Oorspronkelijk geplaatst door orange
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ben gestopt zonder enig hulpmiddel en heb 3 weken nachtmerries gehad, badend in het zweet wakker worden... Gelukkig doorgebeten. 1 pak per dag dus 7 dagen x 52 weken x 5 jaar x 5 euro = 9100 euro...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
platten tuub zal ondertussen al zot aan het komen zijn!
Nee maar, gemakkelijk is het niet en ieder verwerkt het op zijn eigen manier blijkbaar net als de reden waarom men ooit gerookt heeft. Heb het allemaal gezien, hartkloppingen, paniekaanvallen, duizelingen, ...
Maja what doesn't kill you makes you stronger zeker e!
En hoe je het draait of keert, het is altijd iet!
Comment
-
8 jaar geleden gestopt na bijna 20 jaar roken. Cold turkey2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Nee, dat is een 'sigaret' bestaande uit een batterijhouder, een verdamper en een liquidhouder. Je doet er liquid in, al dan niet met nicotine (kan je hebben in percentages) en de verdamper zorgt ervoor dat dit damp wordt. Geen rook, maar echt damp. Is vrijwel geurloos. Na enige tijd ga je dit even veel apprecieren als een sigaretje. Maar of dit nu een hulpmiddel is om te stoppen of eerder een vervangingsmiddel (zoals bij mij om niet in huis te roken)...?
Comment
-
Geurloos zou ik het nu niet meteen noemen: je ruikt in vele gevallen perfect welk smaakje iemand aan het dampen is, maar het is niet storend ... integendeel.
Het heeft wel wat, zeker omdat er een nieuwe wereld opengaat waarin je echt wel eindeloos kan blijven experimenteren met zowel de "software" (lees: de verschillende smaakjes en PG/VG-verhoudingen, mixen, ... ) als met de "hardware" (lees: de gebruikte apparatuur in al zijn facetten zoals bijvoorbeeld de verschillende soorten mod's, tankjes, coils, ... ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenNee, dat is een 'sigaret' bestaande uit een batterijhouder, een verdamper en een liquidhouder. Je doet er liquid in, al dan niet met nicotine (kan je hebben in percentages) en de verdamper zorgt ervoor dat dit damp wordt. Geen rook, maar echt damp. Is vrijwel geurloos. Na enige tijd ga je dit even veel apprecieren als een sigaretje. Maar of dit nu een hulpmiddel is om te stoppen of eerder een vervangingsmiddel (zoals bij mij om niet in huis te roken)...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichtenhet behoudt de nicotine
Comment
-
En wat heeft al dat gedamp te maken met een ergernis in het verkeer?
ON-TOPIC aub.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenErgernis van vandaag, rokers die hun sigarettenpeuken zomaar uit hun raam smijten in het verkeer!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Twee fietsers botsen in de Wetstraat op De Block en De Croo
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenSupergrappig! En ook niet, maar toch.
Comment
Comment