Lol...sjans dat er niemand naar links wou afslaan...traag reden ze ook niet!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
Gij zàg hen ook van ver komen.
Ge had ook iets kunnen vertragen als ge dit kruispunt naderde. Als diè Nissan iets sneller had gereden, had ge een aanrijding ook niet meer kunnen vermijden want ook al wist je perfect wat er ging gebeuren nog voor je het kruispunt opreed, vertraagde je ook niet echt.
In uw recht en met een deuk in uw zijkant.Last edited by Vitus; 15/04/2016, 19:48.
Comment
-
Ergernissen van de afgelopen dagen:
-Treuzelaars voor het licht dat op groen springt.
Licht springt op groen, gsm wegleggen, in vitesse zetten, eens kijken of het echt groen is, en dan heel traag vertrekken.
Leuk als je ik de rij staat voor een licht waar maar 3 auto's per keer door geraken
-Mensen die voor het licht een ruimte tussenlaten waar een kamion in past.
-Linksrijders. Als je dan na lang erachter te zitten ze langs rechts inhaalt zitten ze verwonderd te kijken.
-Mensen die versnellen als je ze aan het inhalen bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenGe had ook iets kunnen vertragen als ge dit kruispunt naderde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenLol...sjans dat er niemand naar links wou afslaan...traag reden ze ook niet!
Comment
-
-
Vandaag weer zo'n bende wielerterroristen met zelfmoordneigingen.
Staan er geen remmen meer op fietsen tegenwoordig?
Wanneer je geparkeerde wagens voorbij moet rijden moet je eerst braaf blijven wachten en dan pas voorbijrijden.
Verkeersregels zijn ook van toepassing op fietsers.
Comment
-
De meesten pinken tegenwoordig als ze al op het andere rijvak zitten. In Nederland nog erger te zien dan hier.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ik ga heel beleefd blijven, gezien ik daar soms moeite mee heb, maar wat lees je hier toch weer...
- als het groen is moet je rijden, anticiperen zou niet hoeven als iedereen zich aan de regels zou houden. Voor mij is groen ook altijd groen, punt.
- een vrachtwagen ramt de signalisatie, maar de dashcamrijder is een sensatiezoeker? Ik zie een aanrijding met vluchtmisdrijf. Dat moet zomaar kunnen?
Het verkeer is écht naar de knoppen...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Vluchtmisdrijf is dit ook niet, hij heeft de signalisatie geraakt, maar er heeft geen ongeval plaatsgehad.
Wat ik zie is vooral twee overdreven reacties: die vrachtwagen 'ramt" die niet, ofwel heeft de windverplaatsing van de vrachtwagen dat bord doen draaien, ofwel heeft ie hem even geraakt. In elk geval is het niet omgevallen, en in elk geval een onbedoelde aanraking, zeker geen rammen.
Vervolgens een overdreven reactie op het fimpje, door meteen de plaatser ervan in een hokje te stoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenVluchtmisdrijf is dit ook niet, hij heeft de signalisatie geraakt, maar er heeft geen ongeval plaatsgehad.
Wat ik zie is vooral twee overdreven reacties: die vrachtwagen 'ramt" die niet, ofwel heeft de windverplaatsing van de vrachtwagen dat bord doen draaien, ofwel heeft ie hem even geraakt. In elk geval is het niet omgevallen, en in elk geval een onbedoelde aanraking, zeker geen rammen.
Vervolgens een overdreven reactie op het fimpje, door meteen de plaatser ervan in een hokje te stoppen.
Als je die signalisatie beschadigd, kan dat wel degelijk als vluchtmisdrijf beschouwd worden, maar goed, zo erg is het allemaal niet (ik doelde vooral op het feit dat men de poster meteen verketterd...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Die was wel degelijk kapot, als je goed kijkt, zie je de stukke in het kanaal vliegen over de brug en ook ik moest uitwijken voor puin die op het straat viel.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ok, niet politiek correct en dus bij voorbaat verloren moeite, maar toch...
Gisteren was het extrabelastingdag, sorry, ik bedoel flitsmarathon.
Ik had mij voorgenomen om mij de hele dag mij exact aan de snelheid te houden, eerlijk gezegd moeilijker dan ik dacht.
Maar het heeft mij wel de ogen geopend (zij het niet in goede zin), ik moet zeggen dat ik nu pas besef hoe belachelijk laag de wettelijke snelheden liggen, 50km/h op rechte steenweg is instant comateuze toestand, het leek alsof ik sneller te voet zou zijn^^ (diezelfde steenweg was vroeger 90km/h en nee, het was geen vlakte vol geëxplodeerde autowrakken)
Het is niet moeilijk dat er elk jaar 450 miljoen extra wordt uitgeperst aan verkeersboetes, het is gewoon tegennatuurlijk om zo vooruit te slenteren en wss ook met opzet gedaan.
En wanneer je je rijbewijzen (naam is wel heel ruimdenkend gekozen) weg geeft bij dozen waspoeder, kan ik mij voorstellen dat sommigen dit snel genoeg vinden.
Toen ik de 1ste x in een auto zat vond ik 50 ook best snel, blijkbaar zijn er mensen die niet uit dat stadium geraken.
Ze zouden er beter eens op toezien dat een rijbewijs echt betekent dat je kan autorijden met alles er op en aan, dat zou volgens mij een beter resultaat geven dan hun hypocriete snelheidsfetish.
Dit gezegd zijnde is het idd wel zo dat er steeds idioten zullen zijn die op snelheid uit de bocht vliegen, maar dat kan je volgens mij sowieso niet tegen houden, belangrijker is meer dan waarschijnlijk een goed verkeersinzicht hebben, maar dat blijkt dan weer moeilijker te testen natuurlijk.
Comment
Comment