haha ik ben daarnet een audi A5 met 2 noordafrikanen voorbij gegaan en deed teken dat ze een volledig leeg rechter vak hadden gevolgd door eens met mijn hoofd te schudden en plots kwamen ze naast me rijden en van alle vuile tekens te doen. eens mijn beste glimlach opgezet en vriendelijk gezwaaid waarna em bij in het gat van een vrachtwagen zat omdat we aan het knooppunt jabbeke reden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhaha ik ben daarnet een audi A5 met 2 noordafrikanen voorbij gegaan en deed teken dat ze een volledig leeg rechter vak hadden gevolgd door eens met mijn hoofd te schudden en plots kwamen ze naast me rijden en van alle vuile tekens te doen. eens mijn beste glimlach opgezet en vriendelijk gezwaaid waarna em bij in het gat van een vrachtwagen zat omdat we aan het knooppunt jabbeke reden
Gewoon laten rijden en rechts voorbij vlammen.
Comment
-
Nog iets dat mij precies meer opvalt dan vroeger, het aantal oudere roetstoven die rondtuffen ( bij versnelling een goeie zwarte rookwolk uit de uitlaat) of in het ergste geval continu zwarte rook. Heel soms blauwe rook te spotten.
Had daar nooit last van met mijn IV van '03...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenNog iets dat mij precies meer opvalt dan vroeger, het aantal oudere roetstoven die rondtuffen ( bij versnelling een goeie zwarte rookwolk uit de uitlaat) of in het ergste geval continu zwarte rook. Heel soms blauwe rook te spotten.
Had daar nooit last van met mijn IV van '03...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri10jaar geleden zag ik al diverse 'jonge' autos een zwarte wolk uitstoten als ze acceleren. vooral ford focus diesels van de eerste generatie had er veel last van.
ik zie ook vaak hele jonge wagens roken als gek hoor, gewoon afgetrapte motor met turbo waarbij de turbolagers erdoor zijn door het koud optrekken altijd
Van die afgetrapte, zwaar gedopeerde en 'geDPFgedelete' marginale gevallen, oké. Maar gelukkig is dat een kleine minderheid. Een normale moderne turbodiesel rookt nagenoeg niets meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOok niet als je volgas accelereert? Zou me verwonderen bij een diesel uit 2003 zonder roetfilter. Tenzij je natuurlijk continu volgas geeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVolgens mij is dat probleem al een jaar of 3 opgelost. Nederlanders moeten eens eerst leren om geen oude rommel van een ander te kopen maar eens nieuwe producten aan te schaffen. (maar gezien hun BPM en andere taksen begrijp ik hun keuze wel).
Comment
-
Eens geen ergernis vandaag : Deze morgen op m'n rit van de kust naar het Leuvense bijna geen vrachtwagens, vlot kunnen doorrijden. Op de terugrit waren er iets meer vrachtwagens maar toch nog merkelijk minder dan gewoonlijk op een doordeweekse maandag. Mogen nog meer van de dagen komen ......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJij bent een held. Wauw
Inderdaad,het schuim van de zee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenSterkte!
Wanneer is't koffietafel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet zal een intieme plechtigheid worden... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenbegrijpelijk, zoveel is er niet te eten aan een duif.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenbegrijpelijk, zoveel is er niet te eten aan een duif.
Comment
Comment