Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    wat een lieverd
    Doodbraaf, just als 't bazeke.

Comment

• weet ik wel

Comment

• Ik heb hier een reu lopen die soms te lui is en gewoon door z'n achterpoten zakt... om alzo z'n eigen voorpoten onder te zeiken. Gene zever.
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
          Ik heb hier een reu lopen die soms te lui is en gewoon door z'n achterpoten zakt... om alzo z'n eigen voorpoten onder te zeiken. Gene zever.
          Hier van hetzelfde.

Al kan 'm precies wel iets beter 'mikken'

Plasje om zich kenbaar te maken is wel altijd met pootje omhoog.

Comment

• Als 't op zeiken aankomt is mijn teef een propere, maar voor de rest?

Comment

• Op zo'n momenten hoop ik da ge ne rubberen beschermbak of iets dergelijks bij hebt
              Ze zit precies goed in haar vel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                Op zo'n momenten hoop ik da ge ne rubberen beschermbak of iets dergelijks bij hebt
                Ze zit precies goed in haar vel!
                Die zit in een bench, en da's maar zand hé.

Super beestje, gaat pijn doen als 'k die ooit moet afgeven.

Comment

• Hadde gij al een nieuwe bench gevonden?

Waar gekocht dan? Wij moeten ook een nieuwe vinden voor onze hond

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Hadde gij al een nieuwe bench gevonden?

Waar gekocht dan? Wij moeten ook een nieuwe vinden voor onze hond

Ja, onlangs hier nog gepost. Eentje van zooplus, past net, écht net. Maar dus ideaal voor de hond, zo heeft ze veel plaats.

De L versie van deze: http://www.zooplus.nl/shop/honden/be...verdere/558324

Best goede kwaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                      Ik heb hier een reu lopen die soms te lui is en gewoon door z'n achterpoten zakt... om alzo z'n eigen voorpoten onder te zeiken. Gene zever.
                      Geweldig.

Dit weekend is onze eerste teef 3 jaar geworden, en we zijn onze 2de gaan halen. Is nu 9 weken en een sjiek.

2 Gekke border collies in huis...omdat het nog niet druk genoeg was...

En over pis- en kakverhalen, gisteren nog een toer gedaan met de 3 jaar oude Collie, gaat op haar gebruikelijk plekje kakken, roeft er ineens een rolluik omhoog bij een huis iets verder. Ze schrikt, springt recht, en loopt verder. Ik ruim de drol op, zie ik dat ze blijft lopen met gebogen rug en kromme staart. Iets verder gaat ze dan zitten en kijkt ze mij aan met een halve grijns. 'help me eens baasje'

Dan maar met de hand in een plastiek zakje de resterende plakkende drol uit haar konthaar gevist Komt praktisch nooit voor, maar ze is wat van haar melk de laatste dagen met haar nieuwe vriendin in huis...

Mijn Skoda

Comment

• mooie hondjes
                        lets have some more member berries

Comment

• Daarnet snel mijn auto gaan wassen.
                          Stel ik vast dat mijn achterbumper gekrast is door een anonieme slechtparkeerder

Bah!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SCaRa Bekijk Berichten
                            Daarnet snel mijn auto gaan wassen.
                            Stel ik vast dat mijn achterbumper gekrast is door een anonieme slechtparkeerder

Bah!
                            Hier onlangs door ene van de vuilkar die met een volle zak tegen de achterbumper schaafde... Amper 3 mnd en 12.000km op dat moment, doodzonde. Maar wel veel te weinig om daarvoor de omnium aan te spreken.

Comment

• Ergernis van vandaag: mensen die op een smal stuk in het midden blijven rijden ipv me ook ruimte te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                Ergernis van vandaag: mensen die op een smal stuk in het midden blijven rijden ipv me ook ruimte te geven.
                                Dagelijkse kost in mijn straat tussen de velden, als ik merk dat ze midden blijven rijden dan is het afwachten wie eerst om gaat

Comment

• Vandaag ook gedaan, recht op recht blijven rijden, hij ging snel opzij.

Comment

Daarnet snel mijn auto gaan wassen.

Bah!
                                    Iemand een idee of dit te maskeren/wegwerken is?

Comment

Iemand een idee of dit te maskeren/wegwerken is?

https://onedrive.live.com/redir?resi...nt=photo%2cjpg

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Nu zonder zever, dat is wel een serieuze kras. Eerst eens proberen met te polieren.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Het lijkt me er bovenop te zitten. Denk dat je dit met polish zelfs wegkrijgt.

Comment

Working...
                                          X