Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
    Nope, Wijngaardveld niet, mocht je zelfs 90. Nu 50 :/
    Ik reed er altijd 70.
    Zou het niet tijdelijk zijn door de werken in de Bredestraat? Omdat er dus meer verkeer moet passeren? Ik hoop het alleszins.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      90? Met al die voorrangen van rechts? Goed zot, aan de Honda ben je er aan
      Als ge van den andere kant komt en 's avonds dan is da goed te doen. Aan die voorrangen van rechts is het idd wat oppassen, ik zij zelf 70 in dienen bocht aan Tupperware, wel hoofdje bijhouden dan en vooral niet op het fietspad gaan rijden zoals velen!
      Last edited by ; 24/04/2016, 23:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
        Als ge van den andere kant komt en 's avonds dan is da goed te doen. Aan die voorrangen van rechts is het idd wat oppassen, ik zij zelf 70 in dienen bocht aan Tupperware, wel hoofdje bijhouden dan en vooral niet op het fietspad gaan rijden zoals velen!
        Was daar idd 70. Probleemloos door die bocht aan 79km/u dus. (die overal 9 teveel rijden is nog misvorming van tijd dat je daarvoor nog geen boete kreeg)

Comment

• Ik rij vanmorgen naar mijn werk. Coyote slaat op hol, tegenliggers flitsen met hun lichten dus dan weet je: er staat weer zo'n kutflitsertje verderop met een overbetaalde prutser erin. Ik ga overduidelijk te traag rijden, zo'n 60 op teller waar 70 km/h toegestaan is (dus in realiteit waarschijnlijk 55 km/h).
          Ja, dat is irritant, ik weet het, maar als ik er een iemand achter mij een boete mee kan besparen...

Toch, op het moment dat ik de flitser een tiental meter gepasseerd ben, gaat zijn discolicht af.

Er waren meerdere tegenliggers dus het lijkt plausibel dat die geflitst zijn.

Hoe maakt men dan uit wie juist te snel reed?

Ter info: het waren de prutsers van PZ Geraardsbergen-Lierde met de geleende wagen van PZ Ronse (Witte Renault Espace), waarvan ik weet dat die langs voor flitst.
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik ben ook geen liefhebber van flitsers, maar termen zoals kutflitsertje, overbetaalde prutser... Precies beetje gefrustreerd?

Comment

• vorige week in de file (E314 richting Leuven, net voor Afrit Aarschot).
              Agent in dienstwagen staat in het linkse baanvak, zo'n kilometer voor de afrit, mee aan te schuiven. Op een minuut tijd vlammen er daar 3 over de pechstrook naar de afrit. Da's ten eerste al onwettelijk, maar de snelheden die ze dan hanteerden waren gewoonweg schandalig.
              Die agent deed nog niet eens aanstalten om in actie te schieten... gewoon ene die op cursus ging in Brussel zeker????
              Ge zou toch verwachten dat hij (zij?, niet gezien) er achteraan ging...

Comment

• Niet als hij met een andere dienstopdracht bezig is op dat moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                  Ik ben ook geen liefhebber van flitsers, maar termen zoals kutflitsertje, overbetaalde prutser... Precies beetje gefrustreerd?

Nee hoor, gewoon geen fan van, that's it. Ik zou veel liever aan de kant gezet worden voor controle op alcohol, verzekering, taks,... Flitsen is pure geldklopperij.

In het algemeen geen fan van politie... Weet ook niet hoe dat komt want heb niets te verbergen noch misdoe ik iets. Zou gewoon liever hebben dat ze alle manschappen inzetten voor echt werk!
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• hier andersom, al eens 'blij' (in de zin van : de borden staan er niet zomaar) dat ik een flitser zie staan en niet weeral nutteloos wordt opgehouden steeds op zelfde plekken om weeral te blazen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                      Nee hoor, gewoon geen fan van, that's it. Ik zou veel liever aan de kant gezet worden voor controle op alcohol, verzekering, taks,... Flitsen is pure geldklopperij.

In het algemeen geen fan van politie... Weet ook niet hoe dat komt want heb niets te verbergen noch misdoe ik iets. Zou gewoon liever hebben dat ze alle manschappen inzetten voor echt werk!
                      ik vind u verwoording van die lamzakken juist heel positief , doe zo verder !
                      En gewoonlijk liggen die dan nog de gazet te lezen of zitten ze met twee de mensen die ze flitsen nog uit te lachen ook ,inplaats zouden ze die beter ne borstel en een schop mee geven of ne vuilzak en wat papiertjes en ander vuil laten op kuisen langs de straat , want tenslotte worden zij betaald om IETS te doen en ze moeten die kodak niet bedienen dus zitten ze daar voor niks ,aan welke baas krijgde dit uit gelegt in deze tijden van dure loonkost .
                      ik wil betaald worden om niks te doen,
                      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                        .
                        ik wil betaald worden om niks te doen,
                        Kandidaat stellen bij de volgende verkiezingen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                          Kandidaat stellen bij de volgende verkiezingen ..
                          t is een beetje onduidelijk geschreven denk ik, een werkmens word ook NIET betaald om op zijn lui gat te liggen , een baas gaat ook zeggen terwijl je wacht doe dan dit of dat
                          mvg

