Oorspronkelijk geplaatst door Xytras
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Geen zorgen jonges!
1) Binnenkort 1000 ANPR camera's boven snel- en gewestwegen. Quasi overal trajectcontrole! Dank u Benneke Weyts!
2) Benneke wil km-heffing voor auto's. Dus kastje in de auto dat bijhoudt waar en wanneer je rijdt + misschien link met snelheid = permanente snelheidscontrole. Thanks Benneke!
Ik maakte me soms al zorgen over de opvolger van m'n 316d, omdat ik nu toch dat vermogen gewoon ben. Als ze zo doorgaan, hebben we over enkele jaren genoeg aan een 314d!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk maakte me soms al zorgen over de opvolger van m'n 316d, omdat ik nu toch dat vermogen gewoon ben. Als ze zo doorgaan, hebben we over enkele jaren genoeg aan een 314d!
De buisjes voor de turbodruk van mijn punto waren over gebeten en ik was nog steeds sneller weg als 95% van het verkeer. Zegt wel genoeg denk ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten2) Benneke wil km-heffing voor auto's. Dus kastje in de auto dat bijhoudt waar en wanneer je rijdt + misschien link met snelheid = permanente snelheidscontrole. Thanks Benneke!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk BerichtenAls dat er door zou komen zal ik mijn auto moeten omruilen of gaan fietsen denk ik. Sinds ik met een automaat rijd moet ik echt constant naar mijn snelheid kijken op binnenbanen (50 of 70). Voorheen wist ik vrij goed hoe snel ik ging op basis van versnelling en motorgeluid, als ik nu denk rustig tegen 50 te rijden, staat er plots 70 op de teller zonder dat ik door heb.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik heb gisteren voor het eerst mijn limietknop gebruik in de renault
Ge kunt geen 2km rijden op cc, ik word daar onnozel vanThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenAls ik CC of limiter opzet, is het de limiter.
Ge kunt geen 2km rijden op cc, ik word daar onnozel van2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenNee, de intelligente limiter va je espace gebruiken, veel makkelijker als je echt niet boven de toegelaten snelheid wil. (Werkt samen met de verkeersborden lezing en staat niet uitgelegd in je instructieboekje )2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Daarstraks tijdens het ritsen wouw ik er iemand niet tussen laten, enfin ik liet er ene tussen (zoals het hoort) maar de tweede probeerde er ook nog snel even tussen te kruipen. Heb hem niet doelbewust geblokt ofzo. ik bleef gewoon rustig rijden zodat hij er net niet meer bij tussen kon. Meneer vond het nodig om dan in mijn gat te komen plakken om daarna naast mij te komen rijden en zijn middelvinger op te steken. Want ja, IK ben natuurlijk de egoïst die hem er niet wil tussen laten....2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
polen met autotransport trucks... daarnet bij het inhalen van enen op de N49 komt die gewoon naar links als ik bijna naast zijn trekker kom. Met linkerwielen van de auto tot in de goot naast middenberm mogen opschuiven en dan durf ik niet gokken hoeveel mm die van mijn spiegel aan de rechterkant zat. Beetje verder toch een vriendelijk bestuurder gehad die eens via tekens vroeg of alles OK was. Die met die wagentransporten (vooral leeg) lijken mij toch de grootste cowboys onder de truckers ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenAls je die signalisatie beschadigd, kan dat wel degelijk als vluchtmisdrijf beschouwd worden, maar goed, zo erg is het allemaal niet (ik doelde vooral op het feit dat men de poster meteen verketterd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenpolen met autotransport trucks... daarnet bij het inhalen van enen op de N49 komt die gewoon naar links als ik bijna naast zijn trekker kom. Met linkerwielen van de auto tot in de goot naast middenberm mogen opschuiven en dan durf ik niet gokken hoeveel mm die van mijn spiegel aan de rechterkant zat. Beetje verder toch een vriendelijk bestuurder gehad die eens via tekens vroeg of alles OK was. Die met die wagentransporten (vooral leeg) lijken mij toch de grootste cowboys onder de truckers ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten100% terecht
Dat het vluchtmisdrijf is: ja!
Dat je dat niet mag filmen? Niet akkoord dan. Ik weet dat je vrachtwagenchauffeur bent. Als ik heel eerlijk ben: die dingen ergeren me dagelijks, zelfs zonder iets te misdoen.. Rijden voor me, te traag. Traag weg aan de lichten, snijden bochten af, moeilijk om in te halen door beperkt zicht...
Ik weet dat ze noodzaak zijn, en ons veel voordelen brengen, doch ben er geen fan van...
Ik ben (en ik weet dat het niet correct is!) véél toleranter voor een auto die een fout maakt. Als ik dan ene de signalisatie zie meepakken, ik zou ook vloeken en hopen op karma.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwerkt dat goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten"als ik nu denk rustig tegen 50 te rijden, staat er plots 70 op de teller zonder dat ik door heb....."
Je hebt toch een teller voor je snavel neem ik aan ? Kijk er dan ook op.
Ik heb liever dat mensen naar de straat kijken.
Comment
Comment