Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Je hebt gelijk, d'r zijn er goeie, maar die krijgen spijtig genoeg geen enkele kans en kunnen dus niks doen.
    Het is zoals konrad2 ook zegt.
    Als je 't niet eens bent met het politieke landschap in ons land. Dan hoop ik dat je extreem links of extreem rechts gestemd hebt.

Comment

• Kijk hé. Dat je in de delhaize 1 keer in m'n weg komt lopen, tot daar aan toe.

Als je rayon na rayon in m'n weg komt lopen of staan, dan geraak je hoog op m'n shit list.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Raar hé. Ik ga deze keer opnieuw staken.
        Bite me :p
        Om het in de woorden van een marginale schele Hollander uit te drukken: "je hebt staken en je hebt staken staken."
        Bij de vorige staking zag ik 3 madammekes getooid in het 'sosrood' die aan het afspreken waren welke winkels ze zoal gingen doen in de Nieuwstraat. Die zagen 'stakingsdag' dus als 'extra congé'.

Als je echt gaat staken, doe maar. Ik ben meer van het principe "Laat ons nu es opdraaien voor x aantal jaar wanbeleid, zodat onze kinderen nog een leefbare toekomst hebben." Als je gaat schijten en je spoelt nooit door, dan weet je dat de pot ooit es volledig vol zal zitten. Dan kan je 2 dingen doen: proberen te ontstoppen zodat ie weer vrij is voor de volgende of zelf er nog ene opleggen zodat de volgende zich al niet meer kan zetten zonder de drol van een andere tegen zijn eigen bilspleet te voelen.
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
          Om het in de woorden van een marginale schele Hollander uit te drukken: "je hebt staken en je hebt staken staken."
          Bij de vorige staking zag ik 3 madammekes getooid in het 'sosrood' die aan het afspreken waren welke winkels ze zoal gingen doen in de Nieuwstraat. Die zagen 'stakingsdag' dus als 'extra congé'.

Als je echt gaat staken, doe maar. Ik ben meer van het principe "Laat ons nu es opdraaien voor x aantal jaar wanbeleid, zodat onze kinderen nog een leefbare toekomst hebben." Als je gaat schijten en je spoelt nooit door, dan weet je dat de pot ooit es volledig vol zal zitten. Dan kan je 2 dingen doen: proberen te ontstoppen zodat ie weer vrij is voor de volgende of zelf er nog ene opleggen zodat de volgende zich al niet meer kan zetten zonder de drol van een andere tegen zijn eigen bilspleet te voelen.
          Hierbij ga je er van uit dat dit alles een tijdelijke situatie is. Bij mij gaat het er niet om of er moet worden bespaard, want dat moet nu eenmaal. Het gaat er om hoe de lasten worden verdeeld.

Het is wel schrijnend om zien hoe iemand die beslist te staken wordt afgestempeld als een hersenloze profiteur. Een beetje zoals bij de Antwerp supporters zeker? Een kleine minderheid die de boel voor de anderen verziekt.

Comment

Hierbij ga je er van uit dat dit alles een tijdelijke situatie is. Bij mij gaat het er niet om of er moet worden bespaard, want dat moet nu eenmaal. Het gaat er om hoe de lasten worden verdeeld.

Het is wel schrijnend om zien hoe iemand die beslist te staken wordt afgestempeld als een hersenloze profiteur. Een beetje zoals bij de Antwerp supporters zeker? Een kleine minderheid die de boel voor de anderen verziekt.
            Als jij je door mij afgeschilderd voelt als een hersenloze profiteur, dan heb je nog langere tenen dan mijn schoonmoeder vrees ik.
            Wie aan de andere kant zegt dat de rijken volledig ontzien worden (ik vermoed dat je dat bedoelt met oneerlijke verdeling van de lasten) die verdient ook niet de stempel van "intellectueel".
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• En om het eens terug over ergernissen in het verkeer te hebben.
              Deze morgend bijna een Dacia Duster in mijn flank gekregen waar ik voorrang van rechts had.
              En dan had die nog het lef om van zijn oren te maken tegen mij.

Sommige motards lijken echt hun leven beu, auto's zitten inhalen terwijl er tegenliggers zijn

En dit ook vandaag weer gezien:
              Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Tegenwoordig zie ik heel vaak tractoren die opleggers voor vrachtwagens trekken (met behulp van een dolly).
              Wanneer je daar dan achter rijd zie je vaak niet eens dat het om een tractor gaat, alleen dat ze traag rijden.
              Last edited by knight-rider; 02/05/2016, 22:47.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                En om het eens terug over ergernissen in het verkeer te hebben.
                Deze morgend bijna een Dacia Duster in mijn flank gekregen waar ik voorrang van rechts had.
                En dan had die nog het lef om van zijn oren te maken tegen mij.

