Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• in den'umo stond eens een reportage van roadkill eters, die aten nix anders

Comment

• Iemand last van dit?

Boze truckers voeren nu ook actie op Vlaamse wegen http://s.hln.be/2667091

Eigenlijk wel straf, hoe lang weten ze dat al, een half jaar? En nu beginnen ze met protesteren...

Comment

• maat van mij heeft 2u geleden vastgestaan op de E40 in ternat
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Iemand last van dit?

Boze truckers voeren nu ook actie op Vlaamse wegen http://s.hln.be/2667091

Eigenlijk wel straf, hoe lang weten ze dat al, een half jaar? En nu beginnen ze met protesteren...

Even last in luik gehad vandaag... Gelukkig lieten ze auto's door... Camions niet.
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik kom vandaag aan mijn geparkeerde auto met mijn dochter, zie ik daar een hond tegen mijn velg zeiken en bazin die dat gewoon toelaat!? Ze had toevallig een flesje water vast, heb gezegd dat ze mocht kiezen: dat water geven dat ik mijn velg kon afspoelen of haar hond een stamp in zijn achterste. Ondanks dat ik al aan het zien was waar ik het hardst kon stampen, heb ik het water gekregen.
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
              Ik kom vandaag aan mijn geparkeerde auto met mijn dochter, zie ik daar een hond tegen mijn velg zeiken en bazin die dat gewoon toelaat!? Ze had toevallig een flesje water vast, heb gezegd dat ze mocht kiezen: dat water geven dat ik mijn velg kon afspoelen of haar hond een stamp in zijn achterste. Ondanks dat ik al aan het zien was waar ik het hardst kon stampen, heb ik het water gekregen.
              Ik had het water gepakt uit haar handen zonder te vragen en haar hond gestampt.

Comment

• Die hond stampen is wel niet de juiste reactie, het is aan het baasje het die hond niet toe te laten om tegen u auto of wat dan ook te plassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                  Die hond stampen is wel niet de juiste reactie, het is aan het baasje het die hond niet toe te laten om tegen u auto of wat dan ook te plassen.
                  Een goed opgevoede hond zeikt ook niet tegen wagens. Als het baasje dat niet doet, zal een stamp ook wel blijven hangen in dat beest zijn geheugen.
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Ik heb al 2 dagen na elkaar minutieus een vogelstront van m'n auto moeten doen.

Waarschijnlijk jaloerse vogels.

Comment

• Scheiten op BMW's, niet alleen mensen doen het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                        Een goed opgevoede hond zeikt ook niet tegen wagens. Als het baasje dat niet doet, zal een stamp ook wel blijven hangen in dat beest zijn geheugen.
                        Wat kan dat beest er nu aan doen dat em niet goed is opgevoed.
                        Het enige dat ge met een stamp zult bereiken, is dat dat beest eventueel agressief wordt en eens goed in uw kuiten bijt.
                        Als uw kleine later voor de fun strepen op een auto trekt met sleutels omdat hij niet goed opgevoed is, moeten we die dan ook een stamp geven?

Wat niet wil zeggen dat ik ook niet furieus zou zijn moest ik dat voorhebben, maar de fout ligt 100% bij de eigenaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Ik heb al 2 dagen na elkaar minutieus een vogelstront van m'n auto moeten doen.

Waarschijnlijk jaloerse vogels.
                          Raar, op mijn bijna oldtimer krel had ik dagelijks kak hangen.

Nu op de nieuwe, maar VAG ding, nog geen kak tegengekomen.
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Raar, op mijn bijna oldtimer krel had ik dagelijks kak hangen.

Nu op de nieuwe, maar VAG ding, nog geen kak tegengekomen.

Ja man, als gij al driftend tegen 200 per uur aan kwam rijden, niet moeilijk dat die beesten al kakkent wegvlogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                              Ja man, als gij al driftend tegen 200 per uur aan kwam rijden, niet moeilijk dat die beesten al kakkent wegvlogen

Twas stilstaand opt kantoor
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                Wat kan dat beest er nu aan doen dat em niet goed is opgevoed.
                                Het enige dat ge met een stamp zult bereiken, is dat dat beest eventueel agressief wordt en eens goed in uw kuiten bijt.
                                Als uw kleine later voor de fun strepen op een auto trekt met sleutels omdat hij niet goed opgevoed is, moeten we die dan ook een stamp geven?

Wat niet wil zeggen dat ik ook niet furieus zou zijn moest ik dat voorhebben, maar de fout ligt 100% bij de eigenaar.
                                zeik van een hond is water met een beetje zout kan geen kwaad, ben zelf hondeigenaar en laat die nooit tegen huizen, planten of auto's pissen
                                tegen lantaarnpalen of bomen wel, ik let daar ook op want ik ken de kleine katjes van de mens (terecht overigens)
                                als je stampt op een hond die niet weet wat hij fout doet krijg je nare beesten

Comment

• ik moet alle dagen voorbij een bloemist, ooit pistte een pup van me tegen de uitgestalde planten, ik heb die moeten kopen van eigenares

ik heb dat ook gedaan

Comment

• Ik heb een teef, die pist nergens tegen.

Comment

• heft zij nooit haar poot ?
                                      mijn 2de hond, 2de teef nooit over nagedacht het was gewoon zo, ze heffen allebei hun poot in bepaalde omstandigheden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        heft zij nooit haar poot ?
                                        mijn 2de hond, 2de teef nooit over nagedacht het was gewoon zo, ze heffen allebei hun poot in bepaalde omstandigheden
                                        Nee, die zakt gewoon door haar achterste poten en... zeikt.

Comment

• wat een lieverd

Comment

Working...
                                          X