlijk gebruik maken van die strook de doorgang te ontzeggen.

Comment

• in apen nooit

ik vind echt dat bij ongs iedereen de regels redelijk naleeft

Comment

• behalve pinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                    Ge maakt een grap?
                                    Da kan nie anders dan een grapje zijn (hoop ik)

Comment

• Ik erger mij vooral aan chauffeurs die te traag rijden. Als ge 50 moogt rijd dan 50 en waar 70, 70 enz. Niets zo irritant als iemand die 50 rijd als ge 70 moogt!

Comment

• er zijn veel toeristen

Comment

• Pfff en bij elke vluchtheuvel en bocht da ze tegenkomen nog is remmen ook terwijl ze al amper 30 rijden. Kzou ze van de baan rijden, eerlijk!

Comment

Working...
                                          X