Sommige motards lijken echt hun leven beu, auto's zitten inhalen terwijl er tegenliggers zijn

En dit ook vandaag weer gezien:
                ik rij sinds 4/01/2016 met een andere wagen (nadat ik eind vorig jaar frontaal werd aangereden)
                en al 3 keer zwaar in de ankers moeten gaan of ik kon weer op zoek naar ...
                2 keer VVR, oudere mensen die enkel maar recht voor hen kijken, ...

Comment

• Zondagnamiddag op de E17 Kortrijk-Gent. Kerel die al de hele tijd zwalpend links en in 't midden reed tegen 100km/h, had hem al 4x rechts ingehaald met 120 op cc waarna hij mij telkens terug voorbijvloog met 150+. Op een gegeven moment was hij dat precies wat beu dat ik hem telkens opnieuw voorbij ging. Eerst zette hij mij vast achter een camion door naast me te rijden en mee te vertragen en toen ik er uiteindelijk achter reed, ramde die vent gewoon zijn remmen dicht (Volvo's reactie om zelf te remmen is wel onwaarschijnlijk snel weet ik nu ). Was toch al wreed lang geleden dat ik nog eens zo'n mongool tegenkwam. Ik ben vrij rustig de laatste jaren in 't verkeer, maar deze kerel had ik toch graag eens op zijn gezicht getimmerd. Mss maar goed dat mijn goede invloed naast me zat en mij gewoon rustig verder liet rijden. Heb er wel voor gezorgd dat die niet meer voor me raakte, wou er geen accidenten mee ...

Comment

• Het was weer héél erg vandaag.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• eerste goei weer iedereen zit in de zon de kijken en te genieten

al die oldie's, al die moto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                        Als jij je door mij afgeschilderd voelt als een hersenloze profiteur, dan heb je nog langere tenen dan mijn schoonmoeder vrees ik.
                        Wie aan de andere kant zegt dat de rijken volledig ontzien worden (ik vermoed dat je dat bedoelt met oneerlijke verdeling van de lasten) die verdient ook niet de stempel van "intellectueel".
                        De "rijken" betalen al veel meer euro's aan belasting dan andere mensen. Nu ben ik niet rijk, maar betaal ik toch al behoorlijk wat inkomstenbelasting. Als ik dan zie waar belastingcenten allemaal aan verspild worden... Frustrerend. En dan vinden ze het raar dat mensen dingen zonder factuur gaan doen of op een Panamese vennootschap boeken...

Comment

• ik vind zelf ook dat ik al te veel belastingen betaal, daar hoef je niet rijk voor te zijn

ik ben ervan overtuigd dat iedereen een tax van 20 tot 33% nog enigzins verstaat, maar + 50% en nog niet genoeg hebben is pervers en niet minder

Comment

• De muggen die terug zijn, tamelijk irritant

Comment

• waar !

om gek van te worden

Comment

• Ik heb van een premie op het werk de volle +/- 42% aan overgehouden.

Comment

• Ik zou ook graag nog meer belastingen betalen. Ik zou het helemaal niet erg vinden om 60% belastingen op mijn inkomen van 1 miljoen euro.Dan schiet er nog altijd 400.000 euro over waar ik heel royaal van kan leven en 375.000 euro kan sparen.

Comment

Ik heb van een premie op het werk de volle +/- 42% aan overgehouden.
                                    dan hou je nog veel over, mijn madam kreeg in april een premie van 150 bruto... 52€ netto schiet erover en ze verdient vele minder dan mijzelf...
                                    als je dan bekijkt welke verantwoordelijkheid ze ervoor moest dragen(en stress), is t die miserie niet waard...
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                      dan hou je nog veel over, mijn madam kreeg in april een premie van 150 bruto... 52€ netto schiet erover en ze verdient vele minder dan mijzelf...
                                      als je dan bekijkt welke verantwoordelijkheid ze ervoor moest dragen(en stress), is t die miserie niet waard...

Dan mag jouw vrouw ook nog niet klagen.
                                      Mijn vader was (is ondertussen reeds zes jaar overleden) met pensioen en kreeg een ietsie-pietsie opslag, met als gevolg dat hij minder over had op het eind van de maand dan ervoor, omdat hij in een hogere belastingschijf terecht kwam. Plezant hé ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                        Ik zou ook graag nog meer belastingen betalen. Ik zou het helemaal niet erg vinden om 60% belastingen op mijn inkomen van 1 miljoen euro.Dan schiet er nog altijd 400.000 euro over waar ik heel royaal van kan leven en 375.000 euro kan sparen.

Foei, zoveel sparen. Gij gunt de economie in België ook niekske zeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                          Ik zou ook graag nog meer belastingen betalen. Ik zou het helemaal niet erg vinden om 60% belastingen op mijn inkomen van 1 miljoen euro.Dan schiet er nog altijd 400.000 euro over waar ik heel royaal van kan leven en 375.000 euro kan sparen.
                                          Als je een miljoen per jaar verdient, dan zal je doorgaans ook de levensstijl hebben die daarbij past. Enfin jij niet natuurlijk. Jij bent anders.

Comment

Working...
                                          X