Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Als je een miljoen per jaar verdient, dan zal je doorgaans ook de levensstijl hebben die daarbij past. Enfin jij niet natuurlijk. Jij bent anders.
    Hij heeft wel geen rekening gehouden met de erfenisrechten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
      Dan mag jouw vrouw ook nog niet klagen.
      Mijn vader was (is ondertussen reeds zes jaar overleden) met pensioen en kreeg een ietsie-pietsie opslag, met als gevolg dat hij minder over had op het eind van de maand dan ervoor, omdat hij in een hogere belastingschijf terecht kwam. Plezant hé ?
      Is toch zo'n typisch broodje aap. Die hogere belastingen worden alleen op dat stukje dat boven de schijf-grens komt geteld dus je kan nooit minder verdienen door een opslag.

Comment

• 25.000 euro is ruimschoots voldoende zenne , je kan veel besparen door je aankopen in het buitenland te doen.

Comment

• Water, brood, vis, ed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
            Is toch zo'n typisch broodje aap. Die hogere belastingen worden alleen op dat stukje dat boven de schijf-grens komt geteld dus je kan nooit minder verdienen door een opslag.

Het is wel degelijk mogelijk dat je hierdoor meer voorafbetaalt. Dit zal uiteraard worden verrekend via je jaarlijkse aangifte.
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Man man, vanmiddag op een lokale weg vlakbij de R4 in Wondelgem.. een jong koppelke met een kleine van pakweg 5 jaar midden op de achterbank in een aftandse Ford Fiesta
              die kerel was druk aan't ruzie maken met zijn madam in de passagierszetel, die en passant nog een sigaretje opstak
              terwijl ze tegen 40km/u op een 70km/u weg aan't tuffen waren
              de bestuurder was niet aan het opletten en had totaal geen idee dat er achter hem een kleine file aan het ontstaan was met mij als eerste in rij

het ergste is nog dat ze daar alle drie geen gordel aan hadden
              Last edited by ; 07/05/2016, 15:23.

Comment

• Druk deze morgen. Met opvallend veel vrachtverkeer. 1 uitschieter:

Rechts allemaal vrachtwagens, ik op het middenvak in een vlot treintje tegen 120, links ook een hele iets snellere rij. Als ik met mijn voorbanden ter hoogte van de stootbalk van de trailer kom, zet hij zijn pinker aan om in te beginnen halen. Links niet vrij (anders ga ik met veel plezier naar links), dus ik hou mijn snelheid aan en rij verder. De wagens achter mij vertragen of schuiven in naar het linker vak.

Trekt die pipo toch niet met zijn faren op mij...

Wat dacht hij dan? Dat je absolute voorrang krijgt als vrachtwagen? Dat gebruik van een richtingaanwijzer automatisch voorrang geeft? Of dat ik op mijn rem zou moeten stampen (met alle vertragende gevolgen voor het achterliggende verkeer) om hem te accommoderen?

Duidelijk weer zo'n 'professionele chauffeur' die beter ander werk zoekt...
                Mijn Skoda

Comment

• Hebt ge eigenlijk nog geluk gehad, sommige smijten zich gewoon naar links zonder er rekening mee te houden of daar iemand rijd. (heb dat al enkele keren voor mij zien gebeuren)
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Hebt ge eigenlijk nog geluk gehad, sommige smijten zich gewoon naar links zonder er rekening mee te houden of daar iemand rijd. (heb dat al enkele keren voor mij zien gebeuren)
                    Heb dat vorige woensdag nog meegemaakt. Zo'n gasten mogen ze direct hun rijbewijs afnemen.

Vanmorgen zat er een ongeduldige Seat in m'n gat te duwen. Lag echter niet aan mij maar aan een camionet paar wagens voor mij die exact even snel reed als die op't 2e. Seat was het blijkbaar beu, snijd iedereen de pas af op't 2e en 1e, gaat op de strook van de afrit, steekt de truck voorbij op't 1e en gaat in 1 zwaai terug naar het 3e voor die camionet. Beetje levensgevaarlijk als je het aan mij vraagt. En het leuke was, camionet ging dan naar 2e achter zijn maneuvre en na 2 min kon ik in die Seat z'n gat stampen als ik wou aangezien em weer 'vast' zat achter iemand
                    Dat mensen zo rijden in de spits, snap ik toch niet hoor.

Comment

• Ik was het nie!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Ik was het nie!

Nee 'k weet het, 't was ne witte Leon

Comment

• Vreemd, ik heb toch maar ff de motorkap geopend om te kijken of daar geen elektromotor zit gezien er twee fietsers zich quasi voor m'n auto gooiden. Blijkbaar hebben die geen oren en ogen.

Comment

• Gisteren op een drukke betonnen steenweg met een mooi geasfalteerd fietspad naast aan de linkerzijde (twee richtingen voor fietsers) rijdt er toch wel ne clown rechts op de baan. Ik toeter eens en die bekijkt me met koeienogen. Zijn zo'n mensen dom of levensmoe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Vreemd, ik heb toch maar ff de motorkap geopend om te kijken of daar geen elektromotor zit gezien er twee fietsers zich quasi voor m'n auto gooiden. Blijkbaar hebben die geen oren en ogen.
                              Nu ge daar over begint, ik zie veel mensen met oortjes / koptelefoon op fietsen, was dat niet verboden? Da's toch onverantwoord zoiets?

Comment

• Ik had gisteren ook bijna een wielertoerist op mijn wagen.
                                Blijkbaar is het fietspad optioneel als ze met 10 rijden.
                                Ook bochten pakken is dan moeilijk, gezien de duizelingwekkende snelheid, kunnen ze natuurlijk niet op hun rijvak blijven.

Comment

• Het grote ergernis topic deel VIII

de E313 wat een KAK autostrade is me dat. Twas dan file, mensen die persee links willen rijden maar wel 3 of 4 verlichtingspalen open laten aan hun voorganger. Als je ze dan langs rechts voorbij gaat tussen 2 vrachtwagens kunnen ze inneens wel aanschuiven en bumperkleven als de beste

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Vreemd, ik heb toch maar ff de motorkap geopend om te kijken of daar geen elektromotor zit gezien er twee fietsers zich quasi voor m'n auto gooiden. Blijkbaar hebben die geen oren en ogen.
                                    U kleur van uw auto valt niet hard genoeg op
                                    BMW X5 45e

Comment

• Ritsen...blijkbaar is het voor vele het startsein om bumper aan bumper rijden om toch maar niemand er tussen te laten,of is dit merkgebonden

Comment

• Ik geraak er eigenlijk altijd tussen, moet ik zeggen.

Wat vooral opvalt, is dat men heel lang rechts blijft rijden, in plaats van tegelijk de linkerstrook op te vullen (die daardoor grotendeels leeg blijft), want dat is toch de bedoeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                          Nu ge daar over begint, ik zie veel mensen met oortjes / koptelefoon op fietsen, was dat niet verboden? Da's toch onverantwoord zoiets?

Ik zie dat zeer veel in de wagen.
                                          Nog belachelijker.

Comment

Working...
                                          X