Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
intexor met alle respect, maar deze post is een hoop gewauwel he
ik zie alles maar mag nix zeggen...
vroeger was ik rechtser maar door wat ik weet ben ik daarvan afgestapt...
wat weet jij meer...zeg het ! anders hou je ons maar voor een hoop domme kloten die nog niet in de verlichting zijn
ik neem aan dat er niet veel zal komen
intexor met alle respect, maar deze post is een hoop gewauwel he
ik zie alles maar mag nix zeggen...
vroeger was ik rechtser maar door wat ik weet ben ik daarvan afgestapt...
wat weet jij meer...zeg het ! anders hou je ons maar voor een hoop domme kloten die nog niet in de verlichting zijn
ik neem aan dat er niet veel zal komen
Ik ga mijn eigen functie niet in het gevaar brengen, maar je hebt recht op je eigen mening.
Tja, over politiek zwijg je beter op een forum dat er niets mee te maken heeft, iedereen heeft wel een eigen mening
Da's gelijk zeggen dat ge op cafe zijt om te drinken, niet om over politiek te klappen. Maar 't is mij wel al opgevallen dat dit forum geen 'zwanshoek' heeft waar over alles behalve het forumthema geklapt wordt. Dat is op veel forums wel het geval.
Verder ben ik niet aangesloten bij een vakbond, maar ik neem die dag gewoon verlof om mee te betogen. Misschien omdat ik niet een elitaire egoïst ben, maar voeling heb voor mensen die er hard door geraakt worden.
Waarom moet de 'gewone' mens altijd het slachtoffer zijn van die betogingen. ?
Treinen staken...trek uw plan, boeren betogen op de autosnelweg ...zoek het maar uit, luchtverkeersleiders staken ...blijf maat thuis.... enz....
Waarom niet staken op een dag dat je de regering/ministers kan treffen ?
Bv trein/tram bus staking op een (verplichte) verkiezingsdag , ewel dan kan ik niet gaan stemmen
Bv betoging door Brussel als er een Europeese top is gepland, zodat die gasten niet in hun vergaderzaal geraken ?
En er zijn zo nog veel mogelijkheden , alleen heb je daarvoor mensen met ballen nodig, en geen meelopers die uit zijn op een dagje verlof .
PS. het is niet mijn bedoeling om u hiermee aan te vallen hoor.
bmw3 het gaat om ons land ook economisch te beschadigen, mijn gedacht...alleen op die manier denken de bonden de regering op de knieen te krijgen
maar je hebt ook gelijk
Waarom moet de 'gewone' mens altijd het slachtoffer zijn van die betogingen. ?
Treinen staken...trek uw plan, boeren betogen op de autosnelweg ...zoek het maar uit, luchtverkeersleiders staken ...blijf maat thuis.... enz....
Waarom niet staken op een dag dat je de regering/ministers kan treffen ?
Bv trein/tram bus staking op een (verplichte) verkiezingsdag , ewel dan kan ik niet gaan stemmen
Bv betoging door Brussel als er een Europeese top is gepland, zodat die gasten niet in hun vergaderzaal geraken ?
En er zijn zo nog veel mogelijkheden , alleen heb je daarvoor mensen met ballen nodig, en geen meelopers die uit zijn op een dagje verlof .
PS. het is niet mijn bedoeling om u hiermee aan te vallen hoor.
Gij moet Rudy de leeuw gaan vervangen dan zou ik nog enige sympathie voor de vakbonden kunnen opbrengen
Ik ben een overtuigd voorstander van vakbonden. In principe toch. Kwestie van machten in evenwicht te houden. Als ze teveel te zeggen zouden hebben is het ook niet goed. De kant die teveel macht krijgt krijgt de neiging te gaan parasiteren. Dat zou bij de spoorwegen wel eens het geval kunnen zijn, maar ik weet het eigenlijk niet zeker. Ik ben al helemaal voorstander van het stakingsrecht van luchtverkeersleiders. Dat was nu echt een situatie van een zwaar overbelaste dienst waar de bazen zeiden "loopt op, ge durft nu toch niet staken".
Gij moet Rudy de leeuw gaan vervangen dan zou ik nog enige sympathie voor de vakbonden kunnen opbrengen
Walgelijk figuur.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
politiekers, allemaal een bende smeerlappen die vanalles beloven en nooit hun beloftes nakomen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
politiekers, allemaal een bende smeerlappen die vanalles beloven en nooit hun beloftes nakomen.
Da's even correct als zeggen dat alle bouwvakkers zatlappen met een bilspleet zijn, of alle mannen die aan de gemeente werken lui. Je veralgemeent. Da's niet netjes voor al die mensen in de politiek die het goed menen!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Je veralgemeent. Da's niet netjes voor al die mensen in de politiek die het goed menen!
Je hebt gelijk, alleen mag die categorie enkel als nuttige idioot dienen en worden ze omvergelopen door de postjespakkers binnen de partij
In de politiek telt 1 ding en dat is de volgende verkiezingen overleven en daarbij heiligt het doel de middelen
Da's even correct als zeggen dat alle bouwvakkers zatlappen met een bilspleet zijn, of alle mannen die aan de gemeente werken lui. Je veralgemeent. Da's niet netjes voor al die mensen in de politiek die het goed menen!
Je hebt gelijk, d'r zijn er goeie, maar die krijgen spijtig genoeg geen enkele kans en kunnen dus niks doen.
Het is zoals konrad2 ook zegt.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Geen ergernis want ik erger me niet door verkeer maar wel iets opmerkelijks gezien.
Stond in een file op de Ebbenbomenlaan in Laken daarstraks en plots knalt degene achter mij gewoon op een hoog trottoir daar en vlamt iedereen voorbij, tot aan de eerste verlichtingspaal, waar hij zichzelf bij wijze van spreken weer in de file moest rammen om vervolgens opnieuw het trottoir op te knallen enzovoort. Auto was een Mercedes CLK die zowel voorraan als achteraan zwaar geaccidenteerd was, de velgen moeten verschrikkelijk beschadigd zijn door zo op die borduren te knallen.
Iemand die duidelijk geen enkele vrees heeft voor de politie en ook materieel om geen enkel verlies geeft. Kom daarmee in aanvaring.
Ik ben een overtuigd voorstander van vakbonden. In principe toch. Kwestie van machten in evenwicht te houden. Als ze teveel te zeggen zouden hebben is het ook niet goed. De kant die teveel macht krijgt krijgt de neiging te gaan parasiteren. Dat zou bij de spoorwegen wel eens het geval kunnen zijn, maar ik weet het eigenlijk niet zeker. Ik ben al helemaal voorstander van het stakingsrecht van luchtverkeersleiders. Dat was nu echt een situatie van een zwaar overbelaste dienst waar de bazen zeiden "loopt op, ge durft nu toch niet staken".
je zou eens een dag in de toren van belgocontrol moeten zitten, je mening zou wel volledig anders zijn tegen dat die dag er op zit
Comment