Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
    & geen sper!

Moord!

Brand!
    Zwijg maar gij belastingontduiker met je lichte vracht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Nee, compleet bij het verkeerde einde. Ik was de problemen kotsbeu dat ik om de maand wel eens m'n garagehouder ging sponsoren.
      Ik ben trouwens een echte man dat ik openbaar durf toegeven dat ik aan de toekomst denk voor m'n vriendin en eventuele kids, en daarvoor een tank van een wagen koop qua betrouwbaarheid en veiligheid, en comfort.
      Ik heb geen M-Sport trim nodig en brede armen die uit het raam hangen, samen met pompende beats om m'n mannelijkheid duidelijk te maken hoor.
      Komt er van als je je 330i van een Turk koopt.

Je mannelijkheid duidelijk maken? In jouw geval moet je opkijken naar echte mannen.

Comment

• Ja want echte mannen slaan direct in paniek als ze vlekjes op hun wagen hebben...

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• En ronde 2 gaat van start!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Komt er van als je je 330i van een Turk koopt.

Je mannelijkheid duidelijk maken? In jouw geval moet je opkijken naar echte mannen.
            Een Turk? Rasechte Belg ja! 'T is dermee dat er waarschijnlijk vanalles aan mankeerde.

Opkijken? Op figuren die zo arrogant zijn zoals u kijk ik neer, gaan posen met hun wagen op afbetaling, en dan zeggen dat ze zwaar moeten werken terwijl ze geen klop doen op hun werk, ambtenaren he...

Comment

Een Turk? Rasechte Belg ja! 'T is dermee dat er waarschijnlijk vanalles aan mankeerde.

Opkijken? Op figuren die zo arrogant zijn zoals u kijk ik neer, gaan posen met hun wagen op afbetaling, en dan zeggen dat ze zwaar moeten werken terwijl ze geen klop doen op hun werk, ambtenaren he...
              Ik zie dat we er online niet uit geraken. We zullen dit eens face to face regelen op een volgende meet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Ik zie dat we er online niet uit geraken. We zullen dit eens face to face regelen op een volgende meet.
                Deal, dan breng ik een opstapje mee zodat je geen nekpijn gaat krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Vraag me al de gehele tijd af wat er dan op het andere bord wel zou staan

Comment

Deal, dan breng ik een opstapje mee zodat je geen nekpijn gaat krijgen.
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                      Ja want echte mannen slaan direct in paniek als ze vlekjes op hun wagen hebben...

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                      Echte mannen hebben genoeg met 90pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SCaRa Bekijk Berichten
                        Echte mannen hebben genoeg met 90pk
                        En schakelen met een fallus niet vergeten!
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Niet te geloven he... hoe komt dat daar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            Niet te geloven he... hoe komt dat daar?
                            Ligt volgens mij op een gemeentegrens. Slechte communicatie tussen beide gemeentes?

Comment

• belgische niet functionerende staat

er zijn mensen die beslissen dat dat bord daar moet zijn
                              er zijn mensen die het aankopen dat dat bord daar moet staan
                              er zijn mensen die dat plaatsen, die zien ook dat het belachelijk is
                              er zijn mensen die goedkeuring moeten zetten en kijken af het nodig is

en er is de prive die rijk wordt van zo'n staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                De keizer van de wegwijzer?

Nu, als je werkt met zone's moet je zien dat alle toegangswegen duidelijk 'bebord' zijn.
                                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• staat niet verkeerd

Comment

• Het kan echte mannen geen f*ck schelen hoeveel pk ze hebben...
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      belgische niet functionerende staat

er zijn mensen die beslissen dat dat bord daar moet zijn
                                      er zijn mensen die het aankopen dat dat bord daar moet staan
                                      er zijn mensen die dat plaatsen, die zien ook dat het belachelijk is
                                      er zijn mensen die goedkeuring moeten zetten en kijken af het nodig is

Al een geluk dat de privé 'de staat' heeft.

Comment

• heel simpel weer: dat is een openbare weg en daar is een zone 70 km/h van kracht in de aanpalende straten. Als men daar die borden niet zet is de rest van de zone 70 km/h niet rechtsgeldig en kan elke snelheidsovertreding die daar werd opgesteld zonder die borden nietig verklaard worden.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Ik denk nu niet dat ze daar zouden gaan flitsen

Comment

Working...
                                          X