Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenWat wilt ge, met allemaal die BMW's die tegen 100 per uur links blijven tuffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDat is om afstand te houden van de mottenballenlucht van de volvo voor hen.
Maar om daarom nu zo argumenten uit te vinden, bewijst maar eens hoe gefrustreerd de typische BMW rijder niet is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenKom kom, de jaloezie druipt er vanaf. Ik weet dat ge gefrustreerd zijt met uw kraakjes en dergelijke, en dat zelfs een Espace Initiale betere bouwkwaliteit heeft dan een F30, laat staan een Volvo.
Maar om daarom nu zo argumenten uit te vinden, bewijst maar eens hoe gefrustreerd de typische BMW rijder niet is.
Probeer je niet te spiegelen aan echte mannen.
Comment
-
Insert f16 img
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk begrijp dat je duidelijk de 231pk en 300 Nm van je 330i niet de baas kon en koos voor de saaie voorspelbare veiligheid van een volvo.
Ik ben trouwens een echte man dat ik openbaar durf toegeven dat ik aan de toekomst denk voor m'n vriendin en eventuele kids, en daarvoor een tank van een wagen koop qua betrouwbaarheid en veiligheid, en comfort.
Ik heb geen M-Sport trim nodig en brede armen die uit het raam hangen, samen met pompende beats om m'n mannelijkheid duidelijk te maken hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk begrijp dat je duidelijk de 231pk en 300 Nm van je 330i niet de baas kon en koos voor de saaie voorspelbare veiligheid van een volvo.
V70 D5 geartronic heeft 420 Nm, tis maar dat ge het weet eh..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JG99 Bekijk BerichtenV70 D5 geartronic heeft 420 Nm, tis maar dat ge het weet eh..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenHeb ondertussen al 480Nm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JG99 Bekijk BerichtenV70 D5 geartronic heeft 420 Nm, tis maar dat ge het weet eh..
The end.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenTgoh ja FWD.
The end.
Nu ja, jij staat daar ook mooi in de regen uw banden op te smoren terwijl ik al aan de volgende lichten ben he.
Trouwens, iets met BMW, Driving Pleasure, en dan automaat nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenTgoh ja FWD.
The end.
Moord!
Brand!That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenIk wist dat da ging komen
Nu ja, jij staat daar ook mooi in de regen uw banden op te smoren terwijl ik al aan de volgende lichten ben he.
Trouwens, iets met BMW, Driving Pleasure, en dan automaat nemen...
Dat heet evolutie.
Maar kom. Je hebt gelijk met je volvo te nemen. Grote koffer enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAls zogenaamd autokenner zou je moeten weten dan een F30 330d uitsluitend met automaat te verkrijgen is.
Dat heet evolutie.
Maar kom. Je hebt gelijk met je volvo te nemen. Grote koffer enzo.
Ergernis van vandaag, BMW rijders die een te grote mond hebben en te goed kunnen uitleggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenGelukkig is de winkel bijna open want moet dringend popcorn kopen :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JG99 Bekijk BerichtenIk ben eerlijk gezegd aant wachten tot iemand de andere duitse merken erbij betrekt
Comment
Comment