Comment

• Er moet nu eenmaal iemand aanwezig zijn bij een bemande camera dacht ik. Waarom is me ook niet erg duidelijk. Maar of het daarom lamzakken zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Er moet nu eenmaal iemand aanwezig zijn bij een bemande camera dacht ik. Waarom is me ook niet erg duidelijk. Maar of het daarom lamzakken zijn...
                              Omdat het anders een onbemande camera is.

Comment

• Wat een domme praat weer over overbetaalde prusters, lamzakken,... . De agenten die die camera's bemannen doen dat ook maar in opdracht van nen baas op nen bureau hoor.

Comment

• Inderdaad, wat een veralgemeningen. Als die daar zitten, dan is het omdat ze daar moeten zitten om bij die camera te blijven.
                                  Als ze doen wat ze moeten doen, wat maakt het dan of ze zitten te lachen of eender wat te doen.

En wie zegt dat flitsen geen echt politiewerk is, die heeft niets begrepen van verkeersveiligheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                    Inderdaad, wat een veralgemeningen. Als die daar zitten, dan is het omdat ze daar moeten zitten om bij die camera te blijven.
                                    Als ze doen wat ze moeten doen, wat maakt het dan of ze zitten te lachen of eender wat te doen.

En wie zegt dat flitsen geen echt politiewerk is, die heeft niets begrepen van verkeersveiligheid.
                                    Nu ben ik echt benieuwd,ik ga een vb geven en je mag daar het echte politie werk in verklaren , den haachtsesteenweg aan de trappenmakerij ,juist ja daar waar die man voor zijn zaak een paar van die ,,,,,, heeft weggejaagt dan is opgepakt een pak rammel heeft gekregen van die twee,,,,,,, ik type bewust ,,,,, want van hun echte naam krijg ik echt broebelschijt is opgesloten een nacht , de baan van kampenhout naar diegem .
                                    Dat is dus een tweevaks baan waar je vanzelf 90 kan rijden zoals er zoveel zijn maar waar ze om de mensen te kloten of om een paar groen snullen te vreden te houden zoals reeds op veel plaatsen de snelheid op 70 hebben gebracht daar gaan ze flitsen alle welk echt politie werk is daar aan .
                                    2) heist op den berg leopold lei een jaar of zeven terug ik loop daar rond om half zes smorgen , das een baan die door veel WERKMENSEN) word gebruikt vooral uit de bouwsector ivm bouwcenter in de buurt .ineens flits flits , ohhhhh das leuk he werkmensen die smorgens naar hun werk rijden snel hun dag om zeep helpen , voor alle duidelijkheid ik werd niet geflitst he , ik bedoel hier mee al dat flits gezeik is voor een ding , diee dikke in brussel zijn portefeuile op niveau houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Wat een domme praat weer over overbetaalde prusters, lamzakken,... . De agenten die die camera's bemannen doen dat ook maar in opdracht van nen baas op nen bureau hoor.
                                      Voila.
                                      Wat kunnen die flikken daar nu aan doen dat ze in die wagen moeten zitten.
                                      Zou liever iets anders doen ze, tijd moet maar traag vooruit gaan zo.

Comment

• Wie geflitst wordt heeft dat enkel aan zichzelf te danken.
                                        Boos zijn op iemand anders, voor je eigen stommiteiten, is ronduit belachelijk.

Verhoogt het de verkeersveiligheid? Niet overal, maar daar kunnen we niets aan veranderen.

Ikzelf ben de laatste keer geflitst in februari 2015, dus van mij mogen ze overal en altijd staan flitsen.
                                        Mij uitleven doe ik op plaatsen waar het kan.

Comment

• T is je eigen keuze... ik neem het risico maar ga niet bleiten als ik dan een boete heb. Moet zeggen dat de nieuwe mentaliteit er toch voor gezorgd heeft dat ik nu veel trager rij dan vroeger. Op sommige plaatsen waar je vroeger 90 mocht, lijkt het nu alsof je vliegt. Ik blijf het zeggen, in dardennen moogde nog vrij snel. En dan ondervind ik dat ge verdorie nog gas moet geven om de plaatselijke bevolking voor te blijven. Zeker in de regen op die smalle banen die je niet kent. Die mannen rijden daar nog 100, net zoals in Vlaanderen 15 jaar geleden...

Comment

Working...
                                          X